Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun on menkat! Saa lepäillä ja katsella kun mies tekee kotityöt ja hoitaa lapset

Vierailija
03.09.2016 |

Meillä siis minun ei tarvitse menkkojen aikaan tehdä mitään kotitöitä, laittaa ruokaa tai hoitaa lapsia. Ollaan sovittu, että mies hoitaa kaiken jotta saan lepäillä. Vastaavasti kun mies on sairaana hän saa sitten levätä. Extrahemmotteluna mies toi mulle tänään kaupasta suklaata, laittoi lempiruokaani ja saan hieronnan miehen laitettua lapset nukkumaan. Oikeastaan tykkään menkoista. Miten teillä muilla on sovittu kotityöt yms. menkkojen aikaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Oikeasti. Ollaan toimittu näin yli kymmenen vuotta. Ap

Niin sis olet orja kolme viikkoa kuukaudessa.

Normaalisti jaamme kotityöt puoliksi, meillä on siivousvuorot. Ap

Vierailija
22/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina menkat, kun eihän ne koskaan hoida lapsia ja tee kotitöitä.

Miehiäkin on erilaisia. Kannattaa tutustua kunnolla ennen kuin tekee lapsia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Menkat = naisflunssa.

Miten sen nyt ottaa: valut verta kuin saavista kaataen, alavatsa kouristelee niin että paras asento löytyy sikiöasennossa. Terävimmän kivun vie Burana, mutta jatkuva jomotus ja juiliminen jää. Alapää on arka, välillä vihloo ja välillä tuntuu kuin joku upottaisi puukon emättimeen. Onneksi on ihana mies, joka ymmärtää ja antaa levätä, hemmottelee ja tukee. Ap

Sun kannattaisi käydä puhumassa lääkärille tuosta, ei ole ihan normaalit menkat. Oletko sä myös töistä sairaslomalla kolmen viikon välein?!

Huh. Ettei olisi lievää liioittelua ilmassa...

Endometrioosi mulla on diagnoosina. Ja runsaaseen vuotoon lääkityksenä Cyklocapron, kipuun Panacod. Ilman noita en kykenisi töihin, tosin nyt olen vielä kotona nuorimman lapsen kanssa. Myooma löytyi kohdusta, hyvänlaatuinen lihaskasvain. Ap

Vierailija
24/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko miehellesi suuseksiä kiitokseksi?

Toki. Eikä seksikään ole poissuljettu kunhan peseytyy ja suojaa sängyn, jos on kipulääke vaikuttanut. Ap

Vierailija
25/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yööökkk. En keksi muuta sanottavaa.

Mun perhe ei kyllä tiedä koska on menkat, enkä itse muuta omaa ohjelmaani siksi.

Kuulostaa ällältä teidän touhu, oletteko muslimeja?

Ihan kristittyjä ollaan, luterilaisia. Ap

Vierailija
26/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että hoidat kotityöt kun mies on kipeä mutta ethän sinä ole kipeä menkkojen aikaan

Vierailija
27/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että hoidat kotityöt kun mies on kipeä mutta ethän sinä ole kipeä menkkojen aikaan

Mulla on erittäin kivuliaat ja runsaat menkat. Ap

Vierailija
28/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi kuulostaa vaan ihanalta ja toimivalta, en ymmärrä mitä pahaa muut tuossa voivat nähdä? Kateus, ehkä omassa parisuhteessa kuukautisista ei voida puhua/mies ei kestä kuulla? Itselläni on varsinkin ensimmäinen päivä vaikea kiitos kipujen (jotka todellakin ovat osalla naisista lamaannuttavia, älkää helppomenkkaiset jaksako tulla väittämään vastaan kun ette onnekkaina ilmeisesti moista tunne..) ja mies tietää tämän, ymmärtää ja auttaa/hoivaa noina päivinä tavallista enemmän ihan pyytämättä, mistä olen erittäin kiitollinen. :) Tottakai sitä pärjää yksinkin silloin kun on pakko mutta kun on tuo rakastava puoliso, miksen ottaisi apua vastaan? Ihan ihmeellistä porukkaa täällä!

Vierailija
29/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi kuulostaa vaan ihanalta ja toimivalta, en ymmärrä mitä pahaa muut tuossa voivat nähdä? Kateus, ehkä omassa parisuhteessa kuukautisista ei voida puhua/mies ei kestä kuulla? Itselläni on varsinkin ensimmäinen päivä vaikea kiitos kipujen (jotka todellakin ovat osalla naisista lamaannuttavia, älkää helppomenkkaiset jaksako tulla väittämään vastaan kun ette onnekkaina ilmeisesti moista tunne..) ja mies tietää tämän, ymmärtää ja auttaa/hoivaa noina päivinä tavallista enemmän ihan pyytämättä, mistä olen erittäin kiitollinen. :) Tottakai sitä pärjää yksinkin silloin kun on pakko mutta kun on tuo rakastava puoliso, miksen ottaisi apua vastaan? Ihan ihmeellistä porukkaa täällä!

Kiitos 💓 ap

Vierailija
30/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan tuo runsas vuoto aiheuttaa anemiaa. Rautakuurilla... Ap

Vierailija
31/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So a few months ago I was on my period and my dad kept sneaking bars of chocolate under my bedroom door them ran downstairs shouting "SATAN HAS BEEN FED"

Vierailija
32/32 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Menkat = naisflunssa.

Miten sen nyt ottaa: valut verta kuin saavista kaataen, alavatsa kouristelee niin että paras asento löytyy sikiöasennossa. Terävimmän kivun vie Burana, mutta jatkuva jomotus ja juiliminen jää. Alapää on arka, välillä vihloo ja välillä tuntuu kuin joku upottaisi puukon emättimeen. Onneksi on ihana mies, joka ymmärtää ja antaa levätä, hemmottelee ja tukee. Ap

Mä en ymmärrä, miten voi maata sikiöasennossa, jos verta tulee kuin saavista kaataen? Mä en voi ollenkaan maata kyljellään n neljään päivään menkkojen alusta tai valuu ohitse.

Mutta muuten kiva jos toi toimii teillä. Mä en ole ikinä tullut ajatelleeksi, että menkat olisivat tuollainen happening elämässä ja mulla on jopa niin paha endometrioosi, että on kahdesti leikattu ja endoa kasvaa suoliston läpi ja suolisto on siis liimautunut kiinni eri elimiin vatsan sisällä. Mutta ehkä mulla on paine pärjätä kun olen yh ja hoitanut kodin ja vauvan 24/7 yksin jopa 39 asteen kuumeessa, kun mulla oli keuhkokuume... olisi ollut ihan kiva saada hemmottelulepoa myös silloin, kun oli varvas murtunut ja joka askel tuskaa ja piti juosta ympäriinsö, kun olin 3 kk ikäisen koliikkivauvan yh. En yhtään muista oliko jossain välissä menkkojakin silloin, varmaan oli...

Tosiaan silti hyvä että teillä toimii ja mies hemmottelee. Mutta jotenkin vähän aina kiinnittää kummallista huomiota kuinka jotkut naiset on niin helposti ihan toiminrakyvyttömiä ja tarvitsevat hemmotteluhierontaa selvitäkseen jostain luonnollisesta asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi