Onko tuo Turun Caribia oikeasti niin hirveä paikka kuin annetaan ymmärtää?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Höyrysaunahullu iski
Ehkä minä olen höyrysaunahullu, mutta moni teistä on samalla kiusaajia, koska tiedätte vastauksen ja kun näette että joku oikein haluaisi tietää asiasta niin silloin juuri päätätte olla kertomatta.
No, huvinsa kullakin. Toivottavasti saatte hyvät kiksit tuollaisesta toiminnasta.
Siellä höyrysaunassa joku äijä runkkasi pikkutyttöjen päälle eikä saanut mitään tuomiota. En muista oliko IS vai IL:ssä juttu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höyrysaunahullu iski
Ehkä minä olen höyrysaunahullu, mutta moni teistä on samalla kiusaajia, koska tiedätte vastauksen ja kun näette että joku oikein haluaisi tietää asiasta niin silloin juuri päätätte olla kertomatta.
No, huvinsa kullakin. Toivottavasti saatte hyvät kiksit tuollaisesta toiminnasta.
En ole käynyt kahteen vuoteen, joten en TIEDÄ tilannetta. Silloin oli yhteiskäytössä, mikä on ihan ok, koska ei siellä höyryssä mitään erota. Välissä on kumminkin kaide, eli miehillä oma puolensa ja naisilla omansa.
Minä lupaan käydä katsomassa tuon höyrysaunan tilanteen ja raportoida kun seuraavan kerran menen. Tänään en enää ehdi.
On edelleen yhteinen höyrysauna. Hämärää on ja narulla erotetut alueet. Itse olen pitänyt pyyheliinaa ympärillä vielä lisäksi.
Ei sinne kuitenkaan vahingossa eksy.
On yhteinen höyrysauna, mutta ei siellä mitään näe. ;-(
Vierailija kirjoitti:
Siellä höyrysaunassa joku äijä runkkasi pikkutyttöjen päälle eikä saanut mitään tuomiota. En muista oliko IS vai IL:ssä juttu.
Eri
Ei muuten pidä paikkaansa. Savossa on ollut tuomio tuollaisesta, mutta Caribiassa ei ole sattunut tuollaista.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13148670/han-masturboi-hoyrysaunassa---
Aihe on ns. kaupunkilegenda, jota levitellään, koska ihmisillä alkaa likainen mielikuvitus laukata yhteissaunojen takia.
Todellisuudessa siellä on pimeää, eikä muita erota kuin silhuetin oviaukossa, kun joku tulee sisälle/lähtee pois. Katosta tippuu vesipisaroita, joten ei siellä kukaan mitään spermapisaroita edes huomaisi - ei se sperma minään litran mällinä sentään lennä ;-)
Ruissalon rantaan uimaan??! Ainakin kun on laivan kannelta katsellut, niin karsean paskaista vettä! En uisi, vaikka joku maksisi maltaita.
Kuka hitto edes käy kylpylöissä. Saastaisia paikkoja. Hyh hyi.
Ymmärrän kuluneisuuden, mutta en sitä, jos on siivoamatta ja likaista. Ihan käsittämätöntä välinpitämättömyyttä, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Ruissalon rantaan uimaan??! Ainakin kun on laivan kannelta katsellut, niin karsean paskaista vettä! En uisi, vaikka joku maksisi maltaita.
Ruotsinlaiva ei mene Ruissalon uimarannan ohi. Kansanpuiston rannalla ei ole tarkoituskaan uida.
Kävin viime joulukuussa ja portaikossa (se, mistä kiivetään vesiliukumäkeen) haisi home. Muuten ihan ok.
Kulahtanut ja haisee pahalle/tunkkaiselle/homeelle. Vesi usein likaista. Talo sokkeloinen. Pyyhkeet ja kylpytakit tooodella kuluneita.
Onkos toi se paikka missä pitää kävellä kylpytakki päällä Hesburgerin läpi kylpylän puolelle? Siitä on niin kauan kun olet Turussa ollut etten ole varma mutta jos se on toi paikka niin meidän sakki etsi vaikka kuinka kauan että mistä pääsee kylpylään ja kun kävimme kysymässä, neuvottiin menemään Hesen läpi. Käsittämätöntä kun toiset istuivat siellä ulkovaatteiden ja rapaisten kenkien kanssa.
Olen kerran ollut enkä ikinä mene uusiksi. Suomessa on monta muuta paljon parempaa kylpylää.
Ainakin hotellihuoneita uudistetaan koko ajan, nyt kun omistaja vaihtui. Uudistettu huone ainakin on todella kiva. Ja se Superpark on mahtavan hauskaa ajanvietettä. Uimapuolesta en osaa sanoa, en käynyt. Aamiainen menetteli.
Kävin joitain vuosia sitten Caribiassa. Silloin uimahallin miesten puolen suihkut oli sellasia että niitä piti aina painaa 20 -30 sek. välein joten siitä peseytymisetä ei tullut MITÄÄN kun sitä helv. nappia piti painaa koko ajan.. ( Ja kallis uintimaksu ) Yrittivät näin säästää veden kulutusta, niin tyypiliistä että Salmelan " suosikkiperhe " senkin omisti.
Höyrysauna on yhteinen, mutta sinne ei saa mennä alasti, pitää olla uikkari tai kylpytakki päällä!
Jos tuonne menee, onko hyötyä ottaa vähän parempi hotellihuone? Ovatko yhtään siistimpiä kuin perushuoneet?