On ihanaa olla nainen! <3
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten pääse nauttimaan naiseudestani täysillä koska en tunne olevani sellainen naisellinen nainen epäviehättävyyteni takia. Tunnen itseni äärimmäisen epänaiselliseksi ja jotenkin kolhoksi.
Jos sukupuolikromosomeissasi ei ole y:tä, olet täydellinen nainen juuri sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, listaan muutaman syyn miksi on paras olla nainen
-Naiset on vapaita
-Naiset on kauniita ja hyväkuntoisia
-Naiset ei masennu
-Naisilla on enemmän sisältöä elämässä, miehillä lähinnä pelaaminen ja kaljan juominen
-On pillu (suurta nautintoa)
-Naisena on mahdollisuus parantaa maailmaa ja keksiä uutta
-Nainen saa vahinkoraskaustilanteessa päättää haluaako lapsen pitää
-Nainen saa helpommin seksiä
Hyvä.
Olet varmasti luonnon kaunis ja viehättävä. Osaat olla tyytyväinen <3
Ymmärrän toki, että se voi kiukuttaa kateellisia naisia.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Naisena olisi kamalaa siinä mielessä että olisi kiinnostunut vain muutamasta maailman miehestä ja koko ajan pitäisi varoa ettei joku niistä vääristä miehistä kiinnostuisi minusta.
Rumaa naista ei lähesty kukaan, eli ei ole heillä tuota ongelmaa. Tuo koskee vain 7:sta ylöspäin olevia naisia. Ei niitä tavis Pirkkojakaan oikein miehet lähesty muualla kuin baarissa ja sielläkin ihan tuhannen päissään.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olisi kamalaa siinä mielessä että olisi kiinnostunut vain muutamasta maailman miehestä ja koko ajan pitäisi varoa ettei joku niistä vääristä miehistä kiinnostuisi minusta.
Rumaa naista ei lähesty kukaan, eli ei ole heillä tuota ongelmaa. Tuo koskee vain 7:sta ylöspäin olevia naisia. Ei niitä tavis Pirkkojakaan oikein miehet lähesty muualla kuin baarissa ja sielläkin ihan tuhannen päissään.
Olen minä ainakin lähestynyt joitakin kutosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten pääse nauttimaan naiseudestani täysillä koska en tunne olevani sellainen naisellinen nainen epäviehättävyyteni takia. Tunnen itseni äärimmäisen epänaiselliseksi ja jotenkin kolhoksi.
Jos sukupuolikromosomeissasi ei ole y:tä, olet täydellinen nainen juuri sellaisena kuin olet.
En selvästikään ole, minun arvoni on maailmalle täysi 0, niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Olen minä ainakin lähestynyt joitakin kutosia.
Ne ei olekaan rumia vaan ihan niitä tavallisia, seiskat on vähintäänkin söpöjä/nättejä.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs takia tämäkin nainen valittaa asiasta jatkuvasti https://www.youtube.com/watch?v=VEZf-PFwfN8&ab_channel=RisingStar86 (kohta 3:48 eteenpäin)
vaikka ulkonäkö ei ole lähelläkään seiskaa.
Naiseus on aika paljon muutakin kuin pippelittömyyttä ja parinmuodostusta. Puhun henkis-fyysisestä kokonaisuudesta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, listaan muutaman syyn miksi on paras olla nainen
-Naiset on vapaita
-Naiset on kauniita ja hyväkuntoisia
-Naiset ei masennu
-Naisilla on enemmän sisältöä elämässä, miehillä lähinnä pelaaminen ja kaljan juominen
-On pillu (suurta nautintoa)
-Naisena on mahdollisuus parantaa maailmaa ja keksiä uutta
-Nainen saa vahinkoraskaustilanteessa päättää haluaako lapsen pitää
-Nainen saa helpommin seksiä
Olen masentunut, ruma enkä saa edes irtoseksiä että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs takia tämäkin nainen valittaa asiasta jatkuvasti https://www.youtube.com/watch?v=VEZf-PFwfN8&ab_channel=RisingStar86 (kohta 3:48 eteenpäin)
vaikka ulkonäkö ei ole lähelläkään seiskaa.
Olen tuota naista paljon rumempi.
En minäkään haluaisi olla mies, mutta peniksestä olen kyllä vähän kateellinen. Tosin onhan siinäkin huonot puolensa...