Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä exästänsä alastonkuvia ja seksivideoita vieläkin

Vierailija
02.09.2016 |

Ihan luvan kanssa olin miehen tietokoneella omia kuvajuttuja tekemässä. Törmäsin kuitenkin erikoisempaan kansioon, ja uteliaisuushan siinä iski ja pakko oli katsoa. Siellä oli alastonkuvia ja seksivideoita exästänsä. Oli myös näitä perus parisuhdekuvia myös. Mitäsmitäs...

En nyt oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Ei kai tämä nyt mikään eron paikka ole? Tuntuisi tyhmältä. Meillä menee muuten oikein hyvin eikä ongelmia ole.

Ymmärrän kyllä, että jokaisella on historiansa ja itsekin olen tuollaisia harrastanut edellisissä suhteissani. Kuitenkin olen ne suhteen päätyttyä myös poistanut.

Jotenkin ahdistaa kauheasti ja en nyt osaa olla miehen seurassa normaalisti. Itseänihän saan vain syyttää kun menin tirkistelemään. Ahdistaa.

Vinkkejä, neuvoja, jotain?

Ps. Pitänee sanoa että ovat exänsä kanssa vielä kavereitakin ettäettä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos kuvien/videoiden löytyminen harmittaa. Tuosta syystä muiden yksityisyyttä tulisi kunnioittaa. Itseäni kyseiset materiaalit eivät häiritsisi.

Vierailija
22/28 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin poistanu koko kansion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tussu märkänä tiirailet, missä sun munas on oikein uinut!

Vierailija
24/28 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin löysin miehen koneelta sen runkkukansion, jossa oli siis joitain kuvia existä, mutta myös facesta ladattuja tuttujen naisten kuvia.

Jotenkin kautta rantain otin asian puheeksi, ja sanoin, että jos koneella on sellaista materiaalia, josta mieheni arvelee minun pahoittavan mieleni, olisi kiva jos hän ne poistaisi. Oli poistanut kun myöhemmin kävin tarkistamassa :D

Ja joo, ei tule yllätyksenä että mies saattaa ajatella muitakin kuin minua yksin leikkiessään. Kyllä potutti löytää se kansio, mutta niin kai se menee että ahneella on pa*kainen loppu.

Oli käynyt laittamassa piiloon ja tallentanut ne dvd:lle.

Mä veikkaan ennemmin muistitikkua tai sitten se on piilottanut sen kansion. Joka tapauksessa ei liene mun (helposti) löydettävissä enää. Ja mieluummin olen siinä uskossa että poisti ne. :D

Vierailija
25/28 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä itse todellakin loukkaantuisin ja suuttuisin. Ja sanoisin kyllä että olen nähnyt kyseisen kansion, se on äijän häpeä eikä sun. Ja se kansio lähtis nanosekunnin sisään poistoon :)

Toiset vaan on vähän rennompia kuin sä. Sellasta se on...

Jaa miten liittyy rentouteen se että ei tykkää ajatuksesta että oman miehen koneella on runkkumatskua eksästä, joka vielä sattuu tänä päivänäkin olemaan osa miehen elämää kaverina? :D En ole mitenkään tiukkis tai ylimustasukkainen, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
26/28 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on 2piippunen juttu kyllä.. Mulla on kuvia ja videoita entisistä suhteista, ja ne on merkityksellisiä vaikka vakaa aikomukseni ja tahtoni onkin olla tässä nykyisessä suhteessa hautaan saakka. Puolisoani ei varmasti riemastuttaisi jos hän törmäisi "kansiooni", mutta ei se häntä yllätäisikään. Olemme kuitenkin kuvanneet paljon myös hänen kanssaan, tuskin hän olettaa että olen juuri tässä elämänvaiheessa vasta keksinyt tällaista harrastusta ehdottaa.

Minulle olisi ongelmallista jos hän vaatisi noiden muistojen tuhoamista, ne ovat kuitenkin iso osa historiaani. Ja kun ne kuvat ja videot eivät vaan ole jonkin tilanteen tapahtuessa räpsittyjä muistoja (vrt. vaikka lomamatka) vaan ovat itse se juttu, niin se olisi korostetusti jotenkin varsinaisen muiston hävittämistä.

Jos vaikka olisin muusikko ja nykyisen bändini jäsenet vaatisivat että tuhoan kaiken mitä olen edellisissä bändeissä koskaan äänittänyt, se menisi liian syvälle omaan identiteettiin, ja omassa tapauksessa näen tämän aivan verrattavana asiana.

Vierailija
27/28 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikuvien ja videoiden säilöminen suhteen jälkeen on aika törkeää jo sitä eksääkin kohtaan!

Vierailija
28/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikuvien ja videoiden säilöminen suhteen jälkeen on aika törkeää jo sitä eksääkin kohtaan!

Nyt oletat että sillä eksällä ei ole omia kopioita kuvista ja videoista. Etenkin jos aikaisempi suhde on ollut lähtökohtaisesti seksisuhde, ja siitä seksistä on tallenteita, niin miksi ihmeessä niitä olisi "törkeää" säilyttää? Kiva muisto mukavasta aikakaudesta elämässä, molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän