Miksi teidän on niin vaikea uskoa, että meitä "Ikiksiä" on oikeasti olemassa?
Provo sitä ja Ikis tätä. Kyllä meitä suurta ikäeroa ällöttävänä pitäviä on ja luulen, että paljon onkin. Mikä siinä on niin vaikea uskoa? Ja miksi te suurta ikäeroa edustavan pariskunnan osapuolet jatkuvasti olette hakemassa meidän hyväksyntää teidän suhteellenne kun ette tule sitä saamaan ja miksi edes sillä on väliä?
Kommentit (37)
Mikähän tämänkin aloituksen pointti oli?
Onhan niitä ääliöitä olemassa. Ei kai sitä kukaan ole kieltänytkään.
Ihminen, joka puuttuu toisten elämään on aina provo. Tajuat kai mitä provo tarkoittaa.
Millä tavalla suurta ikäeroa edustavan pariskunnan olemassaolo vaikuttaa sinun elämääsi?
Pointti on siinä, että te puututte toisten elämään.
Typerys.
Miksi pitää jatkuvasti jankuttaa asiasta josta ei tykkää?
Miten sua ap haittaa, että mun mies on mua 14 v nuorempi?
Mä yhdistän kyllä ikis-kommentit enemmän sellasen "20 -vuotias on liian nuori muuttamaan omilleen, vastahan sillä pituuskasvukin loppui" -tyyppiseen huuteluun. Ei siis suoraan seurusteluun liittyvää, vaan lähinnä jotain ikärasismivibaista. Ja kyllä, mun on vaikea uskoa että näin ajattelevia ihmisiä olisi oikeasti (ainakaan mittavissa määrin) olemassa. Mitä taas tulee suuriin ikäeroihin, mun on helppo uskoa että niitä ällöttävinä pitäviä löytyy, onhan se nyt jollain tavalla vähän normien vastaista edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei teidän länkytyksellänne ole väliä, koska niitä suhteita muodostuu kuitenkin.
Tuntuu kuitenkin olevan kun täälläkin muodostuu jatkuvasti ketjuja tyyliin "meillä on mieheni kanssa ikäeroa 15 vuotta, haluatko kysyä jotain?" Mitä te sillä sitten haette? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tämänkin aloituksen pointti oli?
Lue aloitus uudestaan jos ei ensimmäisellä lukemalla selvinnyt. Ap
Jos et hyväksy suuren ikäeron suhteita, niin älä ryhdy sellaiseen. Ei sinun mielipide meitä muita haittaa. Mua henkilökohtaisesti ärsyttää se, kun keksitte päästänne määritelmiä. Esim "20-vuotias on lapsi/teini". Ei ole. Asiasta on viralliset määritelmät, joita maailman ikiksillä ei ole valtuuksia muuttaa vaan koska huvittais.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ääliöitä olemassa. Ei kai sitä kukaan ole kieltänytkään.
"Ikis on palannut" tyyppiset kommentit antavat ymmärtää että meitä on joku yksi tyyppi. Ap
No onhan toi sevää, ettei parikymppiset lähde pappojen matkaan.Miksi tuota pitää jauhaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka puuttuu toisten elämään on aina provo. Tajuat kai mitä provo tarkoittaa.
Tuolla perusteella tällä palstalla ei muuta olekaan kuin provoja. Sinullakin lienee mielipiteitä, joista joku ei tykkää. Sekö on toisten elämään puuttumista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla suurta ikäeroa edustavan pariskunnan olemassaolo vaikuttaa sinun elämääsi?
Se ällöttää minua. Mitä nuorempi suhteen toinen osapuoli on, niin sitäkin enemmän etovaa. Viiden vuoden ikäero nuorilla ihmisillä alkaa olla aika maksimi. 40-kymppisen ja siitä vanhempien suurempikin ikäero ei häiritse enää niin paljon, vaikkakin ihmetyttää jos haluaa olla jonkun 70-kymppisen omaishoitaja. Nuoren ihmisen elämä menee hukkaan tuollaisessa suhteessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Että ihminen voi olla tyhmä.
Kiitos samoin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää jatkuvasti jankuttaa asiasta josta ei tykkää?
En ole juurikaan ottanut asiaan kantaa tätä aikaisemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sua ap haittaa, että mun mies on mua 14 v nuorempi?
Helpompi vastata jos kerrot ikäsi? Ap
Niin. Ei teidän länkytyksellänne ole väliä, koska niitä suhteita muodostuu kuitenkin.