Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teidän on niin vaikea uskoa, että meitä "Ikiksiä" on oikeasti olemassa?

Vierailija
03.09.2016 |

Provo sitä ja Ikis tätä. Kyllä meitä suurta ikäeroa ällöttävänä pitäviä on ja luulen, että paljon onkin. Mikä siinä on niin vaikea uskoa? Ja miksi te suurta ikäeroa edustavan pariskunnan osapuolet jatkuvasti olette hakemassa meidän hyväksyntää teidän suhteellenne kun ette tule sitä saamaan ja miksi edes sillä on väliä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yhdistän kyllä ikis-kommentit enemmän sellasen "20 -vuotias on liian nuori muuttamaan omilleen, vastahan sillä pituuskasvukin loppui" -tyyppiseen huuteluun. Ei siis suoraan seurusteluun liittyvää, vaan lähinnä jotain ikärasismivibaista. Ja kyllä, mun on vaikea uskoa että näin ajattelevia ihmisiä olisi oikeasti (ainakaan mittavissa määrin) olemassa. Mitä taas tulee suuriin ikäeroihin, mun on helppo uskoa että niitä ällöttävinä pitäviä löytyy, onhan se nyt jollain tavalla vähän normien vastaista edelleen.

Ahaa. No minä en muuten ole mitenkään ikärasistinen itse lukuunottamatta näitä suuren ikäeron seurustelusuhteita, joita en kertakaikkiaan ymmärrä. Ap

Vierailija
22/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on Ikis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et hyväksy suuren ikäeron suhteita, niin älä ryhdy sellaiseen. Ei sinun mielipide meitä muita haittaa. Mua henkilökohtaisesti ärsyttää se, kun keksitte päästänne määritelmiä. Esim "20-vuotias on lapsi/teini". Ei ole. Asiasta on viralliset määritelmät, joita maailman ikiksillä ei ole valtuuksia muuttaa vaan koska huvittais.

En ryhdykään. Mutta mielipiteeseeni minulla on oikeus koskien suurta ikäeroa. Tuo kommenttisi loppuosa ei minua kiinnosta millään tavalla kun en ole edes tuota mieltä. Ap

Vierailija
24/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi sevää, ettei parikymppiset lähde pappojen matkaan.Miksi tuota pitää jauhaa joka päivä.

Mitä ilmeisimmin kuitenkin lähtee mikäli palstan juttuihin on uskominen. Surullista jos totta. En näe mitään yhdistävää tekijää parikymppisen ja nelikymppisen välillä. Joku sairas hyötysuhde tulee mieleen molemminpuolin. Ap

Vierailija
25/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla suurta ikäeroa edustavan pariskunnan olemassaolo vaikuttaa sinun elämääsi?

Se ällöttää minua. Mitä nuorempi suhteen toinen osapuoli on, niin sitäkin enemmän etovaa. Viiden vuoden ikäero nuorilla ihmisillä alkaa olla aika maksimi. 40-kymppisen ja siitä vanhempien suurempikin ikäero ei häiritse enää niin paljon, vaikkakin ihmetyttää jos haluaa olla jonkun 70-kymppisen omaishoitaja. Nuoren ihmisen elämä menee hukkaan tuollaisessa suhteessa. Ap

Entäs nämä suuren ikäeron omaavat parit, joista et ulkonäöstä tai käytöksestä huomaa, että heillä on suuri ikäero? Et huomaa vihata heitä, jos et jotain kautta saa asiaa selville? 

Vierailija
26/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yhdistän kyllä ikis-kommentit enemmän sellasen "20 -vuotias on liian nuori muuttamaan omilleen, vastahan sillä pituuskasvukin loppui" -tyyppiseen huuteluun. Ei siis suoraan seurusteluun liittyvää, vaan lähinnä jotain ikärasismivibaista. Ja kyllä, mun on vaikea uskoa että näin ajattelevia ihmisiä olisi oikeasti (ainakaan mittavissa määrin) olemassa. Mitä taas tulee suuriin ikäeroihin, mun on helppo uskoa että niitä ällöttävinä pitäviä löytyy, onhan se nyt jollain tavalla vähän normien vastaista edelleen.

Ei kun sinä et tunne alkuperäistä Ikistä, se oli yli kolmekymppinen pienten lasten äiti jonka mies lähti 10 vuotta nuoremman naisen matkaan ja saivat vielä lapsenkin. Ikis itsekin otti uuden miehen, mutta halusi exäänsä takaisin, ja oli täällä katkerana, että mitä se mies (ex) näkee muka siinä uudessa vaimossaan.

Se että täällä on viime aikoina riehunut se takertuva äiti joka jankkaa ettei lasta voi päästää kotoa omilleen alle 25v. on ihan eri tyyppi (ja sen matkijat) Jotkut vaan luulee että se on Ikis, Ikis sana on lyhenne ikäerohullusta.

Vierailija
27/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä ääliöitä olemassa. Ei kai sitä kukaan ole kieltänytkään.

"Ikis on palannut" tyyppiset kommentit antavat ymmärtää että meitä on joku yksi tyyppi. Ap

Se johtuu siitä että nämä ei kaikki tiedä mistä se Ikis tuli, se tuli ikäerohullusta, yhdestä ainoasta, ja kaikki hänen jälkeensä samasta aiheesta puhuvat joku idiootti ristii Ikikseksi. Sinä et ole Ikis, eikä taida hän enää täällä käydäkään. Se takertuva äiti on sitten ihan oma lukunsa.

Vierailija
28/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla suurta ikäeroa edustavan pariskunnan olemassaolo vaikuttaa sinun elämääsi?

Se ällöttää minua. Mitä nuorempi suhteen toinen osapuoli on, niin sitäkin enemmän etovaa. Viiden vuoden ikäero nuorilla ihmisillä alkaa olla aika maksimi. 40-kymppisen ja siitä vanhempien suurempikin ikäero ei häiritse enää niin paljon, vaikkakin ihmetyttää jos haluaa olla jonkun 70-kymppisen omaishoitaja. Nuoren ihmisen elämä menee hukkaan tuollaisessa suhteessa. Ap

Entäs nämä suuren ikäeron omaavat parit, joista et ulkonäöstä tai käytöksestä huomaa, että heillä on suuri ikäero? Et huomaa vihata heitä, jos et jotain kautta saa asiaa selville? 

Viha on tässä kohtaa tarpeettoman voimakas sana. En minä heitä vihaa. Enkä tiedä sinusta, mutta yleensä itselläni tulee tutustuttaessa uusiin ihmisiin selville perusasiat kuten ikä. Ja jos suuri ikäero tuollaisessa tilanteessa tulisi pariskunnasta ilmi niin en minä siitä heitä ala tilille panemaan. Ihmettelen motiivejaan itsekseni. Ap

Vierailija
29/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä ääliöitä olemassa. Ei kai sitä kukaan ole kieltänytkään.

"Ikis on palannut" tyyppiset kommentit antavat ymmärtää että meitä on joku yksi tyyppi. Ap

Se johtuu siitä että nämä ei kaikki tiedä mistä se Ikis tuli, se tuli ikäerohullusta, yhdestä ainoasta, ja kaikki hänen jälkeensä samasta aiheesta puhuvat joku idiootti ristii Ikikseksi. Sinä et ole Ikis, eikä taida hän enää täällä käydäkään. Se takertuva äiti on sitten ihan oma lukunsa.

Totta. Ap

Vierailija
30/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jatkuvasti jankuttaa asiasta josta ei tykkää?

En ole juurikaan ottanut asiaan kantaa tätä aikaisemmin. Ap

No ajattelitko että muut ei ole jankuttaneet viime aikoina tarpeeksi kun halusit tehdä tämän aloituksen? :D

Eikä kukaan sinun hyväksyntääsi tarvitse, mutta ei tuossa "hyiällöikäeroyöknuoretnaisetonhuonojaihmisiä"-jauhamisessa ole mitään järkeä. Saat toki ällötä toisten parisuhteita ihan rauhassa.

Vierailija
31/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi sevää, ettei parikymppiset lähde pappojen matkaan.Miksi tuota pitää jauhaa joka päivä.

