Minä kysyin Tarot korteilta kuka surmasi Jukka S. Lahden!
Tämä kortti tuli:
http://www.learntarot.com/bigjpgs/cups06.jpg
😦😦 LAPSI?!?? Vai ystävä???!
Kommentit (7)
Tarot-kortteja pitää tulkita symbolisella tasolla. Tuossa vanhempi sukupolvi antaa kukkasia nuorelle polvelle ja tämä kuvastaa sovintoa menneen ja tulevan välillä, eli kortit yrittää kertoa ap:lle että anna asian olla ja elä elämääsi sovussa, sillä et tule ratkaisemaan tätä murhamysteeriä korteillasi.
Vierailija kirjoitti:
Tarot-kortteja pitää tulkita symbolisella tasolla. Tuossa vanhempi sukupolvi antaa kukkasia nuorelle polvelle ja tämä kuvastaa sovintoa menneen ja tulevan välillä, eli kortit yrittää kertoa ap:lle että anna asian olla ja elä elämääsi sovussa, sillä et tule ratkaisemaan tätä murhamysteeriä korteillasi.
Potaskaa! Tarot kortit antavat usein erittäin selkeitä yksiselitteisiä vastauksia. Sen olen huomannut. Kysyn korteilta päivittäin! ap
Kysyin kissani mielipidettä, ja hän naukaisi kaksi kertaa. Se tarkoittaa että surmaajia oli kaksi!
Kerro poliisille. Mitäs täällä levittelet tietoa?? Nyt kun aineisto on vielä tuore, poliisi voi käynnistää tutkimuksia. Älä koske korttiin vaan jätä se käännettynä pöydälle, älä siivoa kämppää älä koske mihinkään. Soita poliisi paikalle, he tekevät ammattimaiset tutkinnat.
Mun korteista nousi dosetin kuva, eli nyt on ap: lta lääkkeet unohtuneet.
Lasta olen itse epäillyt. Anneli suojeli sitä lastaan, jos ei siis itse miestään tappanut.