Kaverimiehelle nainen
Miten ja mistä löydän kaverimiehelle naisen? Itsestään huolen pitävä, kiltti ja kunnollinen mies. Korkeastikoulutettu, rahaa on ja omakotitalo. Kunnollinen työ. Tykkää laittaa ruokaa ja pitää kodin siistinä.
Ongelmana suunnaton ujous vieraampien ihmisten seurassa (ei saa suutaan auki varsinkaan naisten seurassa), tuttujen kesken hyvä huumorintaju. Olen kokeillut varmaan kohta kaikki kikat ja Tinderit sun muut. Tinderissä tulee matcheja ja pitkällisiä keskusteluja siellä on naisten kanssa, mutta kukaan ei suostu tapaamaan livenä. Tai pitää löyhässä hirressä, että joo nähdään joskus... Ei ole jännämies niin ei taida ketään naista sitten kiinnostaa muutakuin kaverina. :/
Kommentit (31)
Ei se auta jos sinä kokeilet kaikki kikat ja tinderit, jos kaverille pitää mies saada. :) Kaverin pitää nyt vaan kehittää itseään ja oppia aukaisemaan se suu, varsinkin naisten seurassa, jos kerran nainen pitää saada.
Jos ei aikuinen ihminen ei naista löydä niin olkoon ilman!
Sori, viimeinen lause paljasti iänikuiseksi trolliksi.
Olen etsinyt...mistä löydän...
Mikä on todellinen motivaatiosi?
Paska provo!
Varmaan kannattaisi katsoa ensin peiliin ja vaihtaa ne 15 vuotta vanhat kuteet uusiin. Sen jälkeen perushygienia kuntoon, so. aamulla suihkuun, dödöä kainaloon, hiukset suoraksi kammalla ja parranajo. Sen jälkeen kannattaa mennä puhumaan naisille esimerkiksi kun seisovat pyörällä liikennevaloissa tai kun opiskelevat kirjastoista. Etenkin keväisin on paljon kivoja naisia lukemassa pääsykokeisiin silloin. Tästä se lähtee. Se, että möllöttää 24/7 kotona katsoen animea ei ole historian valossa tuonut kenellekään naista kotiin.
Ai sinäkö siellä tinderissä olet etsinyt tälle miehelle kumppania?
Et voi tehdä kaverisi puolesta mitään. Hyväksy hänet sellaisena kun hän on, hän on ihan yhtä arvokas ihmisenä ilman puolisoakin!
Jos hän todella haluaa puolison, hän toimii itse. Luultavasti pelkotilat ja estot ovat tiellä, mutta ajatus terapiasta ei houkuttele. Päätös on kuitenkin hänen omansa.
Nii, vähän niinku sinuakin. Kaverina.
Järkkää hänet sokkotreffeille jonkun sinkkukaverisi kanssa? :)
Opeta sinä ensteeks sitä miestä. Varaa aikaa, aikaa ja aikaa, olkaa keskenänne viekkuillen, kosketelkaa, antakaa sormien liukua, lukua ja liukua, neuvo miten ja mihin, ja ohjaa, ohjaa ja ohjaa - pelot pois, ja HUPS! Joku päivä miehellä on riesanaan ihkaelävä nainen ihan omasta vapaasta tahdostaan!
Kutsu kaveri mukaan kaikkeen, jossa voisi tavata mahdollisia seurustelukumppaneita. Järjestä sokkotreffit. Kysy onko joku kaverisi kiinnostunut ja anna numero tai yhdistä heidät Facebookissa. Ihan mikä kikka vaan voi toimia, mutta varmistathan ensin, että kaverisi haluaa seurustella ja haluaa apuasi kumppanin etsimiseen.
Kannusta aloittamaan joku harrastus, jossa tutustuu naisiin? Tai aloittakaa vaikka yhdessä?
No yritän auttaa häntä, koska hän kovasti haluaisi naisen ja parisuhteen. Olen ehdottanut että menisi edes huoriin, mutta ei hän halua. Itse en häneen koske koska olen varattu eikä hän kiinnosta minua sillä tavalla.
Minulla on vain pari naispuolista ystävää ja he ovat myös varattuja.
AP
Vierailija kirjoitti:
Opeta sinä ensteeks sitä miestä. Varaa aikaa, aikaa ja aikaa, olkaa keskenänne viekkuillen, kosketelkaa, antakaa sormien liukua, lukua ja liukua, neuvo miten ja mihin, ja ohjaa, ohjaa ja ohjaa - pelot pois, ja HUPS! Joku päivä miehellä on riesanaan ihkaelävä nainen ihan omasta vapaasta tahdostaan!
.
Tuossa hyvä idea. Kun pääsee naisen makuun ja saa myönteisiä elämyksiä ehkä aloittajan antamien malliesimerkkien kautta sekä kokemusta ja itsevarmuutta miehenä ja miten miehet toimii, niin kohta voi jopa innostua liikaakin.
Toinen vaihtoehto on sitten se kamalampi. Ehkä tätä miestä ei naiset kiinnostakkaan, vaan tulee juttuun paremmin miesten kanssa.
.
epätoivo kirjoitti:
No yritän auttaa häntä, koska hän kovasti haluaisi naisen ja parisuhteen. Olen ehdottanut että menisi edes huoriin, mutta ei hän halua. Itse en häneen koske koska olen varattu eikä hän kiinnosta minua sillä tavalla.
Minulla on vain pari naispuolista ystävää ja he ovat myös varattuja.
AP
Tosi ystävä auttaa kamuaan, anyway. Tässä tapauksessa ei voisi edes puhua pettämisestä, korkeintaan terapeuttisesta läheisfrustraation torjunnasta.
No ei tullut täältäkää hyviä vinkkejä. Unohdetaan koko juttu ja annetaan tämän keskustelun painua unholaan. AP
Miksi ihmeessä esiinnyt naisena, miksi et kirjoita rehellisesti omana itsenäsi. Saisit ihan erilaisia vastauksia. Jatkossa muista toki, että a) jännämiehistä kirjoittavat vain miehet b) naiset eivät yleensä käytä ilmaisua "mennä huoriin". Näistä ohjeista voit jo nyt ottaa onkeesi sen, että syy naisettomuuteesi oikeasti löytyy peilistä.
Otan osaa, tiedät vastauksen itsekin :( Vinkkaa kaverillesi MGTOW-aatteesta. Mitä aiemmin siihen tutustumisen aloittaa, sen parempi. Kaikkia meistä ei vain ole tarkoitettu pariutumaan ja elämä on ihan hyvää ilman pariakin kun sen oikein oivaltaa.