Jos tupakasta ei olisi terveyshaittoja, alkaisitko polttaa?
Tupakoitsijoilla on aina sisältöä elämässä - jos ei ole muuta tekemistä, voi mennä tupakalle ja on aina jotain kivaa mitä odottaa - tupakalle pääsyä.
Kommentit (23)
Eli haluaisinko käyttää rahaa siihen että löyhkäisin? No en. Osaan keksiä paljon kivempia juttuja joita tehdä.
Näyttää niin vammaiselta touhulta että en kyllä. Lähinnä säälin näitä tupakoitsevia aikuisia aka. myöhäisteinejä. "Uuh. Kattokaa mua kun oon niin koviiiis kun vedän tätä tikkuaa. köh köh KÖÖÖH." :D Säälittävää.
En. Mä haluan tupakoida vaan jos siitä on terveydelle haittaa.
Haju on niin kuvottava, että ei kiitos. Se on kyllä ärsyttävää, että työpaikalla röökääjät saavat enemmän taukoja tuon tapansa vuoksi.
Kuuluisiko tähän vaarattomaan tupakkiin myös hajuttomuus?
En ole aloittanut rahan takia. Kasariteininä toisinaan vitutti, kun kavereiden rahat meni savuna ilmaan, niin ei voinut sitten tehdä mitään kivoja juttuja. Ja loppu raha piti käyttää kaljaan.
Onneksi löysin järkeviä ihmisiä ympärilleni.
Voi kyllä kiitos, jos se olisi myös hajutonta! Alkaisin heti polttamaan 😁
Lol tupakka edes haise pahalle, nuuskikaa omaa alapäätä ensimmäiseksi ja sitten röökiä, kumpi se siinä pahemmalta haisee :D
No silti on vielä se toinen ongelma: Hinta.
Polttaisin varmaan, mutta hakisin tupakat muualta.
Tupakointi on kivaa, tupakkapaikalla on mukavaa solidaarisuutta tuntemattomienkin kesken, sellaista mitä ei muualta helposti löydä.
Tupakkatauolla on parhaat jutut ja tapaa mukavia ihmisiä.
Pitäisikö tässä oikein aloittaa uudestaan? :)
Vierailija kirjoitti:
Lol tupakka edes haise pahalle, nuuskikaa omaa alapäätä ensimmäiseksi ja sitten röökiä, kumpi se siinä pahemmalta haisee :D
ööö, Tupakka, tietysti, aina.
Pitäiskö sun käydä lääkärissä?
En, sillä rahaa menisi todella paljon tupakkatuotteisiin ja haisisin pahalle.
Halvemmallakin saa sisältöä elämäänsä, joten en rupeaisi.
Mitä terveyshaittoja tupakalla muka on? Sitähän käytetään lääkkeenäkin!
Kyllä.
Sitä paitsi aion alkaa röökata uudelleen 75-vuotiaana. Tupakoin 15-32 -vuotiaana, lopetin vain ja ainoastaan terveyssyistä ja kun odotin esikoista. Olen nyt 48-vuotias ja edelleen haluaisin tupakoida. En nyt tätä päivittäin mieti, mutta olen vitsinä luvannut itselleni, että 75-vuotiaana alan taas poltella.
Todennäköisesti en. - En muutenkaan kaipaa huulilleni tuttia sen paremmin savuavaa kuin savutonta. .
En, koska tupakan viljely tuhoaa sademetsiä ja tupakansavu haisee aivan kamalalle.