Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***** Viikonloppua Maaliskuiset -05******

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi p***e ja karvat, mikä aamuyö! Niin, kuten eilen kirjoitin, lähti mies sinne Femma-gaalaan...Pyysin eilen, ettei ottas mitenkään paljoa ja tulis aikasin kotiin, kun meidän pitäisi tänään mennä klo. 12 kylään. Kuinkas kävikään? No, meikäläinen heräili kahden tunnin välein ja tarkisti, joko herra on saapunut. No ei ollut puoliltaöin, ei klo. 2.00 ja kun klo. 4.00 heräsin, eikä vieläkään ollut tullut, yritin soittaa hänelle. Eipä vastannut. Silloin alkoi kypsyttää tosi kovasti. Ensinnäkin, kun Helmi herää klo. 7, niin eipä saisi mies kauheesti nukuttua sen jälkeen, vaikka silloin neljältä kotiin tulisikin. Toiseksi, mietin vaan kokoajan, että enää kolme tuntia itsellä aikaa nukkua ja kun suututti niin, niin adrenaliini virtasi ja en todellakaan saanut nukuttua.

Sitten joskus 5.30 kuulin, kun ovi kävi. Sen jälkeen kävi jääkaapin ovi ja kauhee romina. Tämän jälkeen alkoi Helmin huoneesta kuulua höpötystä. Ja silloin mulla napsahti! Mä syöksyin makkarista, huusin miehelle päin naamaa: " Vittu, että oon TYHMÄ!" ja menin Helmin luokse. Hän oli siellä puoliunessa ja laitoin sitten vaan peittoa paremmin. Itse laitoin kaikki valot kämpästä pois ja menin takasin sänkyyn. Mies laittaa makkarin oven kiinni ja lähtee harhailemaan pitkin asuntoa. Olisi jo mennyt Helmiä ottamaan, kunnes sain hänet tulemaan sänkyyn. Mumisi vaan jotain, että sä haluat varmaan lyödä mua. Ja niin piruvie halusinkin sillon!! Ja mikä kaikkein koomisinta, hän oli taas hävittänyt puhelimensa! Voi kiesus! Kuinka aikuinen mies voi olla noin lapsi??

No enhän mä sen haisevan ja kuorsaavan ukon vieressä saanut nukuttua, joten menin olkkariin sohvalle ja siinä torkuin kahdeksaan, kunnes Helmi heräsi. Nyt tuntuu, kuin olisi kaadettu napalmia silmiin.

Sanoin miehelle suutuspäissäni yöllä, että koko kevään aikana et sitten viinantippaa ota ja mihinkään keikoille ei mennä. Uhkasin repiväni yhden jo ostetun pääsylipunkin. Todellisuudessa piilotin sen ja se keikka on kyl maanantaipäivänä, joten tuskin silloin mitään ottaskaan. Mutta ennekuin saa lipun takaisin saa kyllä vannoa tyttärensä nimeen, että mihinkään rientoihin ei kevään aikana mene.

Ärsyttää vaan, kun olin oikein odottanut sitä tämän päiväistä vierailua. Pariskunnalle syntyy vauva toukokuussa, enkä ole heitä saatika mahaa nähnyt pitkään aikaan. Mutta eipä tuo ukko mihinkään tuossa kuosissa ole valmis puolen päivän aikaa menemään. Kiva sitten ilmotella, miski ei päästä tulemaan. Voi helevatan kuustoista!

Äh, no pääsinpäs purkautumaan. Sori jos oli liian rankaa tekstiä! Ei tuo tilanne muuten ärsyttäis, mutta se rasittaa, kun oikeen lupas illalla, ettei ole pitkään eikä juo paljoa. Onneksi tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut, eikä toivottavasti tule enää tapahtumaan. Ei, mikäli se musta on kiinni. Kiva vaan, kun aikuinen ihminen ei ymmärrä omaa etua.

Jep. Nyt taidankin lopettaa. Haiskahtaa tuo Helmin peppupuoli aika " lupaavalle" . Eli vaipan vaihtoon on mentävä.

,

Toivottavasti muiden lauantai alkoi paremmissa merkeissä.

lehtovi ja Helmi

Vierailija
2/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suo anteeksi Lehtovi, mutta mua nauratti kun luin sun juttuas! Vaikkakin voin kuvitella ettei sua paljoa ole naurattanut...!

Itse olisin ollut aika raivoissani tuossa tilanteessa ja raivoisin edelleen...

Kohta puolin täytyy lähteä jäähallille pojan peliin pitämään pöytäkirjaa, olen noita pöytäkirjoja pitänyt jo useamman vuoden, mutta tämä taitaa nyt olla viimeinen vuosi, kun tämän kauden jälkeen poika keskittyy pelkästään pesäpalloon ja hyvä niin, koska lukio vaatii aika paljon.

Hanna heräsi eilen illalla tuossa vaille ykstoista hirveään huutoon, sitä kesti puolisen tuntia ja sitten tyttö nukahti ja nukkui ihan hyvin. Vähän vaikuttaa nuhaiselta, lieneekö huuto johtunut siitä vai mistä en tiedä, toivottavasti ei tule mitään pahempaa flunssaa.

Pinniksessä meilläkin vielä nukutaan, isompi sänky on ostettuna, siihen olisi tarkoitus alkaa totuttelemaan alku kesästä. Ensin päikkäreille ja siitä sitten pikkuhiljaa myös yöunille, katsotaan nyt miten onnistuu. Toista pinnasänkyä en millään viitsisi hankkia.

Nyt ei auta kuin lähteä pukeutumaan.

Viikonloppuja!!!

Hanneliini & Hanna 11kk2½vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Lehtovi: eipä kuullosta järin mukavalta. Ei oikein sovi lapsiperheen käytökseen tollanen :/ Molemmilla oikeus tietysti mennä rientoihin mutta asiat on sovittava etukäteen. Sanois sit vaik reilusti että saattaa mennä aamuun asti :) Isot sympatiat täältä!

Miulle on iskeny jonkin sortin virtapiikki, heh. Eilen komusin tytön vaatekaapin, otin pienet pois ja isompia tilalle. Voi luoja että meillä on vaatetta!!! Ollaan saatu ystäviltä ja sukulaisilta vähän liikaakiin. Mut oon hyvilläni, ei sillä. Pitkä penni ois menny noihinkin.

Tänä aamuna annoin likalle aamupalaa ja kävin leipomaan sämpylöitä. Kun ei ollu leipää ja kauppaan ollaan vasta menossa päikkyjen jälkeen :) Nyt sit siivoon. Mitä nyt tähän nettiin välil jumitin. En oo ollu hetkeekään paikallaan koko aamuna. Mies saa sit hoitaa noi lattiat kun meen likan kans ulos.

Nyt ei tuu taas muuta mieleen? Oliko kyselyjä. Höh, muisti pätkii. Vastatkaapa muutkin Lehtovin kyssäriin noista kasviksista ja vitamiineista. Moikka!

Vierailija
4/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella Lehtovin fiilikset.....Minä vaikka korvasta repien kiskoisin äijän jo sovittuun kyläilyyn, enkä haluaisi kuulla halaistua sanaa kuinka väsyttää jne=)

Viime yö meni piiiiiiiiiitkästä aikaa hyvin, kympin jälkeen vähän itkaisi ja aamulla 20 vaille 7 heräsi(liiiiiiiiiaaaan aikaisin tosin) Ihanaa oli nukkua, hammas puhkesi eilen ja voilaa yö meni paremmin!!!!! Kohta taas lisää hampaita joten tätä iloa saattaa kestää kaksi yötä=)

En nyt jaksa kirjoittaa enempää kun alkaa tuo oma äijä v.....tamaan taas häippäsi ja jätti meijät kaksin, sillä tuntuu aina olevan jotain tärkeämpää.

Vierailija
5/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtoville isot sympatiat!! Juu,kyllä tiedetään täälläkin miltä sinusta tuntuu..on tuo oma ukkokultakin osanut ;) Hieman huvitti kyllä se puhelimen katoaminen,taas =)

Meillä sitten tuo mies jäi lakkoon, toivottavasti ei kestä kauan.Ei meinaan meidän talous sitä kestäisi..Menee säästöt elämiseen ja se ottaa päähän!!! Ollaan säästetty sellaseen pihahuvilaan/aittaa-tuohon pihalle. Samoin täytyy sitä remppaakin nyt siirtää ja niin kuin minä olin innossaan seinien maalaamisesta :/

Samaa virtapiikkiä täälläkin on ollut havaittavissa, tai mitä lie pesänrakennusta. Meillä on mimmillä ollut kaksi pinnasänkyä.Alakerrassa ja sitten ylhäällä hänen huoneessa.Joten kiirettä omaan isompien sänkyyn ei ole. Vein jo täältä alakerrasta pinniksen meidän huoneeseen-odottamaan sykerön syntymistä =)

Tuoreita kasviksia/hedelmiä yms meillä on joka aterialla.Samoin leipää. Mimmi syö porkkana/kurkkuaraastetta ja muut sitten pieninä paloina.Eihän määrä ole suuren suuri,mutta toivon hänen oppivan että ne vihannekset kuuluu joka ateriaan..

