Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mamma + laukku + koira = 4 istumapaikkaa + käytävän tukkiminen

Vierailija
03.09.2016 |

http://aijaa.com/tV7aN0

Näin matkustamme fiksusti julkisilla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, odotin tyyliin: valtamerilaivan kokoiset lastenvaunut parkissa, lapsella ja mammalla omat vierekkäiset penkit, laukku ja koira käytävällä...

Kaikkein hulluinta mitä olen nähnyt, oli kyllä: mamma + vankkurit + pikkutyttö + nukenrattaat + toinen pikkutyttö + nukenrattaat bussissa. Mahtaako nukenrattaillakin päästä ilmaiseksi sisään? Loistavaa porsaanreijän soveltamista.

Pikkulapset matkustavat ilmaiseksi täällä pk-seudulla. Joten niistä rattaista ei sinänsä olisi ollut hyötyä,ja jos tarvitsit tilaa olisit varmasti voinut sanoa jotain.

Sinä kun asioista tunntut tietävän, niin minkä ikäinen on vielä pikkulapsi HSL:llä? Itse olen elänyt vielä siinä vanhassa tiedossa, että vaunuissa istuva lapsi pääsee ilmaiseksi / vaunuja työntävä äiti pääsee ilmaiseksi.

Silloin kun oma lapsi oli pieni,niin henkilö joka kuljetti alle 7 vuotiasta rastilla, pääsi ilmaiseksi. Ja lapsen ei tarvitse istua rattaissa.

Vierailija
22/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuossa muka neljä paikkaa menee? En näe millään tuoss kuvassa tilannetta.

se istuu neljän loosissa, jossa laukku penkillä + kulku takaovelta tukittu koiralla

Millä se tukkii ne kaksi vastapäistä paikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Z-junassa mamma, koira, 2 lasta , rattaat ja laukku ja saivat otettua haltuunsa yhteensä 10 paikkaa. Kun sekä koira että lapset halusivat olla ikkunan vieressä ja koska lasten viereen ei saanut mennä kukaan, koska vieraat ei ole kivoja. Lopulta siihen istui täpötäydessä junassa 2 keski-iän ylittänyttä miestä (selvinpäin, ihan tavallisia miehiä tulossa jostain tapaamisesta pois) ja siitäkös lapset purskahti itkuun, koiraa näyttämään hampaitaan ja mamma puhisemaan, että onko pakko ängetä siihen.

Vierailija
24/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuossa muka neljä paikkaa menee? En näe millään tuoss kuvassa tilannetta.

se istuu neljän loosissa, jossa laukku penkillä + kulku takaovelta tukittu koiralla

Millä se tukkii ne kaksi vastapäistä paikkaa?

koiralla (ja siinä oli muistaakseni ikkunan puoleisellakin penkillä jotain sen rojua)

Vierailija
25/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei rastilla vaan r attailla. Silloin tarkistin asian, koska kaverini joutui tuomaan isoa 6-vuotiasta lastaan bussissa rattailla ja sai siitä aina kuulla kommentteja. Lapsi joutui käymään rankoissa hoidoissa, eikä sen jälkeen jaksanut kävellä.

Vierailija
26/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, odotin tyyliin: valtamerilaivan kokoiset lastenvaunut parkissa, lapsella ja mammalla omat vierekkäiset penkit, laukku ja koira käytävällä...

Kaikkein hulluinta mitä olen nähnyt, oli kyllä: mamma + vankkurit + pikkutyttö + nukenrattaat + toinen pikkutyttö + nukenrattaat bussissa. Mahtaako nukenrattaillakin päästä ilmaiseksi sisään? Loistavaa porsaanreijän soveltamista.

Pikkulapset matkustavat ilmaiseksi täällä pk-seudulla. Joten niistä rattaista ei sinänsä olisi ollut hyötyä,ja jos tarvitsit tilaa olisit varmasti voinut sanoa jotain.

Sinä kun asioista tunntut tietävän, niin minkä ikäinen on vielä pikkulapsi HSL:llä? Itse olen elänyt vielä siinä vanhassa tiedossa, että vaunuissa istuva lapsi pääsee ilmaiseksi / vaunuja työntävä äiti pääsee ilmaiseksi.

Silloin kun oma lapsi oli pieni,niin henkilö joka kuljetti alle 7 vuotiasta rastilla, pääsi ilmaiseksi. Ja lapsen ei tarvitse istua rattaissa.

Vähän menee tuon "edun" pointti sitten ohi, alun perin ideanahan ei ole mikään extrasolidaarisuus pikkulapsille, vaan ihan käytännöllisyys: rattaita työntävän vahemman ei tarvitse lähteä säätämään lipun kanssa bussin etuosan, vaan voi jäädä rauhassa lapsen kanssa istumaan. Talutettava tai itse kävelevä lapsi voisi aivan hyvin mennä vanhemman kanssa etuovesta. Mutta joo eihän me tätä päätetä / päätetty.

Vierailija
27/29 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten suloinen koira!

Vierailija
28/29 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on silti tyhjiä penkkejä

Vierailija
29/29 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 7-vuotias matkustaa ilmaiseksi. Ihan sama onko rattaita mukana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme