Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miehiä jotka oikeasti ajattelevat että

Vierailija
04.09.2016 |

Ovat naisia yläpuolella ja pitävät naisia heikkoina? Pitää olla kyllä päässä vikaa ja kasvatuksessa jos noin ajattelevat..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten kuin tätä palstaa lukiessa. tuntuvat olevan niin tuulen vietävissä ja joutuvat outoihin ongelmiin jotka ratkeavat yhdellä puhelinsoitolla  tai ohikulkijalta apua pyytämällä.

Vierailija
2/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimikulttuuriin liittyy moinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset ovat keskimäärin miehiä fyysisesti heikompia. Vai mitä tarkoitat "heikkoudella", ap?

Vierailija
4/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä asioissa tiedän olevani yläpuolella ja toisissa jutuissa tiedän olevani alapuolella.

On puhdasta idiotismia edes kuvitella että fyysisesti ja aivojen toiminnaltaan erinlaiset, sukupuolet olisivat täysin tasavertaisia aivan kaikessa.

Ja vielä suurempaa typeryyttä on sukupuolten välisten erojen kiistäminen.

Vierailija
5/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ja on täällä myös paljon naisia jotka uskovat naisten olevan miehiä parempia.

Vierailija
6/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule...Mun työpaikalla kovin montaa toisin ajattelevaa miestä olekaan.

Juu, olen vannoutunut sinkkunainen tätänykyä :)

Vierailija
7/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin miestä heikompana fyysisesti, kyllä. Ei sillä, että se fakta olisi minun tai kenenkään muunkaan mielipiteestä kiinni.

Vierailija
8/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siten että ovat henkisesti naisten yläpuolella, mutta onhan mies luomakunnan kruunu koska on naisen kanssa henkisesti samalla tasolla mutta fyysisesti kaikessa parempi.

T. Japi

Vierailija
9/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naisten yläpuolella, enkä miesten. Tasavertaisia kaikkien kanssa.

Vierailija
10/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä asioissa tiedän olevani yläpuolella ja toisissa jutuissa tiedän olevani alapuolella.

On puhdasta idiotismia edes kuvitella että fyysisesti ja aivojen toiminnaltaan erinlaiset, sukupuolet olisivat täysin tasavertaisia aivan kaikessa.

Ei ole olemassa sukupuolia, sukupuoli on sosiaalinen konstruktio ja jokainen voi valita sukupuolensa tuntemuksiensa mukaan.

Vierailija
11/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt usein naisten kanssa keskustellessa sellaiseen ongelmaan, että nainen ei ymmärrä puoliakaan jutuistani, kun ne ovat niin monimutkaisia. Olen elämäni aikana tavannut vain yhden käden sormilla laskettavan määrän naisia, jotka ovat olleet samalla aaltopituudella ja ovat kyenneet myös älylliseen keskusteluun vaikkapa politiikasta ja taloudesta. Yleensä naiset ovat jostain syystä paljon useammin todella yksinkertaisen oloisia vrt. miehiin. En tiedä mistä tämä ero johtuu? Siitäkö, että tytöiltä ei odoteta samanlaisia odotuksia pojilta? Toki elämässä pärjäämiseen naisilla riittää huomattavasti useammin pelkkä hyvä ulkonäkö vrt. miehiin.

Ennenkuin rusinat jollain rasahtaa, niin myönnän myös sen, että jotkin miehetkin ovat melko yksinkertaisia, mutta harvemmin.

Vierailija
12/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa sukupuolia, sukupuoli on sosiaalinen konstruktio ja jokainen voi valita sukupuolensa tuntemuksiensa mukaan.

Lol. :D

Taas yksi katkera femakko joka haluaisi olla miehen veroinen.

Vierailija
13/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule...Mun työpaikalla kovin montaa toisin ajattelevaa miestä olekaan.

Juu, olen vannoutunut sinkkunainen tätänykyä :)

Surullista

Vierailija
14/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei ainakaan saa päästää päättämään. Niillä menee asiat niin tunteella ja kun pitäisi pitää pää kylmänä niin alkaa joko kädet vapisemaan tai selkäänpuukotus.

Vierailija
15/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi-mies1234567 kirjoitti:

Olen törmännyt usein naisten kanssa keskustellessa sellaiseen ongelmaan, että nainen ei ymmärrä puoliakaan jutuistani, kun ne ovat niin monimutkaisia. Olen elämäni aikana tavannut vain yhden käden sormilla laskettavan määrän naisia, jotka ovat olleet samalla aaltopituudella ja ovat kyenneet myös älylliseen keskusteluun vaikkapa politiikasta ja taloudesta. Yleensä naiset ovat jostain syystä paljon useammin todella yksinkertaisen oloisia vrt. miehiin. En tiedä mistä tämä ero johtuu? Siitäkö, että tytöiltä ei odoteta samanlaisia odotuksia pojilta? Toki elämässä pärjäämiseen naisilla riittää huomattavasti useammin pelkkä hyvä ulkonäkö vrt. miehiin.

Ennenkuin rusinat jollain rasahtaa, niin myönnän myös sen, että jotkin miehetkin ovat melko yksinkertaisia, mutta harvemmin.

Aika jännä, minulla on taas paljon kokemuksia älyttömän fiksuista ja lahjakkaista naisista kun taas miesten kanssa on joutunut pyörittelemään silmiä. Ehkä olen sitten vaan sattunut tutustumaan niihin vähän yksinkertaisimpiin miehiin.

Vierailija
16/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset ovat keskimäärin miehiä fyysisesti heikompia. Vai mitä tarkoitat "heikkoudella", ap?

Tarkoitin henkisellä puolella

Ap

Vierailija
17/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisestä vahvuudesta: miehillä on suuremmat ja voimakkaammat lihakset, mutta sen seurauksena miehen vastustuskyky tartuntatauteja vastaan ja fyysinen kestävyys on naisia heikompi.

Eli miesten suurempi lihasvoima ei ole yksiselitteisesti etu tai vahvuus.

Vierailija
18/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä juuri noin, mutta joskus huvittaa naisten lapsellinen usko akateemisuuden kaikkivoipaisuuteen. Vaikka itse olen DI, silti katson olevani perusluonteeltani se sama jeppejuntti joka erehtyi vanhempiensa mieliksi lukioon. No tuli myöhemmin "akateeminen" mutta eipä juurikaan herraa...

Vierailija
19/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tutkittu juttu että naiset ovat yleisesti ottaen fiksumpia kuin miehet. Minulla on paljon naisystäviä joiden kanssa voi puhua politiikasta, taiteesta jne. En sitten tiedä missä piireissä sinä pyörit.

Vierailija
20/32 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun kaikki ihmistet eivät ole kiinnostuneita samoista asioista, vaikka älykkyyttä olisi vaikka muille jakaa. Silloin ei sitä sinun älyllistä keskustelua synny politiikasta tai taloudesta. Osaatko sinä keskustella kanssani älyllisesti vaikkapa tiettyyn tutkimusongelmaan sopivista alukkeista PCR:ään? Jotkut miehet eivät myöskään arvosta naisten arkipäiväistä älykkyyttä hoitaa esim. jouhevasti työ ja koti, sosiaaliset suhteet jne. Kun ainoa älykkyyden mitta on tämän arkielämän ulkopuoliset asiat, kuten politiikka ja talous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi