Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihanaa olla nainen! <3

Vierailija
02.09.2016 |

Ihan parasta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi olla mies, mutta peniksestä olen kyllä vähän kateellinen. Tosin onhan siinäkin huonot puolensa... 

Vierailija
22/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu etten pääse nauttimaan naiseudestani täysillä koska en tunne  olevani sellainen naisellinen nainen epäviehättävyyteni takia. Tunnen itseni äärimmäisen epänaiselliseksi ja jotenkin kolhoksi.

Jos sukupuolikromosomeissasi ei ole y:tä, olet täydellinen nainen juuri sellaisena kuin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, listaan muutaman syyn miksi on paras olla nainen

-Naiset on vapaita

-Naiset on kauniita ja hyväkuntoisia

-Naiset ei masennu

-Naisilla on enemmän sisältöä elämässä, miehillä lähinnä pelaaminen ja kaljan juominen

-On pillu (suurta nautintoa)

-Naisena on mahdollisuus parantaa maailmaa ja keksiä uutta

-Nainen saa vahinkoraskaustilanteessa päättää haluaako lapsen pitää

-Nainen saa helpommin seksiä

Vierailija
24/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Olet varmasti luonnon kaunis ja viehättävä. Osaat olla tyytyväinen <3

Ymmärrän toki, että se voi kiukuttaa kateellisia naisia.

Vierailija
25/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Naisena olisi kamalaa siinä mielessä että olisi kiinnostunut vain muutamasta maailman miehestä ja koko ajan pitäisi varoa ettei joku niistä vääristä miehistä kiinnostuisi minusta.

Rumaa naista ei lähesty kukaan, eli ei ole heillä tuota ongelmaa. Tuo koskee vain 7:sta ylöspäin olevia naisia. Ei niitä tavis Pirkkojakaan oikein miehet lähesty muualla kuin baarissa ja sielläkin ihan tuhannen päissään.

Vierailija
26/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olisi kamalaa siinä mielessä että olisi kiinnostunut vain muutamasta maailman miehestä ja koko ajan pitäisi varoa ettei joku niistä vääristä miehistä kiinnostuisi minusta.

Rumaa naista ei lähesty kukaan, eli ei ole heillä tuota ongelmaa. Tuo koskee vain 7:sta ylöspäin olevia naisia. Ei niitä tavis Pirkkojakaan oikein miehet lähesty muualla kuin baarissa ja sielläkin ihan tuhannen päissään.

Olen minä ainakin lähestynyt joitakin kutosia.

Vierailija
27/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu etten pääse nauttimaan naiseudestani täysillä koska en tunne  olevani sellainen naisellinen nainen epäviehättävyyteni takia. Tunnen itseni äärimmäisen epänaiselliseksi ja jotenkin kolhoksi.

Jos sukupuolikromosomeissasi ei ole y:tä, olet täydellinen nainen juuri sellaisena kuin olet.

En selvästikään ole, minun arvoni on maailmalle täysi 0, niin se vain on. 

Vierailija
28/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa tulla naiseen! <3

Vierailija
29/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä ainakin lähestynyt joitakin kutosia.

Ne ei olekaan rumia vaan ihan niitä tavallisia, seiskat on vähintäänkin söpöjä/nättejä.

Vierailija
30/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs takia tämäkin nainen valittaa asiasta jatkuvasti https://www.youtube.com/watch?v=VEZf-PFwfN8&ab_channel=RisingStar86 (kohta 3:48 eteenpäin)

vaikka ulkonäkö ei ole lähelläkään seiskaa.

Vierailija
31/33 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus on aika paljon muutakin kuin pippelittömyyttä ja parinmuodostusta. Puhun henkis-fyysisestä kokonaisuudesta. -ap

Vierailija
32/33 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, listaan muutaman syyn miksi on paras olla nainen

-Naiset on vapaita

-Naiset on kauniita ja hyväkuntoisia

-Naiset ei masennu

-Naisilla on enemmän sisältöä elämässä, miehillä lähinnä pelaaminen ja kaljan juominen

-On pillu (suurta nautintoa)

-Naisena on mahdollisuus parantaa maailmaa ja keksiä uutta

-Nainen saa vahinkoraskaustilanteessa päättää haluaako lapsen pitää

-Nainen saa helpommin seksiä

Olen masentunut, ruma enkä saa edes irtoseksiä että se siitä.

Vierailija
33/33 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs takia tämäkin nainen valittaa asiasta jatkuvasti https://www.youtube.com/watch?v=VEZf-PFwfN8&ab_channel=RisingStar86 (kohta 3:48 eteenpäin)

vaikka ulkonäkö ei ole lähelläkään seiskaa.

Olen tuota naista paljon rumempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän