Taas yksinäinen viikonloppu edessä
Njooh. Tällainen avautuminen vaan:
Olen kolmekymppinen nainen. Ystäviä on, ihania sellaisia, mutta kaikilla on puolisot, joten heitä turha vaivata viikonloppuisin kun viettävät aikaa pariskuntana. Oon ollut sinkku nyt 3,5 vuotta ja tää ahistus on välillä ihan hullua. Ehkä se johtuu osin tästä mun kolmenkympinkriisistäkin, kun tuntuu että en yhtään tiedä muutenkaan mitä elämällään tekisi.
Tekisi mieli vetää kännit, mutta kun ei sitäkään aina jaksa. Ei ole oikein rahaakaan. Mikä vitun järki tässä elämässä oikein on.
Kommentit (32)
Minä olen yksinäinen mies. Ei ole ystäviä ei kavereita, eikä parisuhdetta. Tai oli mutta se päättyi...
Yksin olen aina viikonloppuna teen ruokaa ja juopottelen.
Kyllä itsemurha on aika usein mielessä.
Ai, mä nautin kun saan yksin reissata missä milloinkin eikä tarvi toisten menojen mukaan mennä :) Huomennakin olen menossa päiväreissulle reilun 2 tunnin junamatkan päähän, jännittävää!
Vierailija kirjoitti:
Njooh. Tällainen avautuminen vaan:
Olen kolmekymppinen nainen. Ystäviä on, ihania sellaisia, mutta kaikilla on puolisot, joten heitä turha vaivata viikonloppuisin kun viettävät aikaa pariskuntana. Oon ollut sinkku nyt 3,5 vuotta ja tää ahistus on välillä ihan hullua. Ehkä se johtuu osin tästä mun kolmenkympinkriisistäkin, kun tuntuu että en yhtään tiedä muutenkaan mitä elämällään tekisi.
Tekisi mieli vetää kännit, mutta kun ei sitäkään aina jaksa. Ei ole oikein rahaakaan. Mikä vitun järki tässä elämässä oikein on.
Kyllä siihen tottuu jos on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä nautin kun saan yksin reissata missä milloinkin eikä tarvi toisten menojen mukaan mennä :) Huomennakin olen menossa päiväreissulle reilun 2 tunnin junamatkan päähän, jännittävää!
No oishan tää paljonkin siedettävämpää, jos juurikin olisi rahaa. Ihan mielelläni voisin itseksenikin heittää juurikin jonkun päiväreissun, mutta ei juurikaan ole ylimääräistä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oishan tää paljonkin siedettävämpää, jos juurikin olisi rahaa. Ihan mielelläni voisin itseksenikin heittää juurikin jonkun päiväreissun, mutta ei juurikaan ole ylimääräistä rahaa.
Siihen tietysti vaikuttaa moni asia, mutta itse ainakin olen asuinpaikkani valinnut hyvien kulkuyhteyksien päästä, nytkään nuo junaliput eivät maksaneet kuin 10 euroa / suunta ja Onnibussilla pääsee vielä halvemmallakin.
Voihan sitä lähtee yksinkin vaikka elokuviin, taidemuseoon, käydä lenkillä nauttimassa luonnossa ja ottaa vaikka eväät ja kahvitermoksen mukaan. Jos itsellä on joskus yksinäinen olo niin saatan mennä kahvilaan istumaan hyvän kirjan kanssa, on ihmisiä kuitenkin ympärillä niin sekin tuntuu ihan kivalta vaikkei juttusille meniskään. Ja jos ystävät on oikeasti hyviä ystäviä niin kyllä heillä riittää aikaa sinullekin vaikka olisikin puolisot, hekin saattavat kaivata omaa aikaa kavereiden kesken. Leuka pystyyn! :)
Mene baariin. Kyllä naiset sieltä heti seuraa saa.
No olen minäkin parisuhteessa mutta ei se estä mua viettämästä aikaa mun ystävien kanssa. Alkusuhteet saattaa olla eri mutta 1,5 vuoden jälkeen todella rupee kaipaamaan omaa aikaa ja kavereita. Toivottavasti löydät pian itsellesi kivaa seuraa, yksinäisyys sucks :(
Tässä on nyt varmaan kaks vaihtoehtoa. Hanki sinkkuystäviä tai opettele viihtymään itseksesi joka tilanteessa.
Sulle vois kai sanoa palstan tapojen mukaan saman mitä miehille täällä vastaavanlaisten avausten yhteydessä sanotaan: lopeta se valittaminen ja itsesäälissä rypeminen, koska se ei ainakaan auta löytämään parisuhdetta. Harvempi mies nimittäin haluaa itsetuhoista tarrautujaa partnerikseen, ellei sitten itse satu olemaan samanlainen.
Mullakin on yleensä aina yksinäisiä viikonloppuja mutta nyt viikonloppuna on sentään treffit naisen kanssa.
Itse olen pian 23 vuotta täyttävä nuori nainen ja samanlaiset fiilikset on itsellänikin, sosiaaliset suhteet jäivät pois jo ajat sitten, tässä on muutaman vuoden tullut oltua aika yksin, mitä nyt satunnaisten nettituttavien kanssa tulee silloin tällöin jutusteltua mutta muuten minulla ei ole ystäviä eikä seurustelukumppania. Viikonloput etenkin tuntuvat todella pitkäveteisiltä ja masentavilta kun tietää että samaan aikaan kun istun sängyllä läppäri sylissäni yksin pimeässä huoneessa, muut ovat pitämässa hauskaa kavereidensa tai puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas juurekasta.
Tsemppiä teille kaikille kohtalotovereilla. Itselleni yritän aina hokea, että tämä on vain vaihe elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pian 23 vuotta täyttävä nuori nainen ja samanlaiset fiilikset on itsellänikin, sosiaaliset suhteet jäivät pois jo ajat sitten, tässä on muutaman vuoden tullut oltua aika yksin, mitä nyt satunnaisten nettituttavien kanssa tulee silloin tällöin jutusteltua mutta muuten minulla ei ole ystäviä eikä seurustelukumppania. Viikonloput etenkin tuntuvat todella pitkäveteisiltä ja masentavilta kun tietää että samaan aikaan kun istun sängyllä läppäri sylissäni yksin pimeässä huoneessa, muut ovat pitämässa hauskaa kavereidensa tai puolisonsa kanssa.
Oho ihan kuin minä ja ollaan samanikäisiäkin :)
N22
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksinäinen mies. Ei ole ystäviä ei kavereita, eikä parisuhdetta. Tai oli mutta se päättyi...
Yksin olen aina viikonloppuna teen ruokaa ja juopottelen.
Kyllä itsemurha on aika usein mielessä.
Missäpäin Suomea?
Mä taas nautin nykyään yksinolosta viikonloppuisin. Saan vaan olla eikä tarvi ottaa kontaktia keneenkään. Teen mitä milloinkin; nukun pitkään, katselen leffoja, urheilen, luen, kierrän kaupoissa, istun kahvilassa, baarissa, ravintolassa, laitan ruokaa, siivoilen, juon viiniä, ulkoilen, matkustelen, käyn leffassa...Liian nopeasti on taas maanantai ja joudun ihmisten kanssa tekemisiin....
Aloita joku kiva harrastus, esim. postimerkkeily, ja viikonloput kuluvat nopeasti.