Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän kunnollisen miehen joka ei halua lapsia?

Vierailija
04.09.2016 |

Arg

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon Satakunnasta. Suoli24 kun laittaa hakuehdoiksi nainen +/- 10 oma ikäni, niin naisia joilla ei ole lapsia tai ei halua lapsia, löytyy 13 kappaletta. Jos laittaa vielä hakuehdoiksi, että on kirjautunut viimeisen 2 viikon aikana ja seksuaaliselta suuntautumiselta hetero, niin löytyy  naisia 7 kappaletta. Ja noista muutama hakee vain kaveriseuraa. Loput 5 tuolta ikähaarukkani yläpäästä, eli ei varmaan kelpaa ikäiseni 29-vuotias mies.

Tinderiä en ole kokeillut

Vierailija
62/63 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon Satakunnasta. Suoli24 kun laittaa hakuehdoiksi nainen +/- 10 oma ikäni, niin naisia joilla ei ole lapsia tai ei halua lapsia, löytyy 13 kappaletta. Jos laittaa vielä hakuehdoiksi, että on kirjautunut viimeisen 2 viikon aikana ja seksuaaliselta suuntautumiselta hetero, niin löytyy  naisia 7 kappaletta. Ja noista muutama hakee vain kaveriseuraa. Loput 5 tuolta ikähaarukkani yläpäästä, eli ei varmaan kelpaa ikäiseni 29-vuotias mies.

Koko satakunnan alue siis kelpaa, mutta ei se jos toinen asuu satakunna rajalla ja toinen pirkanmaan rajalla, välimatkaa vain pari kilometriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko satakunnan alue siis kelpaa, mutta ei se jos toinen asuu satakunna rajalla ja toinen pirkanmaan rajalla, välimatkaa vain pari kilometriä?

Joo ei todellakaan kelpaa, pirkanmaalaiset on perseestä!

Sama haku Pirkanmaa maakunnasta antaa vaihtoehtoja 29kpl. Nopeasti laskettuna 22 kpl ilmottaa paikkakunnaksi Tampereen. Hyviä profiileja on kyllä Tampereella, mutta 100+ kilsaa on kyllä välimatkana liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä