Miten helvetti neuvoksi kun naiskontaktia on liikaa ja ne valittaa etten keskity heihin?
Jos juttelen aktiivisesti 50 naisen kanssa, parin kuukauden sisällä ehkä 250 naisen kanssa. Miten mulla ois aikaa ja halua edes muistaa just et mitä sä opiskelet, mikä on sun lempijäätelö jne??? Tuntuu että naiset ovat liian vaativia ja odottavat että mies johdattaa keskustelua, flirttailee ja pistää viestiä päivittäin!
Eilenkin yks valitti että oli muka pommittanut mua ja olin vaan vastaillut. Otti niin kovat herneet nenään että seksitreffit meni ohi suun.
Kommentit (12)
No hyhhyh, ei sulla kovin korkeella rima voi olla jos noin paljon seuraa on.
Taidat olla niitä "kyntö_miäs ei vakoaan valihhe"-juntteja, joille pillun saaminen itsessään on jokin saavutus ja mitään omanarvontuntoa tai kunniaa ei yksinkertaisesti ole.
Kaikki kelpaa, kirjaimellisesti.
N24
Vierailija kirjoitti:
No hyhhyh, ei sulla kovin korkeella rima voi olla jos noin paljon seuraa on.
Taidat olla niitä "kyntö_miäs ei vakoaan valihhe"-juntteja, joille pillun saaminen itsessään on jokin saavutus ja mitään omanarvontuntoa tai kunniaa ei yksinkertaisesti ole.
Kaikki kelpaa, kirjaimellisesti.N24
Ei todellakaa kelpaa kaikki. 90% olen suodattanut pois.
Ap
Eipä siinä muuta voi kuin rajata vähän valikoimaa, jos homma ei pysy hanskassa.
First world problems. Mutta! Tälläkin palstalla kun tuntuu olevan miehiä, joille sen yhdenkin naisen kiinnostuksen herättäminen on ylivoimaisen vaikeaa, niin hyötyisimme kaikki siitä että kirjoittaisit heille ohjeet kuinka päästä kuvaamaasi tilanteeseen.
Asia on yksinkertainen, pudotat valittajat pois. Ne jotka hyväksyvät ehtosi, siis jos oikein ymmärsin seksitreffejä ilman turhia lätinöitä tyyliin mitä kuuluu, jäävät valikoimaan.
Sun pitää vaan rajata lisää. Tästä lähin juttelet vaan vaikka blondeille jotka harrastaa liikuntaa jotta kroppa olis kunnossa :D hitto alkaa nää omat ongelmat tuntua hyvin pieniltä apn ongelmien rinnalla!
Vierailija kirjoitti:
First world problems. Mutta! Tälläkin palstalla kun tuntuu olevan miehiä, joille sen yhdenkin naisen kiinnostuksen herättäminen on ylivoimaisen vaikeaa, niin hyötyisimme kaikki siitä että kirjoittaisit heille ohjeet kuinka päästä kuvaamaasi tilanteeseen.
Siis en tiedä, laitan vaan hyvännäköisille naisille "moi" ja sitten alan monesti häröilemään, kun ne on vastannut ja kuulumiset vaihdettu.
Ap
Hämmästyttävää, että joku nainen on kiinnostunut sinusta.
Ihmisiä on tietenkin monenlaisia ja eri yhteiskuntaluokkia edustavia.
Voi sua, tough life.