Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita motoristeja paikalla?

Vierailija
05.09.2016 |

Tuliko ajeltua paljon kesällä? Mulla ei, meillä on pienet lapset, joten aika vähän ehtii. Vähän nurkissa pyörimistä, pari kotiseutureissua ja yksi viikonloppureissu kokoontumisajoihin. Viikonloppuna olisi tarkoitus käydä lasten kanssa vähän pitemmällä ajelulla (meillä on sivuvaunupyöräkin). Haaveilen pyörän vaihtamisesta uudempaan, Triumphin Street Twin on tällä hetkellä haaveissa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja itse, matkustan takapenkillä, mutta joka tapauksessa tämä oli tosi huono kesä. Ensin pyörä (BMW) seisoi alkukesän erään vian takia ja sitten kun se saatiin käyttöön niin oli kylmää ja sateista. Vain muutaman tunnin päiväreissuja jäi tältä kesältä hihaan.

Vierailija
2/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aja itse, matkustan takapenkillä, mutta joka tapauksessa tämä oli tosi huono kesä. Ensin pyörä (BMW) seisoi alkukesän erään vian takia ja sitten kun se saatiin käyttöön niin oli kylmää ja sateista. Vain muutaman tunnin päiväreissuja jäi tältä kesältä hihaan.

No, ens kesänä sitten uudestaan! Miten pitkiä reissuja olette yhdessä tehneet?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 13000 km tälle kaudelle on tullut tähän mennessä. Ajan työmatkatkin sään salliessa. Pari ratapäivää tuohon sisältyy myös.

Vierailija
5/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha värkki suomen kesässä, samoin avoauto....

Vierailija
6/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain 13000 km tälle kaudelle on tullut tähän mennessä. Ajan työmatkatkin sään salliessa. Pari ratapäivää tuohon sisältyy myös.

Harrastatko pidempiä reissuja moottoripyörällä vai vain lyhyempiä ajeluja?

Ap

Vierailija
7/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o.

Vierailija
8/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turha värkki suomen kesässä, samoin avoauto....

Ok!

Ap

Vierailija
9/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei o.

Näkyy kuitenkin pari olevan :)

Ap

Vierailija
10/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopedi ei sovi naisille. Se on vaarallista, siihen liittyy rikollisuus ja värkit tärosevät pilalle.

Vierailija
11/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopedi ei sovi naisille. Se on vaarallista, siihen liittyy rikollisuus ja värkit tärosevät pilalle.

Joo, näinhän se menee.

Ap

Vierailija
12/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin Norjassa viikon reissu, siinäpä ne ajot olikin lukuunottamatta pientä päristelyä lähialueilla. Kilometrejä tuli ehkä 4000. Ens kesänä haaveena johonkin päin Keski-Eurooppaa. Yleensä ollaan ajettu n.10000km Suomea kiertäen.

Vierailija
13/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö kukaan muuten Jänkhällä jytisee -tapahtumassa? T.12

Vierailija
14/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käytiin Norjassa viikon reissu, siinäpä ne ajot olikin lukuunottamatta pientä päristelyä lähialueilla. Kilometrejä tuli ehkä 4000. Ens kesänä haaveena johonkin päin Keski-Eurooppaa. Yleensä ollaan ajettu n.10000km Suomea kiertäen.

Mäkin oon jonkin verran Norjassa pyörinyt, pohjoisessa lähinnä. Kauheasti mieli vetää pohjoiseen ajelemaan, mutta ihan niin pitkät poissaolot ei vielä onnistu! 

Ap

Vierailija
15/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö kukaan muuten Jänkhällä jytisee -tapahtumassa? T.12

Mä kävin vain Yyterissä, ei tullut muita kokoontumisia kierrettyä.

Ap

Vierailija
16/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap ajatte yleensä päivän aikana? Meillä tulee n.500-800km reitistä riippuen. Kerran ajettiin 1000 ja oli perseelle tuskaista loppuajasta. T.12

Vierailija
17/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap ajatte yleensä päivän aikana? Meillä tulee n.500-800km reitistä riippuen. Kerran ajettiin 1000 ja oli perseelle tuskaista loppuajasta. T.12

Sen verran monta vuotta on edellisestä reissusta, etten edes muista! Ei varmasti paljon viittäsataa ylitä päivämatkat. Mun mies on kyllä nuorena ajanut ihan hirveitä rupeamia kerralla, mutta mulla ei kyllä selkä kestä kovin pitkiä rupeamia. Ehkä joku 700 km on mulle ihan ehdoton maksimi.

Ap

Vierailija
18/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko pidempiä reissuja moottoripyörällä vai vain lyhyempiä ajeluja?

Ap

Pitkiä aina, kun tilanne sallii. Lahden yli pääsee näppärästi laivalla ja sen jälkeen tietä kyllä riittää.

Vierailija
19/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on tullut kilometrejä tälle kesälle, muita hommia on ollut senkin edestä. Yhdessä rallissa on tullut käytyä.

t. HD-mies

Vierailija
20/32 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on tullut kilometrejä tälle kesälle, muita hommia on ollut senkin edestä. Yhdessä rallissa on tullut käytyä.

t. HD-mies

Käytkö yleensä merkkikokoontumissa vai noissa yleisissä karkeloissa? Mä oon ajatellut, että jos tuon Trumpan hommaan, niin sitten menen kyllä brittiralliin :)

Ap