Ujous ongelma naisten kanssa
Moi kaikki
Oon 24v ok näkönenkin kundi. Mulla on kuitenkin valtava ongelma kun oon niin ujo naisten seurasa, jotenkin menen vaan aina ihn lukkoon kun pitäisi alkaa keskustelemaan. En ole edes ikinä seurustellut :(
Kerran olen käynyt treffeillä, mutta en uskaltnut sopia uutta tapaamista. Lisäksi vielä lisäjännittämistä tuo se että poikuus on tallella :/
Oon mielestäni ja kavereidenkin mukaan loistotyyppi. Kohtelias kiltti ja muutenkin mukava.
Ahdistaa vaan kun kaikki kaverit suunnilleen seurustelee ja ne jotka ei, niin löytää niin vaivattoman oloisesti naisen baarista yms.(mitä se varmaan onkin kun on rahtusen enemmän itseluottamusta kun minulla) ja itsellä tuntuu etttei koskaan saa sitä naista :(
Avauduin vain.
Kommentit (31)
Kannattaa opiskella PUA-tekniikoita. Aloita vaikka lukemalla Neil Straussin Pelimies, vaikka siinä esitetyt tekniikat on jo vanhentuneita ja kömpelöitä, mutta sillä pääsee alkuun.
Mene maksullisiin ja dippaa mulkkuasi kerran pillussa, niin huomaat ettei siinä ole mitään glorifoinnin arvoista. Vältä naisia = vältät ongelmia. Problem solved!
Vierailija kirjoitti:
Mene maksullisiin ja dippaa mulkkuasi kerran pillussa, niin huomaat ettei siinä ole mitään glorifoinnin arvoista. Vältä naisia = vältät ongelmia. Problem solved!
Ei oikeen maksulliset nappaa :/ En ajttelekkaan sen olevan mikään tajunnanräjäyttävä kokemus, muttta olisi kiva kokea jo pikkuhiljaa.
Nyt siellä kovemmat äijät jo naureskelee partaansa, mutta tämmöselle itseluottamuspulaiselle asia on vaikea ja monen ehkä aika hankala samaistua tilanteeseeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä sorru maksullisiin!
Sitä ei arvosta kukaan... ei miehet eikä naiset
Älä mene ainakaan aloita nettideittailua, koska siellä ujona miehenä saa vain pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sorru maksullisiin!
Sitä ei arvosta kukaan... ei miehet eikä naiset
Ei kukaan menekään maksullisiin arvostuksen takia. Se on kuin paskalla käynti: Ei sillä arvostusta saa mutta käymällä olo helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Oot söpö! <3
Joskus joku on sanonut ton mulle ihan livenäkin :D
Vierailija kirjoitti:
Oot söpö! <3
Niin just ap. Oot söpö, susta saa joku vielä hyvän miehen, mutta joku muu kuin minä tai mun kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot söpö! <3
Niin just ap. Oot söpö, susta saa joku vielä hyvän miehen, mutta joku muu kuin minä tai mun kaverit.
Tämän naiset sanoo kaikille kilteille miehille, samalla kun menevät itse panemaan jyystärikarjujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot söpö! <3
Näinpä. Mutta toivossa on hyvö elää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeen maksulliset nappaa :/ En ajttelekkaan sen olevan mikään tajunnanräjäyttävä kokemus, muttta olisi kiva kokea jo pikkuhiljaa.
Nyt siellä kovemmat äijät jo naureskelee partaansa, mutta tämmöselle itseluottamuspulaiselle asia on vaikea ja monen ehkä aika hankala samaistua tilanteeseeni.
Ap
Tarkoituksenani ei ollut vittuilla, sori siitä! Ei tietenkään ole mikään ihmeellinen kokemus, mutta vaikuttaa siltä että olet omassa päässäsi tehnyt tuosta asiasta jotain elämää suurempaa. Itse olin 22-vuotiaana identtisessä tilanteessa, mutta kun vahingossa päädyin sänkyyn naisen kanssa, jota kohtaan ei ollut mitään tunteita, huomasin olleeni itse itseni pahin vihollinen tai jotain vastaavaa paskaa. Sen jälkeen ei naisseurassa paljon stressanut. Mieti asiaa hei!
Ujous on kaikkein suurin turn off miehessä heti pedofilian jälkeen. Kannattaa siis hankkiutua siitä eroon joko psykoterapian tai päihteiden avulla. Auttaa myös jos opiskelet hyvätuloisen ammatin josta pääset status-asemaan.
Kuulostaa siltä kuin pitäisit naisten kanssa juttelemista jonkun tuntemattoman elämänmuodon kanssa kommunikointina. Naisilla on erilaisia kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia kaiken perinteisen naisellisen ja miehekkään väliltä. Vai ovatko omat harrastuksesi ja kiinnostuksen kohteesi muka täysin perinteisen miehekkäitä ja kuvittelet ettet osaa puhua muusta, eikä kukaan nainen voi olla näistä samoista asioista kiinnostunut?
t. 24-vuotiaana ensimmäinen parisuhde
Ei kannata haaveilla naisesta ennen, kuin olet +30v ja hyvässä ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opiskella PUA-tekniikoita. Aloita vaikka lukemalla Neil Straussin Pelimies, vaikka siinä esitetyt tekniikat on jo vanhentuneita ja kömpelöitä, mutta sillä pääsee alkuun.
Tietämättömät alapeukuttaa, mutta kyllä itse olisin varmaan vieläkin neitsyt ja henkisesti todella paskassa jamassa ilman PUA-yhteisöä. Niin olisi moni muukin mies. Pahoihin ongelmiin tarvitaan jyrkkiä apukeinoja ja niitä PUA-kirjat tarjoavat.
No ei oo ujous mikään turn off. Mieluummin olisin ujon kanssa kuin jonkun päällepäsmärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarkoituksenani ei ollut vittuilla, sori siitä! Ei tietenkään ole mikään ihmeellinen kokemus, mutta vaikuttaa siltä että olet omassa päässäsi tehnyt tuosta asiasta jotain elämää suurempaa. Itse olin 22-vuotiaana identtisessä tilanteessa, mutta kun vahingossa päädyin sänkyyn naisen kanssa, jota kohtaan ei ollut mitään tunteita, huomasin olleeni itse itseni pahin vihollinen tai jotain vastaavaa paskaa. Sen jälkeen ei naisseurassa paljon stressanut. Mieti asiaa hei!
En ottanut vittuiluna. Selvensin lähinnä vaan ennenkun tulee typeriä kommentteja.
Olet ihan oikeassa että itse pidän asiaa PALJON suurempana kun se onkaan.
Olen ajatellut aika samoin että jonain päivänä se vaan tapahtuu. Jos tapahtuu
Ap
P.s rekisteröidyin että voi jatkaa :))
Sori kirjotusvirheet. Kirjotan kännykällä
Ap