Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisinä teininne on alkanut käydä säännöllisesti kosmetologilla?

Vierailija
02.09.2016 |

Meillä tyttö 13 ja tänä vuonna on aloittanut ihonpuhdistukset ja kulmien sekä ripsien huollot.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä käy itsekään ja olen 40 v.

Vierailija
2/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä alkanut käydä mutta olen kyllä harkinnut asiaa, ihan vakavasti.... Hyvää kollageenivoidetta käytän jo! On muuten yllättävän suuri vaikutus tuollaisella, pidin aiemmin täysin humpuukina.

Terv. M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen teini, nyt 52 vuotias enkä ole ikinä käynyt kosmetologilla:D

Osaan itsekin huoltaa kulmani ja hoitaa ihoni kun ei ole ongelmaiho.

Vierailija
4/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt kosmetologilla, ei ole tarvetta.

Tytär on tullut äitiinsä eli minuun, on jo nyt alakoululaisena todella luonnonkaunis ja hyvin muodostunut ihminen, ei varmasti tule hänkään tarvitsemaan kosmetologin palveluita mihinkään.

Vierailija
5/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy edelleenkään. Vuosia 38 ja näytän hyvältä.

Vierailija
6/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy eikä teinini käy. Huollamme itse ihomme ja kulmamme.

Vierailija
7/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse ensimmäisen kerran varmaan noin 14-15 vuotiaana. En kuitenkaan käynyt säännöllisesti, koska ei ollut varaa. Nyt aikuisena käyn ongelmaihoni kanssa nelisen kertaa vuodessa. Erikseen käyn laitattamassa kulmia, ripsiä ja kynsiä noin 4 viikon välein, koska olen todella laiska meikkaaja/itseni puunaaja.

Vierailija
8/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan heti alkaa käydä ennen kuin iho räjähtää.. tokalla ja nyt jo näppyä yms.. hoikka ja urheilullinen mutta sai kurjat geenit ja aikaisen murrosiän . Oon vannonut että omia lapsia autan. Itse kärsin vuosia itsemurhan partaalla ja kaupasta tuotiin clearasilia tai käskettiin laittaa pizza-akneen kamferitippoja.. kamalaa aikaa. .

Vierailija
9/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään koskaan tarvinnut ko. palveluita (37). Teinillä (15) on omat kauneusrutiininsa ja hyvä iho, eli ei hänelläkään tarvetta.

Vierailija
10/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-v. ongelmaiho.

Vierailija
11/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini (15v) käyny pari kertaa muotoilemassa kulmat, ei muuta. Äiti 45v kosmetologilla viimeksi 15-vuotta sitten ihonpuhdistuksessa.

Huvitti juuri kun naapuri kauppasi jotain tonnin vehjettä (on hurahtanut verkostomarkkinointiin) ku säästäisin satasia kosmetologi kuluissa vuodessa.

Vierailija
12/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v ja 14 v käyvät noin kuukauden välein. Iho puhdistetaan sekä karvat poistetaan kainaloista ja alapäistä. Noin 12v oli ensimmäinen kerta.

Vierailija
13/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16v ja 14 v käyvät noin kuukauden välein. Iho puhdistetaan sekä karvat poistetaan kainaloista ja alapäistä. Noin 12v oli ensimmäinen kerta.

Niinpä niin... :D

Vierailija
14/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei. Minä en ole koskaan käynyt, eikä tytärkään, hän on kaunis muutekin, vaaleat hiukset mutta tummat ripset ja kulmat, ei tarvi kulmiakaan muotoilla. Mun äiti aina kertoo juttua, että kun minä synnyin, äidinäiti oli sanonut kun näki minut että ompa lapsella kauniit kulmakarvat, ei varmaan tarvi koskaan nyppiä, eikä ole tarvinnut.

Vierailija
15/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tyttö käy n 4 kertaa vuodessa ihon puhdistuksessa ja kerran kuussa kulmien muotoilussa/ värjäyksessä. Ihan perus hygieniaahan se on teinillä.

Vierailija
16/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö 13 ja tänä vuonna on aloittanut ihonpuhdistukset ja kulmien sekä ripsien huollot.

Miksi tämä saanut noin monta alapeukkua...?

Mitä pahaa tuossa on?

Vierailija
17/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. En minäkään käy.

Vierailija
18/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinillä ne epäpuhtaudet on syvällä ihossa. Pinnassa on jotain finniä, mutta kotona puristaessa tuntee, että siellä pinnan alla on paljon. Auttaako kosmetologi näissä? Teini on saanut perimänä epäpuhtaan, rasvoittuvan ihon. Ikää 15.

Vierailija
19/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teinillä ne epäpuhtaudet on syvällä ihossa. Pinnassa on jotain finniä, mutta kotona puristaessa tuntee, että siellä pinnan alla on paljon. Auttaako kosmetologi näissä? Teini on saanut perimänä epäpuhtaan, rasvoittuvan ihon. Ikää 15.

Ihotautilääkäri auttaa oikeasti, ei kosmetolog, joka hoitaa vaan seurauksia, mutta ei syytä.

Vierailija
20/55 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihotautilääkäri auttaa oikeasti, ei kosmetolog, joka hoitaa vaan seurauksia, mutta ei syytä.

Ei ihotautilääkäri tee mitään mustapäille. Kosmetologi sitävastoin voi tehdä paljonkin.