Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIDL:n uusin lanseeraus Cien-meikit (Gallup)

Vierailija
04.09.2016 |

Lidlin oman Cien-sarjan meikit lanseerattiin elokuussa.
/

Kaikki Lidlissä tällä hetkellä myynnissä olevat kasvomeikkituotteet maksavat 3,99 euroa. Kynsilakka maksaa 2,89 euroa.
/
Nyt kysyn, ostaisitko Sinä AV-mamma meikkejä Lidlistä?

Kiitos vastauksesta!

LIDL:n uusin lanseeraus Cien-meikit (Gallup)

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain köyhät ostaa lidlin meikkejä

Vierailija
22/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin totta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ko. tuotteet testattu eläimillä?

Lyön vaikka vetoa että on.

Halvalla et saa hyvää.

Minä en osta eläinkokeilla testattuja meikkejä.

Ostan vain luonnonkosmetiikkaa eettisistä ja moraalisista syistä.

Joten hävetkää, jos ostatte näitä!

Ei oo testattu eläimillä. Jos olisit puoli minuuttia viitsinyt käyttää googlaamiseen, ei sun olisi täällä tarvinnut kysyä.

Vierailija
24/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin yhteen aikaan rahapulan vuoksi Lidlin halpaa silmänympärysvoidetta ja kyllä se mulle ainakin sopi. Se oli sellainen ""perus""voide eli ei mitenkään silottanut ihoa tai vähentänyt tummuutta, mutta kosteutti kuitenkin tarpeeksi (meikkiä varten) eikä ärsyttänyt ihoa/silmiä.

Sen sijaan Lidlissä myytävää muotovaahtoa en suosittele, kaameata tahmeaa töhnää... ja kaiken lisäksi purkkikin hajosi muutaman käyttökerran jälkeen

Vierailija
25/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Lidlin kosmetiikan tuoksuista. Joku käsivoide ehkä menettelee. Sen sijaan kasvopaperit ja vanutyynyt ovat hyviä ja halpoja.

Vierailija
26/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin peitevoidetta mutta en käytä kuin hätätapauksessa.

Vierailija
27/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämähän ovat mielipiteitä. Toinen tykkää, toinen ei. Eli sehän on mielipide onko tuote hyvä vai ei. Ei täällä vissiin tieteellisesti tutkittua tietoa paljonkaan liiku.

Vierailija
28/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, kyllä niitä löytyy vähävaraisempiakin jotja kuluttavat rahaa kalliisiin voiteisiin ja meikkeihin kun halvat eivät muka sovi. Sitten rahaa ei löydy tärkeämpiin asioihin esim. hampaat jäävät hoitamatta tms.

Vierailija
29/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, kyllä niitä löytyy vähävaraisempiakin jotja kuluttavat rahaa kalliisiin voiteisiin ja meikkeihin kun halvat eivät muka sovi. Sitten rahaa ei löydy tärkeämpiin asioihin esim. hampaat jäävät hoitamatta tms.

Mikä vertauskuva tämä nyt oli? Puhutko itse kokemuksen äänellä?

Vierailija
30/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Lidlin kosmetiikan tuoksuista. Joku käsivoide ehkä menettelee. Sen sijaan kasvopaperit ja vanutyynyt ovat hyviä ja halpoja.

Vanutyynyt eivät ole edes 100 % puuvillaa vaan puuvillan ja polyesterin sekoitusta, en osta uudelleen. Ostan mieluummin vaikka x-tran tai euroshopperin vanulappuja.

Vierailija
31/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan osta. Jotenkin halpameikit saavat aina miettimään, mitä myrkkyjä siellä putelissa onkaan. En kyllä käytä edes Lumenea, siinäkin on viher- ja sinivalkopesun makua. Todennäköisesti Cien myös testaa eläimillä, joten en siksikään kyseistä merkkiä voisi ostaa.

Vierailija
32/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaankaan osta. Jotenkin halpameikit saavat aina miettimään, mitä myrkkyjä siellä putelissa onkaan. En kyllä käytä edes Lumenea, siinäkin on viher- ja sinivalkopesun makua. Todennäköisesti Cien myös testaa eläimillä, joten en siksikään kyseistä merkkiä voisi ostaa.

