Muusikot ja heidän merkkiteoksensa
Queen-yhtye tunnetaan erityisesti Bohemian rhapsody biisistä.
Listataan muita yhtyeitä tai laulajia ja heidän yksi tietty biisinsä, josta heidät muistetaan. Vain yksi merkittävin!
Kommentit (624)
Matti Nykänen - Vain mäkimies voi tietää sen
Vierailija kirjoitti:
Mötley Crue - Girls Girls Girls
Mötley Crüe - Kickstart my heart
Halpa kopio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoona / Moottoritie on kuuma
Kai tiesit, että Moottoritie on kuuma on plagiaatti Genesiksen kappaleesta Dancing with the Moonlit Knight.
Pelle lainaili muutenkin: Tahdon rakastella sinua -biisin väliosa on suoraan Dylanin Changing of the Guardsista.
Minusta Pelle Miljoonan biiseistä ykkönen on kyllä Väkivalta ja päihdeongelma!
Vierailija kirjoitti:
Shania Twain - Man I feel like a woman
Spice Girls - Wannabe (no joo, eivät ole muusikoita)
Minusta Shania Twainilta - That don't impress me much on kyllä merkittävin. Hyvin kevyt poppihölkkä kyllä, mutta hienosti laulettu, ja ilmavan kuulasta soitantaa. Ja biisin idea on aivan mainio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leevi and the Leavings - Unelmia ja Toimistohommia
Pohjois-Karjala ja Muotitietoinen
Elina mitä mä teen
Vierailija kirjoitti:
Billy Idol - Sweet sixteen
Eipäs vaan Rebel Yell
Vierailija kirjoitti:
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Tää on mun suosikki, mutta väittäisin, että SE biisi, josta eniten tunnetaan, on Sweet Home Alabama
Vierailija kirjoitti:
Irvin Goodman - Rentun Ruusu
Vai oisko sittenkin esim. Ei tippa tapa, Työmiehen lauantai, Las Palmas tai St. Pauli ja Reberbahn?
Monille on mahdotonta sanoa sitä yhtä merkityksellintä, josta artisti tunnetaan. Irwinin lisäksi tulee mieleen vaikkapa Eput, Juice, DIngo, Yö, Popeda, Mamba, Zen Cafe, Chisu, Jenni Vartiainen, Haloo Helsinki, Abba, Boney M, Michael Jackson, Madonna, the Beatles ja Elvis.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa tuosta tän illan leffasta mieleen, että mikä on Kauko Röyhkän merkittävin biisi? Mulle on jäänyt ihan tuntemattomaksi hänen tuotantonsa...
Minusta Paska kaupunki.
Hyvä tarina ja hieno simppeli kitarariffi.
Van Halen - Jump