Lue keskustelun säännöt.
Onko teitä kohdeltu kusipäisesti sängyssä (yhdenillanjutut yms)? Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen huomautti ilkeään sävyyn peniksen koosta. Näytin hänelle nyrkkiäni ja kysyin: "Onko tämäkin liian pieni?" ja lähdin. Muita negatiivisia kokemuksia ei oikeastaan ole, eikä nykyisin enää tule mitään yhdenillanjuttuja harrastettua.
Vittu mä toivon et sä kuolet Aidsiin!
Turha toivo. Sen tapahtuakseen pitäisi saada pesää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannattaa muistaa että yöelämässä ja kavereiden kautta tavatut tyypit voi olla vaikka mitä psykoja jotka iskee kiinni kuin sika limppuun kun jää kahden ja kaverisikaan eivät usko kun " se on niin hauska tyyppi/ suosittu/ fiksu"
Itse olin19v. kun taisin lähteä erään vanhemman äijän matkaan. Loppuajasta baarissa en muista, sitten muistan oksentaneeni taksin ulkopuolelle. Seuraava muistikuva onkin kun tämä äijä lykkii mua :( Äijä olisi halunnut vielä olla yhteyksissä ja pari kertaa laitteli viestiä, mutta itseäni ei kiinnostanut. Vieläkin tuntuu ahdistavalta, kun en muista illasta oikein mitään ja se oli ensikertani. Joo en ollut aiemmin seurustellut, kun mua kiusattiin koulussa ja itsetunto oli nollissa. Jos nyt haluaa taustoja tietää.