Miten vaikea on googlettaa ja ottaa meikeistä selvää? Itse googlasin ja tuotteita ei ole testattu eläimillä ja myrkkyjäkään ei ole.

Vierailija
33/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikea on googlettaa ja ottaa meikeistä selvää? Itse googlasin ja tuotteita ei ole testattu eläimillä ja myrkkyjäkään ei ole.

No laitapa meille kaikille se linkki nähtäväksi. Näsäviisas.

Vierailija
34/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä kysymyksiä tehtailee? Vastausvaihtoehdot on aina ihan pohjattoman typeriä ja asenteellisia, vai eikö noista ole tarkoituskaan löytää mieluista vaihtoehtoa? Voisiko tänne tehdä sellaisen muutoksen, että vain palstan ylläpitäjä voisi laittaa kyselyjä - saatettaisiin saada edes vähän fiksuutta niihin.

Vierailija
35/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä kysymyksiä tehtailee? Vastausvaihtoehdot on aina ihan pohjattoman typeriä ja asenteellisia, vai eikö noista ole tarkoituskaan löytää mieluista vaihtoehtoa? Voisiko tänne tehdä sellaisen muutoksen, että vain palstan ylläpitäjä voisi laittaa kyselyjä - saatettaisiin saada edes vähän fiksuutta niihin.

Mielensäpahoittaja on myös herännyt ja noussut sängystään. Vihdoinkin. Huomenta tai siis päivää. Ota kuppi kahvia! ;)

Vierailija
36/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielensäpahoittaja on myös herännyt ja noussut sängystään. Vihdoinkin. Huomenta tai siis päivää. Ota kuppi kahvia! ;)

:D niin just

Vierailija
37/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tod. ostaisi jotain Lidlin oksettavia ja haisevia halppistuotteita. Ties mitä niissä on. Käytän itse paljon Suomalaista Lumenea, sitten Max Factorin tuotteita ja on jopa muuta Diorkin eksynyt meikkipussiin. :)

Tiedät mitä niissä on kun luet ainesosaluettelon! Kannattaa vilkaista myös ne Lumenen, Max Factorin ja Diorin inci-listat ;)

Vierailija
38/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://livbox.bellablogit.fi/2016/08/24/meikkipussi-uusiksi-esittelyssa…

Cien-meikkejä ei ole testattu eläinkokeilla

http://kauneudesta.fi/myrkkyja-kosmetiikasta/

Cien sai puhtaat paperit lähes kaikista tuotteista

Vierailija
39/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tod. ostaisi jotain Lidlin oksettavia ja haisevia halppistuotteita. Ties mitä niissä on. Käytän itse paljon Suomalaista Lumenea, sitten Max Factorin tuotteita ja on jopa muuta Diorkin eksynyt meikkipussiin. :)

Tiedät mitä niissä on kun luet ainesosaluettelon! Kannattaa vilkaista myös ne Lumenen, Max Factorin ja Diorin inci-listat ;)

Paremmat inci sisällöt mun Lumenessa ja Diorissa on kuin noissa Liidilin. Ainakin ne tuotteet mitä mä käytän! ;)

Vierailija
40/56 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://livbox.bellablogit.fi/2016/08/24/meikkipussi-uusiksi-esittelyssa…

Cien-meikkejä ei ole testattu eläinkokeilla

http://kauneudesta.fi/myrkkyja-kosmetiikasta/

Cien sai puhtaat paperit lähes kaikista tuotteista

Jonkun bloggarin linkki. Oletko tosissasi? Olisiko yhtään luotettavampaa lähdettä, kuin bloggari, joka on saanut Lidlin sponsaamana ilmaiset meikit.

Kiinnostaisi sellainen lähde, joka oikeasti kertoo kuinka asiat ovat. Ei edes Lidl kansainvälisillä sivuilla tai Saksan sivuilla lue eläintestauksesta. Joten epäilen tuota lähdettä hyvin suuresti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä