Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö suihkussa tarpeen mukaan vai säännöllisesti?

Vierailija
03.09.2016 |

Ja "tarpeen mukaan" ei tarkoita sitä että kerran vuodessa, vaan epäsäännöllisesti sillon ku tarvii :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No säännöllisesti.

Vierailija
2/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu ja lisäksi tarpeen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ku on likanen perse

Vierailija
4/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon pesu säännöllisesti, hiusten pesu epäsäännöllisesti. Aina en heti jaksa niitä pestä, mut laitan sit kuivashampoota

Vierailija
5/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Näin olen tehnyt viimeiset 30 vuotta ja en ole ajatellut asiaa muuttaa. Toki jos tarvis tulee, niin päivälläkin voi illan lisäksi. Mitään kuivashampoota en ole ikinä käyttänyt.

Vierailija
6/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan.

Vierailija
7/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käyn tarpeen mukaan, silloin tällöin. Hiuksetkin pesen tarpeen mukaan, kun ne alkaa oleen likaset. Kädet kyllä pesen lukuisia kertoja päivässä. En mä vaatteitakaan pese kun tarpeen mukaan, poikkeuksena alushousut, jotka vaihdan päivittäin. Samat sukat ja rintsikat kyllä käy nelisen päivää.

Vierailija
8/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan ohan typerää ja turhaa kuivattaa ihoaan jatkuvalla pesulla josbei ole edes likainen. Sama hiusten kanssa liika pesu vaan rasvottaa niitä enemmän

Vierailija
9/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan, kainalot ja alapään pesen päivittäin vaikka suihkuun en menis sekä vaihdan puhtaat vaatteet, kukaan ei arvaiskaan miten pitkään voin olla ollut käymättä suihkussa kun tukkakaan ei rasvoitu...

Vierailija
10/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan eli aina harrastettuani liikuntaa. Jos en treenaa, en käy suihkussa päivittäin, vaan 2-3 päivän välein. Kainalot ja alapään pesen joka päivä, mutta siihen ei suihkua tarvita. Hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
11/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, aineella pestävät osat tarpeen mukaan. Pelkkä vesi ei todellakaan kuivata ihoa.

Vierailija
12/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, mut mulle se on tarpeen mukaista. Miten te oikein elätte jos ette edes hikoa joka päivä?

Vierailija
13/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Haluan olla puhdas ja hajuton ja tällä tyylillä se onnistuu. Miksi pitäisi odottaa niin kauan että on jo likainen ja haiseva?

Ps. Kyllä mun päänahka rasvoittuu sitä enemmän mitä vähemmän sitä pesee. Aivan yhtä nopeasti hiukset likaantuvat vaikka pesisin ne kerran kuukaudessa.

Vierailija
14/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännöllisesti, keskimäärin 2-4 kertaa vuodessa. Pesen kyllä muuten itseni vähintään joka toinen päivä.

Vierailija
15/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta ja myös tarpeen mukaan. Hiukset voi pestä myös käymättä suihkussa. 

Vierailija
16/16 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu suihku jossa perseen ja kainaloiden pesu Sebamedilla, muuten vesi. Salin jälkeen sama juttu. Hiukset harvemmin, n. kerran viikossa (välissä ehkä kuivashampoota).