Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihassa feministejä vastaan on kyse piilotetusta sovinismista.

Vierailija
04.09.2016 |

En tiedä kenen vallassa olevan intressi se on, mutta naiset yritetään saada kotiin hoitamaan lapsia, ei itsenäisiksi, miehestä riippuvaisiksi, pois työelämästä. Saadaan työttömyystilastoja siivottus, kuntasektorin palkkoja pienennettyä, kun päivähoitoa ei tarvita niin paljon ja uuskonservatiiviset ja ääriuskonnolliset naisvihaajat tyytyväisiksi. Työvälineinä ovat valheet "feminismi ei pyri tasa-arvoon vaan naisten ylivoimaan" ja "feministit vihaavat miehiä". Väitetään, etteivät feministit vastusta miehiin tai muihin sukupuoliin kohdistuvaa vääryyttä. Vaikka tämä ei pidä paikkaansa. Eniten harmittaa nämä jotka väittävät kannattavansa tasa-arvoa vaikka eivät pidä termistä feminismi. He eivät edes tajua, että ollaan samalla puolella, pelkkä sana erottaa meidät ja heidät on huijattu uuskonservatiivien taholta sitä ainoaa vakavasti otettavaa tahoa vastaan joka sukupuolen epätasa-arvolle yrittää jotain tehdä.
Huh! Kiitos kun kuuntelit. Antaa nyt vihan virrata, mä yritän olla ottamatta henkilökohtaisesti.

Vihassa feministejä vastaan on kyse piilotetusta sovinismista.

Vaihtoehdot

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisten kotiin jäänti on ihan nykyhallituksen intresseissä.

Vierailija
2/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kuullut sovinistisimpia kommentteja feministeiltä itseltään kuin miehiltä koskaan. esim humalainen nainen ei saisi päättää kenen kanssa lähtee mukaan ja , että olisi jotenkin väärin ottaa mukaansa haluava melkein sammumaisillaan oleva nainen mukaan. siis eikö naisella ole kykyä tehdä suullisia sopimuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haluni olla kutsumatta itseäni feministiksi johtuu ihan siitä, etten halua niputtaa itseäni samaan ryhmään kuin noita feminatseja, joihin netissä paljon törmää. Näihin "uuskonservatiivisiin", kuten heitä kutsut, törmäsin vasta siinä kohtaa, kun etsin muita, jotka näkevät feminismin epäkohdat.

Vaikken feministiksi itseäni kutsutaan, niin tiedän kyllä, että maltillisista feministeistä minut erottaa vain sana. Tiedätkö sinä, että sinut, maltillisen feministin, erottaa maltillisista ei-feministeistä ja jopa useista maltillisista antifeministeistä vain sana? Kyllä nekin tasa-arvoa kannattavat, ne eivät vain välttämättä kannata mm. patriarkia-teoriaa.

Vierailija
4/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen kuullut sovinistisimpia kommentteja feministeiltä itseltään kuin miehiltä koskaan. esim humalainen nainen ei saisi päättää kenen kanssa lähtee mukaan ja , että olisi jotenkin väärin ottaa mukaansa haluava melkein sammumaisillaan oleva nainen mukaan. siis eikö naisella ole kykyä tehdä suullisia sopimuksia?

On sullaki ongelmat. Varmaan tosi kiihottavaa seuraa nuo sammumispisteessä olevat pubiruusut. Huvinsa kullakin.

Vierailija
5/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallalla on naisvihamielinen ilmapiiri. Taatusti on kytköksissä myös vallassa olevien asenteiden muutokseen. Netissä naisvihan huomaa helpoiten, solvauksia, alatyyliä, raiskausuhkauksia jne näköjään sataa kaikille naisille, jotka uskaltavat mielipiteitään julkisuudessa kertoa. Mistä tämä johtuu?

Vierailija
6/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sullaki ongelmat. Varmaan tosi kiihottavaa seuraa nuo sammumispisteessä olevat pubiruusut. Huvinsa kullakin.

miksi en saa valita missä seurassa viihdyn?

Vierailija
7/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sä toki. Sammuneen raiskauskin on sitten rikos. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
8/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallalla on naisvihamielinen ilmapiiri. Taatusti on kytköksissä myös vallassa olevien asenteiden muutokseen. Netissä naisvihan huomaa helpoiten, solvauksia, alatyyliä, raiskausuhkauksia jne näköjään sataa kaikille naisille, jotka uskaltavat mielipiteitään julkisuudessa kertoa. Mistä tämä johtuu?

siitä, että monet feministiaktivistit eivät ymmärrä kuinka suuri joukko siitä maailman 1% hulluimmista tulee.

toki  naurettavaa paskaahan ne  vihassa tehdyt kommentit ovat. tosin liian usein siellä välissä olevat asialliset olet väärässä kommentit jotenkin liitetään näiden kuole huutojen joukkoon.

