Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapula ei ota loppuakseen, mikä avuksi?

Vierailija
03.09.2016 |

Ihan jäätävä krapula eilisen juhlimisen jäljiltä. Help!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se yhdessä päivässä lopukaan. Palaa alkuviikosta asiaan uudemman kerran, jos ei ole helpottanut, niin katsotaan asiaa tarkemmin.

Vierailija
2/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä on tullutkin, ota pari tasottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yrittänyt korjata nestehukan ja ottanut särkkärin jo, jää jäljelle vain tasuri, mutta jätä yhteen.

Vierailija
4/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vettä että saat taas nestettä kroppaan. Sohvalla huilimista niin kauan että tulee iltahämärä ja voi vetäytyä nukkumaan. Nukahtamispilleri huuleen ja unta kuuppaan. Huomenna on päivä uus.

Mikäli nukahtamis/unipillereitä ei ole saatavilla, voi yhden nelosoluen vetästä.

Pilveä en polta, joten en tiedä auttaako se oloihin vai tekeekö vielä kamalamman olon.

Vierailija
5/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä krapula päivässä hellittää, jos on vain yhden päivän ryypännyt. Toki voi esim. nukkua huonosti pidempäänkin.

Muista ap juoda paljon nestettä, ja siis EI mitään krapularyyppyjä, vaan esim. vissy on erinomaista.

Ja ota jotakin särkylääkettä. itse tykkään Treosta, siinä on mukana kofeiinia, ja koska se liukenee veteen, se ei ärsytä mahaa ihan yhtä paljon kuin tablettina nieltävä.

Kannattaa myös syödä voinnin mukaan jotakin suolaista, koska krapulassa kärsit nestehukasta, ja samalla myös suolojen vähyydestä,

Ja lepää - kova fyysinen rasitus krapulassa voi aiheuttaa jopa vaarallisia rytmihäiriöitä.

Vierailija
6/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapularyyppy vaan pitkittää kauheaa oloa, ja saattaa aiheuttaa retkahtamisen uuteen ryypiskelyyn. Ei kannata.

Vierailija
7/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä sanoi juovansa Grandy pillimehuja. Kuulema helpottaa.

Vierailija
8/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun krapulat lähtee parhaiten yleensä jotain tekemällä, esim. siivoamalla. Vaikka ajatus tuntuu ihan kauhealta olen huomannut, et vaik minkälainen maailmanlopun pääkipu ja oksetus on lähtenyt nimenomaan helpommin silloin pois kun on ollut pakko tehdä jotain. Jos makaa koko päivän sängyssä ei mulla ainakaan päänsärky meinaa lähteä millään pois. Lisäksi asioiden järjestely auttaa mulla viinan juonnista aiheutuvaan morkkikseen, joka siis tulee vaikka ei olisi tehnyt sinällään mitään noloa tai tyhmää.

Natsiehdotukseni siis kuuluukin; siivoa, mene lenkille, sen jälkeen syö, kato jotain leffaa ja sitten nukkumaan. Tankkaa vettä piktin päivää. Menee yökin paljon paremmin nukkuessa kun on päivän aikana tehnyt jotain.

Vierailija
9/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna aikakone ja matkusta menneisyyteen äläkä juo.

Vierailija
10/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras krapulan loiventaja on urheilujuoma - ite suosin gatoradea. Imeytyy nopeasti ja siinä on hiilareita sekä elimistölle tärkeitä suoloja. Korjaa nestetasapainon äkkiä.

Sit kun on vähän parempi olo suolasta ruokaa naamaan: sipsiä, pitsaa tms mikä vaan maistaa. Ja tietty vettä :) Kyllä se siitä.

T:N26

Vierailija
11/11 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, lähtihän se! Sain syödyksi tunti sitten, siitä alkoi uusi elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi