Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihdun, kun juon energiajuomia?

Vierailija
04.09.2016 |

Yleensähän ne lihottavat. Olen siis 14-vuotias tyttö, ja energiajuomien juomisen aloittamisen jälkeen olen laihtunut 5kg, vaikka mikään muu elintavoissani ei ole muuttunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämän aloituksen olevan ovela juoni, jolla yritetään saada kaikki mammat pulputtamaan energiajuomia.

Vierailija
2/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska valehtelet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli asiallista vastausta en saa? Ei tarvitse avata jos ei kiinnosta vastata kysymykseen.

Ap (osaan käyttää näitä lyhenteitä)

Vierailija
4/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilientä ja sulatettua rasvaa juomalla laihtuu. Säästäkää siis kinkkurasvat.

Vierailija
5/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan skipannut jotain aterioita välistä, kun juoma täyttää energiatarpeen ja viestittää aivoille virheellisesti. Eihän kaikissa energiajuomissa ole ees paljoa kaloreita, joten ei ne automaattisesti lihotakaan. Energiajuomissa on miljoona muuta syytä, miksi ei kande juoda, esim lisäaineet, jotka vaikuttaa kehittyviin aivoihin. Ja hampaat kärsii happohyökkäyksestä. Ja makeutusaineiden haitoista voit itse googlettaa, niistä ei jaksa edes saarnata. Jotkut energiajuomat myös haittaa tärkeiden luonnonmukaisten ravintoaineiden imeytymistä, joten sullahan saattaa olla vaikka anemia tms. Kun kittaa pitkin päivää pelkkää keinotekoista litkua eikä kroppa saa ees kunnolla mitään muuta ravintoa, toi hetkellinen laihtuminen on aika pieni ilo pitkässä kaavassa.

Vierailija
6/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan skipannut jotain aterioita välistä, kun juoma täyttää energiatarpeen ja viestittää aivoille virheellisesti. Eihän kaikissa energiajuomissa ole ees paljoa kaloreita, joten ei ne automaattisesti lihotakaan. Energiajuomissa on miljoona muuta syytä, miksi ei kande juoda, esim lisäaineet, jotka vaikuttaa kehittyviin aivoihin. Ja hampaat kärsii happohyökkäyksestä. Ja makeutusaineiden haitoista voit itse googlettaa, niistä ei jaksa edes saarnata. Jotkut energiajuomat myös haittaa tärkeiden luonnonmukaisten ravintoaineiden imeytymistä, joten sullahan saattaa olla vaikka anemia tms. Kun kittaa pitkin päivää pelkkää keinotekoista litkua eikä kroppa saa ees kunnolla mitään muuta ravintoa, toi hetkellinen laihtuminen on aika pieni ilo pitkässä kaavassa.

Kiitos, että olit ainoa joka vastasi minulle asiallisesti.

Energiajuomakoukusta yritän kyllä päästä eroon.

Ap

Vierailija
7/7 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko niitä paljon? Vatsa "huijaa" sinua, että olisi täynnä vaikka siellä onkin ainoastaan nestettä. Saattaa viedä näläntunteen. Ja neste poistuu kehosta jatkuvasti, kun liikut, hengität, käyt tarpeillasi, hikoilet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme