Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin niin olla rakastunut

Vierailija
03.09.2016 |

On varmasti liikaa toivoa, että minä neljän lapsen äiti (en yh) voisin vielä joskus tuntea kuumia tunteita jotain ihmistä kohtaan. Miestäni kohtaan en ole tuntenut kai koskaan syvää rakkautta.
Viimeksi vatsassa kihelmöi 16 vuotta sitten kun suutelin vanhan exäni kanssa tanssilattialla

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 4 lasten äitinä tuntenut samoin 6v. Yhdessä oltu 18v. Erottiin kesällä. Muuttanut omaan asuntoon ja tiedätkö mitä on tapahtunut- olen just niin ihanasti rakastunt NAISEEN kun olen (kuten sinä) toivonut. Ikinä ennen en ole naisen kanssa ollut enkä vielä oikein tajunnut mitä tapahtunt. Ihanaa tämä on, olen aivan myyty. Jaksamista. Joku päivä ehkä myös sinä jatkat eteenpäin.

Vierailija
2/3 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ottaa betauroksen elättäjäksi jonka kanssa tekee lapset ja perustaa perheen. Sitten sitä muistelee vaan sitä jännämies-exää joka pani ja dumppas ja jonka kanssa oli villiä seksiä eri asennoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kolmen lapsen yh enkä usko että kukaan mies tulee mun kanssa lapsiperhearkea pyörittämään ja toisen miehen lapsia hoitamaan. Pessimisti ei pety.