Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenkkisängyn patjat liikkuvat, plaah!!

Vierailija
03.09.2016 |

2 viikkoa sitten elämäni eka jenkkisänky ja parin päivän välein saa olla patjoja siirtämässä apukäsien kera kun ovat melko painavatkin. Eivät paljoa siirry, mutta esteettisyyden vuoksi haluan pitää ne tasan suorassa. Sängyssä ei ole reunoja eikä ole ihan seinässä kiinni, joten kai ihan luonnollista että käytössä hieman liikkuvat..

Vai mites muilla? Ärsyttää tommonen! Runkopatjan kanssa ei mitään tommosta ongelmaa ikuna ollut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin rautakaupasta sellaiset todella ohiet kuormaliinat ja niputin patjat petarin alta yhteen. Sen verran ärsytti :D Oli rautakaupan sedällä tosin hymy herkässä kun kuuli mihin käyttöön niitä olin ostamassa...

Vierailija
2/3 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytsä kirjoitti:

Itse hankin rautakaupasta sellaiset todella ohiet kuormaliinat ja niputin patjat petarin alta yhteen. Sen verran ärsytti :D Oli rautakaupan sedällä tosin hymy herkässä kun kuuli mihin käyttöön niitä olin ostamassa...

No hyvä etten ole ainoa ongelman kanssa. Vissiin yleinenkin ongelma jenkkien kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sen petarin saisi pysymään paikallaan..? 😁 Liukuestematto kokeiltu, ei toiminut.