Ikäsi, silmiesi väri, kengännumerosi ja autosi merkki
Täällä odotetaan kieli pitkällä. Terkuin Tero, 12v.
Kommentit (60)
97v , harmaat, 46, Datsun 100A
T. Lempi Umpilampi Pihtiputaalta.
Ps. Laitoin sumpin pihisemään.
40, vihreä,38, ei autoa (jos olisi, niin kuplavolkkari)
Vierailija kirjoitti:
97v , harmaat, 46, Datsun 100A
T. Lempi Umpilampi Pihtiputaalta.
Ps. Laitoin sumpin pihisemään.
Ah nyt kyllä maistuis Lempin pihisyttämä sumppi.
24 v, ruskeat ja 40. Mini Cooperit kivoi mut ei mulla oo korttia.
PS. Haluan kahvia, täytynee laittaa sumpit myös pihisemään.
Kertokaa tarkemmin Subarusta.
Automaatti vai manuaali? Ymmärrättekö miten oikea neliveto eroaa etu-, taka- ja sähköisestä vedosta?
43v, saman väriset kuin autonikin, 38, Hyundai
Minulla automaatti Subaru. Etu- ja takavedot tiedän mutta en sen enempää eri nelivetotekniikoista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla automaatti Subaru. Etu- ja takavedot tiedän mutta en sen enempää eri nelivetotekniikoista.
Tiedostat kuitenkin että Subarusi voi olla vaarallinen ajaa huonossa kelissä ellet tiedä mitä teet. Jos joudut luisuun, käännät vain rattia siihen suuntaan mihin haluat ja annat vähän kaasua. Tämä on ilmeisesti täysin päinvastaista kun etu- ja takavedolla ajaessa. Samalla kannattaa aina käyttää niitä parhaimpia nastarenkaita talvisin, koska jos pitoa ei ole niin ei ole mitään väliä mikä veto on käytössä.
29 v, siniharmaat, kenkä 38, ei autoa.
44, tumman siniharmaat, 39 ja ooppeli. Bingo! Voitinks mä nyt jotakin?
Ensimmäinen talvi edessä Subarulla, joten ei kokemusta. Edellinen auto oli takaveto.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen talvi edessä Subarulla, joten ei kokemusta. Edellinen auto oli takaveto.
Onnittelut hyvästä valinnasta.
Lue kuitenkin se edellinen viesti. Muista käyttää järkeä liikenteessä, sillä esimerkiksi jarrut toimii normaalisti vaikka sinulla onkin (todennäköisesti) neliveto.
Hassun paljon vihreitä silmiä. Todellisuudessa niihin ei kovin usein törmää. Todella vihreisiin (kuin välimeri tms) mutta täällähän kokoontuu muutenkin harvinaiset ihmiset.
Kiitos. Hyvää syksynjatkoa sinne.
26v, vihreät, 38, Subaru