Ujous ongelma naisten kanssa
Moi kaikki
Oon 24v ok näkönenkin kundi. Mulla on kuitenkin valtava ongelma kun oon niin ujo naisten seurasa, jotenkin menen vaan aina ihn lukkoon kun pitäisi alkaa keskustelemaan. En ole edes ikinä seurustellut :(
Kerran olen käynyt treffeillä, mutta en uskaltnut sopia uutta tapaamista. Lisäksi vielä lisäjännittämistä tuo se että poikuus on tallella :/
Oon mielestäni ja kavereidenkin mukaan loistotyyppi. Kohtelias kiltti ja muutenkin mukava.
Ahdistaa vaan kun kaikki kaverit suunnilleen seurustelee ja ne jotka ei, niin löytää niin vaivattoman oloisesti naisen baarista yms.(mitä se varmaan onkin kun on rahtusen enemmän itseluottamusta kun minulla) ja itsellä tuntuu etttei koskaan saa sitä naista :(
Avauduin vain.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot söpö! <3
Niin just ap. Oot söpö, susta saa joku vielä hyvän miehen, mutta joku muu kuin minä tai mun kaverit.
Tämän naiset sanoo kaikille kilteille miehille, samalla kun menevät itse panemaan jyystärikarjujen kanssa
Minä olen jyystänyt ujoa, kilttiä duunarimiestä jo 18 v. Itsetietoiset karjut ei sytytä.
Aikoinaan menin aloitteellisesti tyrkylle hänelle lähelleen. Asiaa helpotti, että kumpikin näki ensin toisensa avoimessa tilassa. Ts. tungos puuttui molempien ympäriltä
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä kuin pitäisit naisten kanssa juttelemista jonkun tuntemattoman elämänmuodon kanssa kommunikointina. Naisilla on erilaisia kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia kaiken perinteisen naisellisen ja miehekkään väliltä. Vai ovatko omat harrastuksesi ja kiinnostuksen kohteesi muka täysin perinteisen miehekkäitä ja kuvittelet ettet osaa puhua muusta, eikä kukaan nainen voi olla näistä samoista asioista kiinnostunut?
t. 24-vuotiaana ensimmäinen parisuhde
Siltä se tuntuukin :D Jotenkin en vain osaa olla naisen seurassa edes luontevasti kahdestaan. Porukassa jos on muita esim kavereita niin on helpompaa
Vierailija kirjoitti:
No voi mitä kommentteja taas kerran. Itse olen ujo nainen ja ottaisin ujon miehen vaikka heti. <3
Siinäpä se onkin. Ujot ihmiset harvoin kohtaa keskenään :)
Kaurismies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi mitä kommentteja taas kerran. Itse olen ujo nainen ja ottaisin ujon miehen vaikka heti. <3
Sanoppa muuta. Olen tosin hyväksynyt että ujouteni vuoksi tulen mitä luultavimmin viettämään lopun ikääni itsekseni.. kun vain jostain saisi sitä rohkeutta mennä puhumaan.
meri-tuuli kirjoitti:
Kaurismies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa muuta. Olen tosin hyväksynyt että ujouteni vuoksi tulen mitä luultavimmin viettämään lopun ikääni itsekseni.. kun vain jostain saisi sitä rohkeutta mennä puhumaan.
Hei ootko mistäpäin? Jutellaanko vaikka spostilla :)
Joensuussa, entäpä sinä? Ja mikä ettei! :)
meri-tuuli kirjoitti:
Joensuussa, entäpä sinä? Ja mikä ettei! :)
Asun ite helsingissä. Voidaan kuitenkin jutella :) loslespaul@gmail.com
Kuulostin kyllä toopelta, mutta tulipahan kirjoitettua :D pieni askel rohkeille, suuri harppaus ujolle..
meri-tuuli kirjoitti:
Kuulostin kyllä toopelta, mutta tulipahan kirjoitettua :D pieni askel rohkeille, suuri harppaus ujolle..
Kuulostit ihan kivalta :)
Suuri rakkaus löytynyt vauva palstalta xD