Eikö olisi paljan järkevämpää palkata lihavia malleiksi?? Sehän toisi paljo realistisemman kuvan
Se superhoikka malli tai mallinukke ei näytä nykypäivänä luonnolliselta.
Kommentit (7)
XL-malleja on. Mutta ne ovat yleensä sopusuhtaisia ja kiinteämpiä kuin minä, löllövatsainen normaalipainoinen.
Eihän mainoskuvan ole tarkoituskaan näyttää realistiselta.
Mainoskuvan on tarkoitus luoda käsitys, että sinunkin elämäsi hymyilee, miehesi on komea ja lapsesi aina kilttejä ja tottelevaisia, kun pyyhit asuntosi pölyt Brötz-siivousliinalla "ihanaa, kuinka helppoa!", tai että duunissa itsevarmuuttasi ja tehokkuuttasi ihaillaan, kun olet sullonut ruhosi Yumxel-farkkuihin.
Jos haluat että käytännössä jokainen vaatekappale, näyttää ulkomuodoltaan aina enemmän tai vähemmän perunasäkiltä.
Ja erot vaatteissa niiden lihavienmallien päällä on vain väreissä ja siinä kuinka monta kukkasta.
Kumpikaan nykyinen anorektinen tai sitten tuo lihava malli ei ole hyvä.
Vaan meiningin pitäisi suunnata ns. "xl-mallin" suuntaan, joka vastaa tervettä naisen kehoa.
(Ei ole langanlaiha eikä myöskään muistuta michelinmiestä)
Catwalk-mallit ja mainosmallit ovat toki asia erikseen, mutta noin yleensä, mallin tarkoitus on esitellä vaatetta / tuotetta, ei kiinnittää katsojan huomiota suuriin rintoihin tms.
Suosittelen monistamaan vaikkapa omia passikuvia ja liimaamaan niitä tuotekuvastoihin jos shampoomainoksen malli ei miellytä, eikä osaa itse lainkaan soveltaa näkemäänsä omaan elämäänsä...
Luulen että aika vaikeaa, koska vaatteet valmistetaan niin huonosti, etteivät ne pue muita kuin laihoja malleja. Laihoilla ruikuilla malleilla liian isot halatit voi kiinnittää neuloilla taakse ja vaatteet näyttävät istuvan.
Normaali- ja pluskoon vaatteet pitää suunnitella paremmin tai ainakain käyttää paljon enemmän aikaa ja vaivaa mallikuvien ottamiseen. Tosiasiassa pluskoon mallit eivät ole oikeastaaan lihavia vaan pitkiä ja suurikokoisia naisia, joten nekin vaatteet näyttävät oikeasti lihavan päällä aika erinäköisiltä.
Tässä pari pulskaa tyttöä havainnollistavat asiaa. Vasemmalla mainoskuvassa vaate mallin päällä, oikealla miltä se näyttä kaverusten päällä (olivat oikein matkineen myös mallin ilmeitä ja asentoja hehhe):
https://www.buzzfeed.com/kristinchirico/what-plus-size-clothes-actually…
Ei lihavakaan näytä luonnolliselta vaikka niitä paskamahoja maailma täynnä jo onkin.