Vahva epäilys, että Tinder -tuttavuus juurikin tällä hetkellä
Panee toista muijaa. Millaisen viestin lähettäisin?
Ajattelin tätä: "Moi XX...vietin kanssasi todella ihanan viikonlopun. Tykästyin täysillä, ehkä ihastuinkin. Sussa on paljon hyviä piirteitä, mutta mä tarviin miehen joka ottaa naisen ja jolla on kunnon kalu. Ikävä kyllä näitä piirteitä jäin kaipaamaan. Kaikkea hyvää"
Kommentit (29)
Miksi pitää kostaa ihan vain koska sinuakin on satutettu? Ja miksi pitää kostaa vaikka et edes varmuudella tiedä että onko sinua satutettu??
Oletko ikinä ajatellut, että kaikki ihmiset eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä? Olen nainen mutta seksi ei todellakaan tarkoita että tapaillaan. Jos et harrasta seksiä kuin parisuhteessa niin kannattaisiko ensin varmistaa esim. kysymällä että haluaako toinen tapailla ennen kuin hypäät sänkyyn?
Luulen että ehkä juuri tämä mies ei ole sinulle se oikea. Mieti deittailua uudestaan kun olet päässyt eroon tuosta sairaalloisesta mustasukkaisuudestasi...
Oho, tuli viesti. Panot siis hoidettu :D :D
.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kostaa ihan vain koska sinuakin on satutettu? Ja miksi pitää kostaa vaikka et edes varmuudella tiedä että onko sinua satutettu??
Oletko ikinä ajatellut, että kaikki ihmiset eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä? Olen nainen mutta seksi ei todellakaan tarkoita että tapaillaan. Jos et harrasta seksiä kuin parisuhteessa niin kannattaisiko ensin varmistaa esim. kysymällä että haluaako toinen tapailla ennen kuin hypäät sänkyyn?
Luulen että ehkä juuri tämä mies ei ole sinulle se oikea. Mieti deittailua uudestaan kun olet päässyt eroon tuosta sairaalloisesta mustasukkaisuudestasi...
Kyllä mä sen tajuan, että tää mustasukkaisuus voi pilata kaiken. Pitäs jotenkin nähdä itsensä ulkopuolelta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, minulla on ollut ihan sama tilanne. Tapasin miehen, vietin hyvän viikonlopun ja meillä oli seksiä. Oikeasti ihastuin. Tajusin, että miehellä ehkä on muutakin sutinaa, mutta annoin olla, koska ihan oikeasti mies oli kiva ja ystävyyden arvoinen. Viime viikolla hän kysyi voitaisiinko tavata taas. Aion kyllä mennä häntä tapaamaan, vaikka se olisi jonkun silmissä säälittävää. On minullakin ollut sutinoita (ei seksiä) tässä välillä, mutta tämän miehen oikeasti haluan tavata, vaikkei se mihinkään johtaisikaan. Ei tulisi mieleenikään lähettää hänelle viestiä, jossa haukun häntä. Minä en halua pelata mitään pelejä, vaan haluan vain olla kiva mielestäni kivalle ihmiselle.
Eli olet varasijalla.
Niin, tätä juuri tarkoitin, kun sanoin, että tämä on ehkä jonkun silmissä säälittävää. Entä sitten, jos olen varasijalla? Minulla on parikin miestä tällä hetkellä varasijalla, koska haluan ensin katsoa, tuleeko tästä mitään. Mukavia miehiä (ja varmasti myös naisia) on maailma täynnä. En tajua, miksi sinkkuna pitäisi joku uusi tuttavuus hylätä pelkästään sen takia, että on jotain sutinaa menossa toisaalla. Kenellekään en ole luvannut yhtään mitään ja kukaan ei ole minulle luvannut yhtään mitään. Ihmisiä olemme kaikki ja ystävinä haluan pysyä, vaikkei joku parisuhteeseen kanssani haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä "vahva epäilys"?
Sen vaan tietää. Mutta sanoi olevansa kaverin luona....eikä ehdota uutta tapaamiata. Silloinhan sillä on verkot vesillä.
Kun erottiin, sanoi että oli kivaa ja otetaan rauhallisesti. Mulle ne tarkoittaa sitä, että on muitakin kilåailijoita.apJa se tarkoittaa, että on panemassa? Herran jestas, kyllä minäkin olen sitten tässä kesän mittaan paneskellut paljon, kun olen himmaillut treffikutsujen kanssa. :O
No ei teistä ota selvää. Miksi olet himmaillut? Ap
Koska minulla ei ihan oikeasti ole ollut aikaa treffailuihin ja minua ahdistaa, jos joku ei anna yhtään rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen vaan tietää. Mutta sanoi olevansa kaverin luona....eikä ehdota uutta tapaamiata. Silloinhan sillä on verkot vesillä.Kun erottiin, sanoi että oli kivaa ja otetaan rauhallisesti. Mulle ne tarkoittaa sitä, että on muitakin kilåailijoita.ap
Ja se tarkoittaa, että on panemassa? Herran jestas, kyllä minäkin olen sitten tässä kesän mittaan paneskellut paljon, kun olen himmaillut treffikutsujen kanssa. :O
No ei teistä ota selvää. Miksi olet himmaillut? Ap
Koska minulla ei ihan oikeasti ole ollut aikaa treffailuihin ja minua ahdistaa, jos joku ei anna yhtään rauhaa.
Miten paljon rauhaa pitäs antaa?
Vähän hävettää aloitukseni. Mies on aika aktiivisesti viestitellyt niitä näitä. Ei tosin ehdottanut uutta tapaamista jne. Mutta kotiinsa oli tullut klo 12 :). Ap*häpee*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen vaan tietää. Mutta sanoi olevansa kaverin luona....eikä ehdota uutta tapaamiata. Silloinhan sillä on verkot vesillä.Kun erottiin, sanoi että oli kivaa ja otetaan rauhallisesti. Mulle ne tarkoittaa sitä, että on muitakin kilåailijoita.ap
Ja se tarkoittaa, että on panemassa? Herran jestas, kyllä minäkin olen sitten tässä kesän mittaan paneskellut paljon, kun olen himmaillut treffikutsujen kanssa. :O
No ei teistä ota selvää. Miksi olet himmaillut? ApKoska minulla ei ihan oikeasti ole ollut aikaa treffailuihin ja minua ahdistaa, jos joku ei anna yhtään rauhaa.
Miten paljon rauhaa pitäs antaa?
Sehän on ihan yksilöllistä. Minä tarvitsen paljon rauhaa, koska minulla on elämässäni aika kiireistä muutenkin. Jos toinen ei usko, että viestin vastaamiseen voi mennä useampi tunti (kun ei ole kännykkä jatkuvasti kädessä esim töissä) tai että tapaamisen järjestäminen vaatii muutakin kuin vapaata töistä (lapsenvahti, matkustaminen), niin kyllähän se ahdistaa.
Eli olet varasijalla.