Mitä ilmeisimmin kuitenkin lähtee mikäli palstan juttuihin on uskominen. Surullista jos totta. En näe mitään yhdistävää tekijää parikymppisen ja nelikymppisen välillä. Joku sairas hyötysuhde tulee mieleen molemminpuolin. Ap

Ihmiset joiden persoona ulottuu tietyn ikävaiheen kliseiden ulkopuolelle, älykkäät, ajattelevat ihmiset... sellaiset voivat löytää toisistaan sielunkumppanin. Ei siinä iällä ole väliä. Joillekin ihmisyys on laajempi asia kuin elämän suorittaminen aikataulussa.

Vierailija
32/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jatkuvasti jankuttaa asiasta josta ei tykkää?

En ole juurikaan ottanut asiaan kantaa tätä aikaisemmin. Ap

No ajattelitko että muut ei ole jankuttaneet viime aikoina tarpeeksi kun halusit tehdä tämän aloituksen? :D

Eikä kukaan sinun hyväksyntääsi tarvitse, mutta ei tuossa "hyiällöikäeroyöknuoretnaisetonhuonojaihmisiä"-jauhamisessa ole mitään järkeä. Saat toki ällötä toisten parisuhteita ihan rauhassa.

Tein tämän aloituksen lähinnä siksi, että loppuu tuo naurettava "Ikis" kommenttien heittely aina kun joku tuo esiin teidän mielestä väärän mielipiteensä suuresta ikäerosta parisuhteissa. Asioita voi keskustella rakentavamminkin. Mistä sinä nyt reveit tuon "nuoret naiset on huonoja"? Niin en ole käsittääkseni väittänyt? Ap

Vierailija
33/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu mitä kaksi aikuista tekee keskenään?

Olet trolli. Ei kukaan täysjärkinen puutu noin kovasti kahden aikuisen elämään. Ihan pimeää.

Vierailija
34/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joiden persoona ulottuu tietyn ikävaiheen kliseiden ulkopuolelle, älykkäät, ajattelevat ihmiset... sellaiset voivat löytää toisistaan sielunkumppanin. Ei siinä iällä ole väliä. Joillekin ihmisyys on laajempi asia kuin elämän suorittaminen aikataulussa.

Pätee ehkä jo niihin oikeasti elämää nähneisiin nelikymppisiin ja siitä eteenpäin. Parikymppisen aivot ovat vielä kehitysvaiheessa. Kyllä minäkin koin olevani joskus 18-v paljon kypsempi kuin muut ikäiseni. Ja katinkontit kun nyt asiaa ajattelee :D Pidän oikeasti huolestuttavana ilmiötä, jossa parikymppinen lähtee paljon vanhemman matkaan. Sen vanhemman osapuolen tulee ymmärtää vastuunsa, koska tuollainen suhde ei voi olla tasa-arvoinen. Ap

Vierailija
35/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu mitä kaksi aikuista tekee keskenään?

Olet trolli. Ei kukaan täysjärkinen puutu noin kovasti kahden aikuisen elämään. Ihan pimeää.

Koko kommenttisi on niin diipadaapaa, etten vaivaudu tämän enempää sinulle antamaan huomiota. Ap

Vierailija
36/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et hyväksy suuren ikäeron suhteita, niin älä ryhdy sellaiseen. Ei sinun mielipide meitä muita haittaa. Mua henkilökohtaisesti ärsyttää se, kun keksitte päästänne määritelmiä. Esim "20-vuotias on lapsi/teini". Ei ole. Asiasta on viralliset määritelmät, joita maailman ikiksillä ei ole valtuuksia muuttaa vaan koska huvittais.

En ryhdykään. Mutta mielipiteeseeni minulla on oikeus koskien suurta ikäeroa. Tuo kommenttisi loppuosa ei minua kiinnosta millään tavalla kun en ole edes tuota mieltä. Ap

Siinä tapauksessa minä en yhdistä sinua palstan "Ikikseen".

Vierailija
37/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

https://www.urbaanisanakirja.com/word/ikis/

Teitä ikiksiä on tällä palstalla ollut ainakin vuodesta 2013 asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän