Millä liikut, kun autoilu kielletään 2020-luvulla?
Vihreät ja vasemmistoliitto varmasti kieltävät yksityissutoilun. Onko polkupyörä jo hommattu?
Kommentit (18)
Ei kielletä niin en vastaavia typeriin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tähänkin mennessä. Siksi en olekaan läski porsas.
Mutta köyhä
No alle 10km matkat nyt on ajeetu tähänkin asti pyörällä. Ja pitemmällä ei oo pakko käydä
2020-luvulla en uskalla tuolla muslimikaduilla enää liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta köyhä
En sitäkään. Olen keskiluokkaa, mutta olen myös älykäs. En ole ratin takana hikoileva ja röhkivä sika.
Maalla asuminen kielletään? Hevoskärryillä varmaan.
Juoksemalla. Nyt pitäisi ostaa tilava juoksemiseen sopiva reppu jostain. :)
Polkupyörällä... Ja sitten on vihdoin (teko)syy ostaa hevonen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta köyhä
En sitäkään. Olen keskiluokkaa, mutta olen myös älykäs. En ole ratin takana hikoileva ja röhkivä sika.
Tuo ihmisten haukkuminen ei rehellisesti sanottuna anna sinusta kovin älykästä kuvaa...
Heh, kai mä tän pyörätuolin kanssa sitten rullailen kaikki matkat :) Talvisin voi olla hankalaa, kun on kylmä. liukasta/lunta, mutta ilmeisesti tämmösen vajaakuntoisen ei tarvitse syödä tai käydä lääkärissä ym. No, säästyypä rahaa... mutta mihis toi auto sitten tosta pihalta joutuisi? Hyvä, melko uusi erikoisvarusteltu auto romuttamolle vai ;)
Liikun autolla. En tosin Suomessa.
Eipäs nyt olla uusavuttomia. Auto ei oo kovin vanha juttu. Ihmiset on aika pitkään pärjänneet ilman autoa.
Ehehehehehehe eieiei kielletä.Taidat olla jossain aineissa kun tällaisia lauot.Kukaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.EUstakin piti tulla jotain suurta ja aivan muuta.
Minä se ajelen joka arkipäivä töihin ja naureskelen ruuhkassa istuville autoilijoille. Jos autoilu kielletään, tämä huvituskin minulta loppuu. :(
Kuten tähänkin asti, julkisilla ja kävellen. Helsingin keskustassa auto on vain rasite.
Lentämällä, pitää alkaa säästää kopteria varten.