Kaverimiehelle nainen
Miten ja mistä löydän kaverimiehelle naisen? Itsestään huolen pitävä, kiltti ja kunnollinen mies. Korkeastikoulutettu, rahaa on ja omakotitalo. Kunnollinen työ. Tykkää laittaa ruokaa ja pitää kodin siistinä.
Ongelmana suunnaton ujous vieraampien ihmisten seurassa (ei saa suutaan auki varsinkaan naisten seurassa), tuttujen kesken hyvä huumorintaju. Olen kokeillut varmaan kohta kaikki kikat ja Tinderit sun muut. Tinderissä tulee matcheja ja pitkällisiä keskusteluja siellä on naisten kanssa, mutta kukaan ei suostu tapaamaan livenä. Tai pitää löyhässä hirressä, että joo nähdään joskus... Ei ole jännämies niin ei taida ketään naista sitten kiinnostaa muutakuin kaverina. :/
Kommentit (31)
Jos mies on keski-ikäinen, voisi saada parikymppisen naisen helposti itä-euroopan maista. Suomalaiset on vähän liian kranttuja jos miehellä ikää 40+
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on keski-ikäinen, voisi saada parikymppisen naisen helposti itä-euroopan maista. Suomalaiset on vähän liian kranttuja jos miehellä ikää 40+
Totta, ja keski-ikäiset naiset ovat jo muutenkin pilalla: synnyttäneitä ja tukevassa kunnossa, a la mammapalsta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja keski-ikäiset naiset ovat jo muutenkin pilalla: synnyttäneitä ja tukevassa kunnossa, a la mammapalsta!
Missä kunnossa kaverimies?
epätoivo kirjoitti:
No yritän auttaa häntä, koska hän kovasti haluaisi naisen ja parisuhteen. Olen ehdottanut että menisi edes huoriin, mutta ei hän halua. Itse en häneen koske koska olen varattu eikä hän kiinnosta minua sillä tavalla.
Minulla on vain pari naispuolista ystävää ja he ovat myös varattuja.
AP
Haluat auttaa, mutta sitten et kuitenkaan halua.
Minä olen tilanteessasi (vaikka en minäkään usko sinun kirjoittavan todellisesta tilanteesta). Olen naimisissa ja kaverimies on naiseton ja kärsii tilanteesta. Kyllä minä annan hänelle läheisyyttä toisinaan. Ei hän koskaan ikinä muuten saa tuntea toisen ihmisen kosketusta. Toivon että läheisyysharjoittelu alentaa hänen kynnystään lähestyä naisia.
Vierailija kirjoitti:
epätoivo kirjoitti:
No yritän auttaa häntä, koska hän kovasti haluaisi naisen ja parisuhteen. Olen ehdottanut että menisi edes huoriin, mutta ei hän halua. Itse en häneen koske koska olen varattu eikä hän kiinnosta minua sillä tavalla.
AP
Minä olen tilanteessasi (vaikka en minäkään usko sinun kirjoittavan todellisesta tilanteesta). Olen naimisissa ja kaverimies on naiseton ja kärsii tilanteesta. Kyllä minä annan hänelle läheisyyttä toisinaan. Ei hän koskaan ikinä muuten saa tuntea toisen ihmisen kosketusta. Toivon että läheisyysharjoittelu alentaa hänen kynnystään lähestyä naisia.
Saat varmasti itsekin samalla ihania orkkuja :)
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta jos sinä kokeilet kaikki kikat ja tinderit, jos kaverille pitää mies saada. :) Kaverin pitää nyt vaan kehittää itseään ja oppia aukaisemaan se suu, varsinkin naisten seurassa, jos kerran nainen pitää saada.
Niin tämä on se ikävä tosiasia jo tuhansien vuosien takaa. Naiset ei tee aloitetta juuri koskaan silmäkontaktia lukuunottamatta. Äärimmäisen harvoin naiset menee miehille itseään esittelemään ja avaamaan keskustelua. Nämä naiset ovat yleensä varattuja, ja haluavat testata ovatko he yhä kiinnostavia miesten silmissä, jos vielä hieman alkoholia pohjilla se päätyy ikävän usein jopa pettämiseen ja mahdollisesti vielä avioeroon sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Niin tämä on se ikävä tosiasia jo tuhansien vuosien takaa. Naiset ei tee aloitetta juuri koskaan silmäkontaktia lukuunottamatta. Äärimmäisen harvoin naiset menee miehille itseään esittelemään ja avaamaan keskustelua.
Niin, näinhän se näyttäytyy keskitason miehelle. Etkö ole koskaan liikkunut korkean tason miehen kanssa? Enkä nyt tarkoita edes mitään parhaaseen 1% kuuluvaa vaan parhaaseen 10% kuuluvaa. Aloitteita tulee ainakin Helsingissä keskimäärin yksi päivässä ihan vain kaupassa käydessä tai katua pitkin kävellessä. On väärä luulo, etteivät naiset tee aloitteita. Sinä vain et kuulu siihen joukkoon, jolle niitä tehdään. En kuulu minäkään, elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
epätoivo kirjoitti:
AP
Saat varmasti itsekin samalla ihania orkkuja :)
Juu, ei ole vastenmielistä minullekaan tuo. Ei meillä seksiä ole, muuten vain läheisyyttä.
En suosittele kaveriasi pariutumaan yhdenkään suomalaisnaisen kanssa, tuollainen naisten suhteen kokematon ja äärimmäisen ujo mies jää suhteessa ihan tossun alle miesmäisen, aggressiivisen ja muut ihmiset tietyökoneen lailla alleen jyräävän suominaisen kanssa. Jos kaverillasi on hyvä kielitaito, kannattaa hänen suunnata katseensa ulkomaiden suuntaan. Tämä ei ole mikään feministien tahallinen provokaatio yritys vaikka sellaiseksi se heidän taholtaan varmasti luokitellaankin, olen ihan tosissani. Kaverillasi ei ole tämän asian suhteen yhtään mitään hävittävää, kannattaa ehdottomasti kokeilla jos vaikka natsaisi jonkun kivan naisen kanssa joka ei ole feminismin mädättämä. Tilatkaa lennot vaikka Aasian suunnalle, lähde hänen mukaansa henkiseksi tueksi. Toivotan hänelle vilpittömästi onnea, monet suomalaismiehet ovat jo luovuttaneet leikin ja tosiaan valinneet MGTOW:in sillä suomalaisnaiset ovat noin keskimäärin ihan kammottavia. Kiitos ja anteeksi.
Miksi kaikkien miesten muka pitäisi saada rakkautta, välittämistä tai seuraa ylipäänsä? Jos ei kykene itse normaalisti noita hankkimaan, niin vika on täysin itsessä. Ei se, että joku on kiva tai kunnollinen oikeuta mihinkään ja luultavasti tämän miehen kohtalo on olla elämänsä yksin, joka on täysin hyväksyttävää ja lähes kaikissa tällaisissa tapauksissa myös oikein.
Minkä ikäinen?