Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäidit

Vierailija
02.09.2016 |

Miten tapailette miehiä? Jos lapsen isä ei ole kuvioissa ja muita hoitajia ei oikein ole. Miten kestätte ilman seksiä? :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä on sellaisia miehiä jotka ei pelkää lapsia? :D

Vierailija
2/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Itsellä teini-ikäinen, jolla jo paaaaaon omia menoja ja harrastuksia, joten aikaa miesten tapailuun on yllin kyllin. Eikä teini-ikäinen lapsi, niin hankalassa iässä kuin onkin, tunnu miehiä edes pelottavan.

Vierailija
4/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut olisi voinut tänään(kin) löytää esimekiksi kirjastolta, lähikaupastani, mutta myös lenkkipolulta ja uimahallista. 

Vierailija
5/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite 27 ja muksu 8kk :)

Vierailija
6/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä voi tietää kuka mies on sinkku jossain kaupassa :D

Vierailija
7/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enhän mä voi tietää kuka mies on sinkku jossain kaupassa :D" - En tiedä onko enää, mutta vaikka tämä nyt menee mainostamiseksi, niin K -kaupoissa on ollut tarjolla ns. sinkkuostoskoreja.... Mutta toisaalta miten sitä missään muuallakaan voi tietää kuka on sinkku ja kuka ei. - Tässä mielessä nettitreffit on reiluja, kun siellä voi suoraan kertoa hakevansa itselleen joko vakavampaa tai vähemmän vakavaa suhdetta/ -seuraa.  Mutta toki siellä kuin missä tahansa voi kohdata myös sen käärmeen, joka esittää ja luikertelee olevansa jotain muuta kuin on. Mutta harvaa tulee se  ennen näkemätön unelmien kumppani, tai edes kumppani ehdokas hakemaan kotoa yllättäen ja ennalta sopimatta. - Ja jos tulisikin niin kuinka moni uskaltaisi avata oven?       

Vierailija
8/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän ilman seksiä. Masturboin välillä paljon ja sitten taas ei kiinnosta sekään. En näe missään minua kiinnostavia miehiä joten ei ole vaikeaa olla sinkku.

Vierailija
9/19 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ainakin siltä et esim tinder on täynnä sellaisia miehiä joilla kusi noussut päähän. Mulla kropassa näkyy raskaus ja tottakai yritän kovin päästä takaisin kuntoon. Aikaa vaan ei yksin kauheasti ole missään salilla viettää. Monet kovin pinnallisia. Missä miehet joilla jalat maassa, näyttävät tunteet yms. Ja kuitenkaan en osaa harrastaa mitään yhdenillan juttuja mutta en silti haluaisi hätäillä. Ap

Vierailija
10/19 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se auta kun olla yksin :(

Vierailija
11/19 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vapaa-aikaa yllin kyllin. En ole perinteinen yh. Ja ainokaiseni on jo kouluikäinen.

Ei ole vastausta siihen missä niitä hyviä miehiä on. Tosi harvinaista edes aloittaa mitään keskustelua junassa tai kadulla tai kaupassa... Itse on käyttänyt tinderiä. Helpohkosti saa karsittua pois pelkän seksin vonkaajat. Olen tavannut aivan mainioita miehiä! Joista on sitten tullut joko kavereita, ja jopa pari FeBiä tai ei mitään.. Joskus olen itse ihastunut enemmän ja joskus päinvastoin.. Ei auta kun vain deittailla ja pitää silmät auki, ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella tulee joka spesiaali vastaan, joka myös kokee samoin sinusta. Sitä itse odottelen...

Vierailija
12/19 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 8 kk vauveliini ja ollaan jo ehditty eroamaan lapsen isästä, niin pistäähän se miettimään kuinka sitoutunut olet suhteessa ollut, luovutatko heti ensimmäisen tiukan paikan tullen, oletko vaikea tapaus vai onko arvostelukykysi huono puolisonvalinnassa. Ja jos olet lapsen tehnyt yksin jostain satunnaisseksistä, niin tere ja moro!

Eri asia, jos puoliso kuollut, puoliso päihderiippuvainen tai väkivaltainen, mutta kaksi jälkimmäistä ovat todennäköisesti olleet havaittavissa jo ennen lasten tekoa, joten menee vain huonoon arvostelukykyyn.

Antaa tulla alapeukkua, mutta minä kiertäisin sinut kaukaa, ellei puolisosi todella ole kuollut ja sen takia olet sinkkuäiti 8kk ikäiselle lapselle.

Vierailija
13/19 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on väkivaltainen niin fyysisesti kuin henkisestikin ja hän on alkanut käyttämään huumeita. Terapiassa on käyty. Ap

Vierailija
14/19 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kyllä ollut merkkiäkään näistä ennen parisuhdetta. Että kiitos sulle kun analysoit :) ap

Vierailija
15/19 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile. Olen liian ällöttävä semmoiseen. Kosketusta kaipaisin kyllä.

Vierailija
16/19 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tässä uusi t v - formaatti <3

Sinkkuäidit :)

Miksei mtv oo vielä keksinyt?

Vierailija
17/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkkuäiti,lapsen isän kanssa erottiin vauva aikana. Tyttö nyt 13. Asiallinen nuori. Ja olen kyllä tässä deittaillut,mutta olen vähän introvertti niin en jaksa sosiaalista elämää liikaa. Olen seurustellutkin ja itse lähdin siitä pois. Toinen ymmärsi introverttiuteni. Myöskään en ole mikään himokas,joten seksiä en kaipaa kovin usein. Tällä hetkellä on yksi mies,jota tapailen ja tytär tietää hänet ja hyväksyy. Myös mies on hyväksynyt tyttäreni. Eli kyllä niitä löytyy. Ja meillä on halutessamme yhteistä kahden keskistä aikaa miehen kanssa. Tytär on nimittäin välillä viikonkin isänsä luona. Eli älkää yleistäkö kaikkea. Minä itse haluan olla sinkku, vaikka tapailen jotain,koska en halua enää koskaan yhteen asumaan miehen kanssa.

Vierailija
18/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu.

D I l d o t on keksitty ja muut lelut. Jos niin kovasti valittaa?

Vierailija
19/19 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile, kun en kelpaa kellekkään.

Iha pskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi