Suosikki sarja SATUHÄÄT lopettaa (gallup)
Jäätkö kaipaamaan Satuhäät ohjelmaa vai onko sinusta sarjan lopetus hyvä päätös?
Vastaa kyselyyn alla, niin nähdään mitä mieltä AV-mammat ovat.
Kommentit (38)
Voi eiii. Harmi.
Eikös sarja ole pyörinyt ruudussa jonkun yli 10 vuotta. Muistan katselleeni sitä jo vuonna 2006.
Noh, kaikki hyvä loppuu aikanaan. Kiitos Ristmerin porukka hienosta formaatista!
Oli ilo seurata!
Missä muka lukee että lopettivat ?!? ?
Vierailija kirjoitti:
Missä muka lukee että lopettivat ?!? ?
Mitähän kuuluu sille Ponille ja Aasille?
Entäpä se lastenkodin tyttö Suville?
Keitäs muita mieleenpainuvia "tähtiä" oli? :)
ketä kiinnostaa ko. sarja :D joku galluppi piti vielä vääntää :D
En vastaa, koska ei ole sopivaa vaihtoehtoa. Tykkäsin sarjasta, joitakin uusintoja on edelleen kiva katsoa, mutta kyllähän sarja alkoi loppuvuosina toistaa itseään. Ja muuttui perhanan tylsäksi, kun sitä "siistittiin" ja jätettiin pahimmat kiroilut, kännäykset ja riitelyt pois.
Ei ollu sopivaa vaihtoehtoa joten en vastannut galluppiin :p
En ole seurannut sarjaa, mutta olen katsonut varmaan puolen tusinaa satunnaista jaksoa. Ihan viihdyttävä sarja. Mutta aikansa kutakin, eiköhän tuo Satuhäiden jättämä aukko täytetä jollain. Eli "ihan kiva sarja, mutta loppuminen ei harmita."
IS:n jättiselvitys: Näin kävi 72:lle Satuhäät-parille – kestikö rakkaus?
.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001165180.html
Onko nää alkoholisti-narkkaripareja?
Mies haluu esim. tekokynnet naiselle ja kakut on tyyliin eldorado-rainbow-mansikkahillo-kermavaahto-nonparelli-sähellys? En ole koskaan katsonut, mutta kuulostaa tuollaiselta ohjelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluu esim. tekokynnet naiselle ja kakut on tyyliin eldorado-rainbow-mansikkahillo-kermavaahto-nonparelli-sähellys? En ole koskaan katsonut, mutta kuulostaa tuollaiselta ohjelmalta.
Mun puolesta saa pitää just semmoiset häät kun itse haluaa, tarjottavat jne.
Mitä se sua liikuttaa? Ootko kade kun et itse ole päässyt ohjelmaan. . . ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluu esim. tekokynnet naiselle ja kakut on tyyliin eldorado-rainbow-mansikkahillo-kermavaahto-nonparelli-sähellys? En ole koskaan katsonut, mutta kuulostaa tuollaiselta ohjelmalta.Mun puolesta saa pitää just semmoiset häät kun itse haluaa, tarjottavat jne.
Mitä se sua liikuttaa? Ootko kade kun et itse ole päässyt ohjelmaan. . . ?
Hahhah kateuskortti vedetty esiin. Bingo! Ei, en ole kateellinen. Kirjoitin vain, että en ole elämäni aikana koskaan katsonut tällaisia ohjelmia. Miksi pitää aina ottaa kateuskortti esiin. Kysyn vaan? :D
Mammat taas vauhdissa riitelemässä kumpiko on parempi.... Strösselikakku vai ei strösselikakku.....
Hankkikaa elämä...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut häät voi ollakin tuollaisia, mutta valtaosa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluu esim. tekokynnet naiselle ja kakut on tyyliin eldorado-rainbow-mansikkahillo-kermavaahto-nonparelli-sähellys? En ole koskaan katsonut, mutta kuulostaa tuollaiselta ohjelmalta.Jotkut häät voi ollakin tuollaisia, mutta valtaosa ei.
Ja mistäs sää sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluu esim. tekokynnet naiselle ja kakut on tyyliin eldorado-rainbow-mansikkahillo-kermavaahto-nonparelli-sähellys? En ole koskaan katsonut, mutta kuulostaa tuollaiselta ohjelmalta.Jotkut häät voi ollakin tuollaisia, mutta valtaosa ei.
Ja mistäs sää sen tiedät?
Minä olen katsonut ohjelmaa. En siis tee päätelmiä sarjasta, siinä esiintyvistä tai sitä katsovista omien mielikuvieni pohjalta.
WT naiset/mammat itkemässä kun heidän tasoisensa ohjelma loppui
siis tähh lopettiko se? just katoin eesti suomi parin jakson.