Vierailija
9/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä piilottele sovinismiani tippaakaan. N35

Vierailija
10/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi enkä koen mitenkään ongelmalliseksi, jos joku ei halua kutsua itseään feministiksi. Niin kauan kuin molemmat ollaan egilitaarisen yhteiskunnan asialla, en minä ole mikään ismipoliisi, joka määrittää sen, miten ihminen saa itse määrittää itsensä.

Paljon hankalampaa on minulle, että esim. Naisunioni kutsuu itseään feministiseksi, kun todellisuudessa heidän työskentelynsä on usein kaukana sukupuolten välisestä tasa-arvosta. En voisi ikinä kuvitella liittyväni järjestöön, jonka koen syrjivän miehiä.

Länsimaisessa yhteiskunnassa olen lähinnä kiinnostunut sukupuolirooleistamme ja kuinka ne rajoittavat erityisesti miehiä. Uskoisin, että monista nykyisistä epäkohdista päästäisiin eroon, jos emme eläisi näitä "naisilla on hoivavietti" ja "pojat on poikia"- hokemia todellisuutena vaan kulttuurina, joka itse ylläpitää itseään. Haluaisin silti priorisoida feministisen kansalaistoiminnan kolmansiin maihin jopa Suomessa ja että keskittäisimme energiamme esim. sukuelinten silpomiseen ja lapsiavioliittoihin kuin Homma-foorumin trollien kampitteluun.

Vierailija
11/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sä toki. Sammuneen raiskauskin on sitten rikos. Onnea valitsemallasi tiellä.

Miksi naisille sitten tarjotaan alkoholia jos luullaan, että miehet raiskailee heti tilaisuuden tullen?

ehkäpä minua kiinnostaa naisten jutut enemmän. eikö ap sanonut alussa, että miehiin ja naisiin pitäisi suhtautua samoin? 

Vierailija
12/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on ihan sama kutsuuko joku itseään tasa-arvon kannattajaksi vai feministiksi. Turha tapella termeistä ja tehdä töitä sen eteen, että tulevilla sukupolvilla olisi reilu yhteiskunta jossa työpaikka valitaan mieltymysten ja ominaisuuksien, ei sukupuolen mukaan, mies saa olla herkkä ja hellä ja saa nauttia lapsensa elämässä tasa-arvoisena vanhempana olemisesta ja nainen saa olla uraorientoitunut, johtaja, fyysinen jne. Tai päinvastoin. Tai molempia. Tai ei mitään näistä.

Vierailija
13/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministimiehet ovat parhautta. Siinä vasta alfamiehiä. Ei mulla muuta.

Vierailija
14/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan feministejä, mutta en naisia. Yritän pitää mielessä, että vain pieni osa naisista on feministejä kuten vain pieni osa saksalaisista oli oikeasti natsimielisiä. Suurin osa ihmisistä on hyviä ja kunnollisia ja kannattavat tasa-arvoa

Vierailija
15/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan feministejä, mutta en naisia. Yritän pitää mielessä, että vain pieni osa naisista on feministejä kuten vain pieni osa saksalaisista oli oikeasti natsimielisiä. Suurin osa ihmisistä on hyviä ja kunnollisia ja kannattavat tasa-arvoa

Miksi vihata jotakuta joka kannattaa samoja arvoja? Vai valehteletko tuosta tasa-arvosta?

Vierailija
16/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihata jotakuta joka kannattaa samoja arvoja? Vai valehteletko tuosta tasa-arvosta?

Kannatan yleistä tasa-arvoa, en miesvihaa ja vähemmistöjen nostamista jalustalle. Vihaaminen oli ehkä vähän karkeasti ilmaistu, toki feministeilläkin on oikeus näkemyksiinsä. Mua vain kuvottaa niiden epärehellisyys ja feminismin naamiointi tasa-arvoliikkeeksi

Vierailija
17/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasialiitto pilasi maineensa puolustamalla Islamin uskon tapoja suhteessa naisiin. Kumma kun selvästi naista halventavat tavat pitää vaan hyväksyä heidän mielestään. Koko järjestö on ihan vitsi.

Vierailija
18/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pakkomielle feminismiin on sairasta.

Vierailija
19/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa

Vierailija
20/43 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi