Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit,

Vierailija
04.03.2006 |

kertokaa minulle, että minkä verran teillä on " omaa rahaa" vaatteisiin, kosmetiikkaan yms. Itsestä tuntuu, että vauvan syntymän jälkeen ei ole ollut rahaa laittaa itselleen yhtään mitään.

Näin kevään tullessa tekisi mieli laittaa uusia vaatteita, värjätä tukkaa ym. mutta ei ole rahaa:( KIukuttaa kulkea kirppareilta ostamissa vaatteissa, jotka ovat aina vähän väärän kokoisia ja näköisiä... Tahtoo uudistaa itsensä!!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitä ei olekaan paljon, pyrin pitämään itseni edes jotenkin kunnossa. Vaatteita ostan alesta ja tilaan postimyynnistä (voi maksaa erissä jos ei ole paljon rahaa), tukan värjään itse ja hiukset leikkautan kampaajalla pari kertaa vuodessa. Meikkejä ostan vain pakolliset ja nekin halpoja.

Vierailija
2/3 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran jälkeen rahaa on n.1300e ja siitä maksetaan kaikki muut nelihenkisen perheemme kulut, siis ruoka, vakuutukset ja tietysti myös vaatetus ja kosmetiikka. Meikkeihin tms. ei minulla paljon mene, meikkaan vain silmät kevyesti ja vaatteissa käytän paria klassista osaa joita muuntelen huiveilla ja koruilla.

Vierailija:

Vaikka sitä ei olekaan paljon, pyrin pitämään itseni edes jotenkin kunnossa. Vaatteita ostan alesta ja tilaan postimyynnistä (voi maksaa erissä jos ei ole paljon rahaa), tukan värjään itse ja hiukset leikkautan kampaajalla pari kertaa vuodessa. Meikkejä ostan vain pakolliset ja nekin halpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on pitkät, tasapitkät, ja leikkautan ne ehkä kerran vuodessa. Synttärilahjaksi toivon jalkahoitoa, uusia rintsikoita (joo, ihan oikeasti, äidiltäni, ne riivatut kun on isotissiselle niin kalliita).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan