Miten päästä eroon mustasukkaisuudesta panoa kohtaan?
Tai siis siitä kun sillä on joku muukin hoito. Tai siis kun taas uusi. Minä pysyn mut muut muijat vaihtuu aika ajoin. Olen mustasukkainen kun sillä on muitakin, yleensä yksi kerrallaan mutta vaihtuvat aika ajoin. Erossakaan pysty olemaan, on koitettu kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja. En kestä tällästä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Pysy tiukkana ja jätä se sika. Ansaitset oikeasti parempaa.
Niin monta kertaa yrittäny ja aina palataan. Tiedän olevani vain hoito muiden joukossa mutta vituttaa kun mua piilotellaan eli salassa naidaan ja aina se toinen kuvioissa oleva on se näkyvä yksilö vaikka eivät seurustele.
Tiedän että pitäisi päästä eroon mutta pirun vaikeeta. Enkä usko että kukaan mua edes huolii panoksi tai seurustelukumppaniksi. Siksi kai pidän tosta kiinni vaikka tiedän että se on huono juttu. Mustasukkainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monta kertaa yrittäny ja aina palataan. Tiedän olevani vain hoito muiden joukossa mutta vituttaa kun mua piilotellaan eli salassa naidaan ja aina se toinen kuvioissa oleva on se näkyvä yksilö vaikka eivät seurustele.
Tiedän että pitäisi päästä eroon mutta pirun vaikeeta. Enkä usko että kukaan mua edes huolii panoksi tai seurustelukumppaniksi. Siksi kai pidän tosta kiinni vaikka tiedän että se on huono juttu. Mustasukkainen olen.
Oi voi. Arvostatko itseäsi lainkaan? Sulla taitaa olla tosi huono itsetunto. Ei kannata tuollaisia panosuhteita harrastaa jos mustasukkainen.
Yritä irrottautua suhteesta. Opi ensin rakastamaan itseäsi. Olet varmaan aika nuori vielä. Tuolla tavalla vain rikot itsesi.
Inhottava tilanne, olen ollut samassa. Lopeta suhde, ennen kun itsekunnioituksesi on täysin mennyt.
Ajattele että olet vapaa tekemään muuten mitä haluat, ei tarvitse katsella niitä huonoja hetkiä, saat kuoria kermat päältä.
Käännä se niin että hän joutuu anomaan pääsyä luoksesi. Älä ole aina saatavissa...
Vierailija kirjoitti:
Inhottava tilanne, olen ollut samassa. Lopeta suhde, ennen kun itsekunnioituksesi on täysin mennyt.
Kyllä se on varmaan ajat sitten jo mennyt😔 Enhän muugen olisi jatkanut tätä. Pelkään vaan että jos tämä menee poikki niin ei ole enää mitään. Kukaan muu ei minua halua missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on varmaan ajat sitten jo mennyt😔 Enhän muugen olisi jatkanut tätä. Pelkään vaan että jos tämä menee poikki niin ei ole enää mitään. Kukaan muu ei minua halua missään muodossa.
Miten voit olla varma että kukaan muu ei sinua halua? Suomi on täynnä miehiä. Avaa silmäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla varma että kukaan muu ei sinua halua? Suomi on täynnä miehiä. Avaa silmäsi.
No ei tässä kauheasti miehiä ole suhde tarkoituksessa ollut jaloissa pyörimässä. Seksiä ne kaikki haluaa.