14v ja raskaana?!
Moikka. Olen juuri 15 vuotta täyttävä teini, ja kuukautiseni ovat nyt kahdeksan päivää myöhässä - jos edes tulevat. Yleensä ne ovat tulleet 25. päivä, muuta en ole laskenut tai huomannut kierrostani. Tosi säännölliset.
Heinäkuun puolessa välissä olin sen aikaisen säätöni kanssa. Hän oli juonut monta kaljaa ja otin häneltä suihin ja toisinpäin. Sitten hän kokeili ilman kortsua, mutta se ei mahtunut sisääni & eikä hänellä alkoholin käytön ja jännityksen takia edes seissyt, eli hän ei siis lauennut missään kohtaa, eikä hänellä edes seissyt ja eikä hänen munansa edes ollut sisälläni kunnolla.
Minulle on tullut kuitenkin tositosi runsaat kuukautiset ja ensimmäistä kertaa myös kipujen kanssa! Pyörryin ja oksensin kivustakin.
En ole harrastanut yhdyntää tms enää tuon jälkeen enkä ennen sitä
Minkäänlaisia oireita ei ole ollut, muuta kuin juuri rintojen arkuus ennen sitä pv kun kuukautisten piti alkaa, loppunut nyt kuitenkin.
Onko kuitenkin mahdollista että olisin raskaana? Pelottaa niin paljon. Entä kuinka monta viikkoa tässä nyt on mennyt. Raskaustestin hankinta on vaikeaa asun 15km päässä keskustasta ja kylän ainoasta paikasta. En tiedä mitä teen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole tarpeeksi vastuullinen huolehtimaan ehkäisystä ja vahingon sattuessa kantamaan vastuuta lapsen kasvattamisesta niin et ole myöskään tarpeeksi vastuullinen harrastamaan seksiä.
No en minäkään olisi valmis vahingon sattuessa kantamaan vastuuta lapsen kasvattamisesta mutta kyllä olen tarpeeksi vastuullinen harrastamaan seksiä. Ikää 21, asunut omillani ja huolehtinut itsestäni jo pidemmän aikaa. Ihme vikinää että seksiä saa harrastaa vasta kun on valmis huolehtimaan lapsesta, itse en välttämättä ikinä ole.
Et ole edes harrastanut seksiä. Et ole raskaana.