Mitä tekisit ekana jos joutuisit yhtäkkiä takaisin 90- luvulle.
Kommentit (40)
Laittaisi aluspaidan, paitapuseron, bleiserin ja päällystakin joissa KAIKISSA olisi olkatoppaukset, näyttäisin yläkropasta leveämmältä kuin Teemu pelivarusteissaan ja kulkisin ovista kylki edellä.Föönäisin tukan a la Kim Wilde.
Perustaisin bisneksen ja alkaisin kehittämään sellaista uutta ja innovatiivista juttua kuin sosiaalinen media, ja aloittaisin keksimälläni idealla joka on nimeltään Facebook. Ja jos joku keksisi laittaa myös kameran ja netin kännykkään, niin minulla olisi senkin varalle idea: instagram.
Pyrkisin lääkikseen varmistaen pääsyni.
Halaisin äitiäni joka olisi vielä terve ja elossa.
Vietettäisiin ihana päivä yhdessä.
Mikäli päätyisin vuoteen 1990, niin kävisin salamurhaamassa Nalle Wahlroosin ja Harri Holkerin.
Ostaisin vaatteita ja kodinkoneita joihin ei minulla silloin ollut varaa, nykyään kaikki ovat keinokuitusontaa ja kodinkoneet hajoaa parissa vuodessa, myös ne kalliit. Eroaisin silloisesta työpaikasta ja opiskelisin uuden ammatin vaikka velaksi.
Katselisin paljon ihmisten ulkonäköä jossain torilla ja varmaan ihmettelisin miksi nuo pukeutuu noin ja näyttää tuolta. Katselisin lapsia, joilla oikein värikkäät kokohaalarit päällä toisin kuin nykyään. Kävisin Carrolsissa syömässä ja sit jossain pubissa/baarissa pistäisin jukeboxista biisin soimaan ja tilaisin Lahden sinistä/Erikoista tai jotain Ruutia tai sit sitä intiaanikaljaa. Sit fiilistelisin.
Valitsisin tasokkaamman miehen enkä seksistä kiinnostumatonta mammanpoikaa.
Kova ikävä kirjoitti:
Halaisin äitiäni joka olisi vielä terve ja elossa.
Vietettäisiin ihana päivä yhdessä.
Tekisin tämän saman. Hirvee ikävä.
Kuolisin. En haluaisi missään tapauksessa elää tätä kaikkea enää uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ysärillä ollut korkeavyötäröisiä farkkuja
Kyllä mulla vaan oli.
Asuit missä?
Riippuu vuodesta. TApahtui niin paljon, jouduin työttmäksi, sain lapsen, sain toisen sain töitä, aloitin opiskelut. Jos joutuisin äitiyslomalle, en muuttaisi mitään. Mutta lapsen hoitovapaan jälkeen ehkä hakisin yliopistoon vaikka se tietäisi melkoista perheneuvottelua. No se käytiin silloinkin, mutta tällä kertaa en antaisi periksi. Mulla oli kyllä ammatti jo tuolloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Irkkaamaan.
Onhan irc vieläkin käytettävissä.
Ostaisin tuliterän Mercedes-Benz 300D W124- henkilöauton ja ajelisin sillä lopun ikääni.
Hikettäisin ala-asteella. Hämmentäisin opettajia. Käskisin vanhempia kannustamaan mua käymään kouluja!
Menisin diskoon juomaan siideriä ja kuuntelemaan doctor albania
Keskeyttäisin opintoni ja tekisin paljon lapsia. Nyt kaduttaa.
Luukuttaisin mc nikke t:tä !!!