Onko muita motoristeja paikalla?
Tuliko ajeltua paljon kesällä? Mulla ei, meillä on pienet lapset, joten aika vähän ehtii. Vähän nurkissa pyörimistä, pari kotiseutureissua ja yksi viikonloppureissu kokoontumisajoihin. Viikonloppuna olisi tarkoitus käydä lasten kanssa vähän pitemmällä ajelulla (meillä on sivuvaunupyöräkin). Haaveilen pyörän vaihtamisesta uudempaan, Triumphin Street Twin on tällä hetkellä haaveissa.
Kommentit (32)
Täällä yksi customkuski. Sahaan ees' sun taas pääasiassa Jyväskylä-Lahti-Tampere-Ruovesi-Virrat-Keuruu alueen sisällä. Mielellään asfaltoituja pieniä mutkateitä.
Kohta tulee alle mp ja menee auto myyntiin. Olen kyllästynyt olemaan joku valtion vi#un lypsylehmä.
Aika paljon on tullut ajeltua,22000 km kesän mittaan. Sisältäen pääosin pitempiä reissuja,Venäjälle muutaman kerran ja sitten kotosuomessa erilaisia mutkateitä oon kolunnut melkoisesti. Mukavasti niitä vaan löytyy yhä uusiakin vaikka on pyörä ollut piikkiajoista alkaen. Tuossa edellä 21 vastaa ajotavoiltaan meikäläistä, useimmin yksin liikkeellä tai sitten kaverin kans kahdestaan. Tykkään pysähtyä mukavaan pikku kahvipaikkaan ja katsella elämän menoa! Vuosien mittaan oon kulkenut pitkin Eurooppaa,yleensä ajan melko pitkän siirtymän n.700-800 km ja majoitun sitten jonnekin mukavalta tuntuvaan paikkaan. Koskaan en ole varaillut mitään etukäteen, tulee vaan turhaa stressiä kun säätkin välillä yllättää. Kokemuksia on tullut vaikka mitä ja välillä ei ole ollut kyyneleetkään kaukana kun oikein menee kaikki pieleen.
T:M52
Suositelkaas ens kesälle hyviä kokoontumisajoja?
T. Tuore motoristi
N24 kirjoitti:
Suositelkaas ens kesälle hyviä kokoontumisajoja?
T. Tuore motoristi
Motorg Ry:n tilaisuudet ovat tähän mennessä olleet oikein mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Motoristit on mulkkuja!
Niin ollaan.
Mä tykkään kanssa ehdottomasti ajella yksin, mieluiten maaseudulla. En lähtisi kokoontumisajoihin. Nuorena joskus kävin motoristikirkossa keväällä. Viimeiset vuodet olen kyllä viettänyt lasten kanssa, ja ajellut vain hakemaan unohtuneen ostoksen kaupasta tms. Lapsia en koskaan kyytiin ota.
Vierailija kirjoitti:
Motoristit on mulkkuja!
Lähteekö sunkin naapuri 05.00 harrikalla töihin? :)
Oisko mittarissa 5000 km tälle kesälle, osa miehen ajamana. Pojan perässä sen verran ajelin, että sai oman korttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän on tullut kilometrejä tälle kesälle, muita hommia on ollut senkin edestä. Yhdessä rallissa on tullut käytyä.
t. HD-mies
Käytkö yleensä merkkikokoontumissa vai noissa yleisissä karkeloissa? Mä oon ajatellut, että jos tuon Trumpan hommaan, niin sitten menen kyllä brittiralliin :)
Ap
Oon käynyt molemmissa, mutta ehkä noissa merkkiralleissa on parempi meininki.
Brittiralli on kyllä ihan jees, monta kertaa ollut.
t. HD-mies
Mulla on tähän mennessä tullut matkapyörän mittariin vasta reilu 2000 kilometriä, enduroon joitain satoja. Todella huono kesä on tosiaankin ollut, vettä tullut lähes joka viikonloppu. Ei mulle tosin "parhaimpana" vuotenakaan ole tullut kuin maksimissaan 10 000km. Minä en taas tykkää yhtään noista kokoontumisajoista ym. tapahtumista, olen mieluummin lonely rider. Tykkään nimenomaan itse ajamisesta enkä hae mitään yhteisöön kuulumisen tunnetta tms.
T:N39