Kehtaako Zumba-tunnille mennä, jos ei ole yhtään rytmitajua?
Hankin ryhmäliikuntakortin ja olisi kiva kokeilla Zumbaakin, kun on kuulemma hauskaa ja tehokasta. Mietin kuitenkin, että kehtaako sinne mennä, jos on kaksi vasenta jalkaa? Vai onko se niin vakavaa, kunhan heiluu mukana?
Kommentit (9)
Kehtaa, mutta ei se ole oikein kivaa kun ei pysy mukana. Kokeilin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kehtaa. Harva siellä jaksaa toisten suoritusta tarkkailla, itsensä takia jokainen siellä on. Ota se vaikka aivojumppana ja Alzheimerin taudin ehkäisynä.
Kiitos rohkaisusta, enköhän mä sitten uskalla. Ei se kestä kun sen 50 minuuttia, kai sellaisen ajan seisois vaikka päällään.
Zumbatunnilla jolla itse olin, ei opetettu mitään, suoraan vaan tanssittiin eli haahuiltiin sinne tänne jokainen omaan suuntaan..Tarkoitan, ettet välttämättä erotu joukosta😊
Aika harvalla siellä mitään rytmitajua oikeasti on, sehän siitä just hauskaa tekeekin. Tehokasta liikuntaa ja hauskaa, mene ihmeessä.
Zumba on tehokasta ja hauskaa liikuntaa, jossa hiki virtaa varmasti. Rohkeasti vaan mukaan, yleensä kaikki keskittyy vaan omaan tekemiseen :)
Mene ehdottomasti ainakin kokeilemaan! :) Olen itse tanssija mutta esim. lavistunnilla olin koko ajan hiukan pihalla askelista mutta oikein mukavaa oli silti :D Kaikki siellä välillä mokailee, mutta musiikki on kivaa ja kyllä silti aika helposti saa kiinni ideasta ainakin suunnilleen vaikka ei rytmitajua pahemmin olisikaan, pitkälti omasta asenteesta kiinni :)
Kyllä kehtaa, harvoin siellä on ketään jolla olisi rytmitajua sen ohjaajan lisäksi.
Kyllä kehtaa. Harva siellä jaksaa toisten suoritusta tarkkailla, itsensä takia jokainen siellä on. Ota se vaikka aivojumppana ja Alzheimerin taudin ehkäisynä.