Mistä saa kulmistaan valmiiksi pyöristettyjä lasagnelevyjä?
Olen löytänyt vain niitä terävänurkkaisia eikä ne sovi mun lasagnevuokaan
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Peltileikkuri on paras levyjen kulmien poistoon. Saa leikattua myös pari kerralla.
Kyllä, ja muistakaa myös hioa ne reunat!
Rälläkällä ne saa pois siististi.
Mä pehmennän levyt vedessä ennen vuokaan laittoa. Mulla on suorakulmainen vuoka, joten tarvetta pilkkomiselle ei ole, mutta pehmeästä levystä olis helppo leikata kulma pois.
Tulee mehevää ja pehmeää lasagnea kun levyt pehmentää ensin
Tehdäänkö tästä vielä vaikeampaa? Miten pyöristätte sen kulman niin, että kaarevuus on samassa asteluvussa vuoan kulman kaarevuuden kanssa? Ikävää, jos jää pieni rako ja levy ei istu kulmaan tasaisesti ja napakasti.
Vierailija kirjoitti:
Lasagnea kuivista valmislevyistä? Olettepa wt-sakkia.
Ei ole reuna-lohkeilee-huonosti huolia kun mankeloi tuoreet levyt itse.
M
Pastakone olis kiva, mut ei mahdu mun keittiöön.
T. Köyhä opiskelija
Käytä pyöreitä tortillalevyjä, jos pyöreä vuoka.
Mä teen itse lasagnelevyt tuorejuustosta, kananmunista ja psylliumista. Tuloksena uunipellin kokoinen levy, josta voi saksilla leikata just sen kokoisen ja muotoisen levyn kuin vuokaan tarvitaan.
Minä ostin lasagnevuokani kanssa siihen sopivia saman tuotemerkin valmistamia lasagnelevyjä. Eikö teidän vuokaan ole saatavilla sopivanmuotoisia lasagnelevyjä? :-O
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin lasagnevuokani kanssa siihen sopivia saman tuotemerkin valmistamia lasagnelevyjä. Eikö teidän vuokaan ole saatavilla sopivanmuotoisia lasagnelevyjä? :-O
Mahtaako se edes olla lasagnevuoaksi tarkoitettu astia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkopa tehdä lasagnea mieli.. ja tänään pitäisi tehdä kaalilaatikkoa, lasagnevuuassa.
Miten sä teet ton? En ole vielä koskaan tehnyt kaalilaatikkoa, koska minulla ei ole kaalinmallista uunivuokaa!
:D Ihana!
Vierailija kirjoitti:
No jo on ongelmat... Mahdatko saada valmissalaattipussia itse auki?
Mitä hemmettiä on valmissalaatti??
Mutta ihanan tosikko oot =)
ap.
Peltileikkuri on paras levyjen kulmien poistoon. Saa leikattua myös pari kerralla.