Maitotuotteet otin taas takasin,mutta ihan sitä maitoa ei käydä vielä juomaan.Jogurttina ollaan syöty ihan tavallista, rasvatonta..Hampaat meillä pestään aamuin illoin nykyään,niin en niin kamalan tarkka ole sen sokerin kanssa.Maalaisjärellä mennään..

Sykeröllä kaikki hyvin.Vatsa on tosiaan kasvanut nyt viime aikoina, joten kai ne kivut siitä sitten johtuu.Miten muuten voikin tätä vauvaa jo rakastaa niin paljon,vaikka tietenkin rakastan Mimsuakin yli kaiken ja sitä miestäkin ;) Kummallista tämä äidin rakkaus!!

Meillä tullaan kohta hakemaan tuo hondanraato tuosta pihalta.Se oli kyllä niin susi ostos ja suututtaa kun hävittiin reilu 1000e rahaa mutta ei voi minkään.

Mitään suunnitelmia ei viikonlopulle ole,tässä kotosalla.Kävin muutes anttilasta ostaa kevätpuvun Mimmille.Se oli nyt tarjouksessa,sellanen punainen housut ja takki. Otin 90cm ja ihan hyvä oli.

Aurinkoa kaikille!!

Tuulia,Mimmi ja sykerö rv 23

Vierailija
6/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet sitten osaa. Mustakin kieltämättä tuntuu, ettei miehillä oikeasti ole joskus aivoja ollenkaan. Siis ihan tosissaan. Miten voivat osata ajaa auton taskuparkkiin, korjata jotain kodinkoneita ilman alan tietämystä tms ja sitten joku päivänselvä asia ei mene nuppiin. Sitä minä en tajua!!

Meilläkin mies oli eilen baarissa mutta tuli onneksi hyvässä kunnossa kotiin. Ihme, pelkäsin että kun niin harvoin enää mitään juo ettei tajuais etä menee helposti viina huppuun. Olikohan tää toinen kerta Näpsän syntymän jälkeen kun oli baarissa, että ei sen suhteen voi valittaa.

Miksi minä en ikinä opi etten alkais yrittää mitään uusia kokkaushommia ilman apuria. Joo älkää nyt naurako mutta tein äsken elämäni ekan kerran marjakiisseliä tuoreista marjoista toiveena antaa Näpsällekkin vitamiinia sen muodossa. No, pilalle meni. Tämä äiti poltti kiisselin pohjaan VAIKKA KOKOAJAN SEKOITIN!! Tuloksena pohjaan palanut aika uusi kattila (kallis!!!) ja viemäriin mennyt 2litran palaneen makuinen kiisseli. Miten tuon kattilan saa puhtaaksi???? Niksejä?? Olen yrittänyt laittaa pyykkipulveria, keittää sen veden kanssa, jynssätä karhealla ja vaan ei lähde. Tai lähtisi jos jynssäisi jotain 283 tuntia putkeen suunnilleen. ARGH!!! Apua siis kaivataan!!!

Jaahas, mun piti vielä lukea tenttiinkin mutta tyttö taisi herätä. Nimpä tietenkin. Viikonloppusiivotkin on tekemättä :( MOIDO!

-nimim. tunari keittiössä-

Vierailija
7/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuqu! Tääl toinen mestaripolttaja. Siis pohjaanpolttaja :) Laitan usein esim. juustokastiketta lasagneen tai poksuttelen poppareita. Tuloksena useimmiten palanut kattila :) Meillä on tepsinyt esim cif (vai vimkö se on) semmonen hangattava pesuaine ja patapata. Antaa hetken aikaa liota kuumassa vedessä ja sit eikun patapataa ja hankaamaan. Jos sillä ei teräskattilasta lähde niin sit ei millään :)

Luppoisaa lauantai-iltaa kaikille! Joko Lehtovin mies on " parantunut" ? Uskomaton sählä kyl sen puhelimen kanssa :-D

Vierailija
8/14 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sitten kadottanut rahapussinsakin. Elikäs epäiltiin, että on varmaan joutunut taskuvarkauden kohteeksi. Tää soitti sit kaikki Luottokunnat ja Elisat läpi ja kuoletti korttia toisen perään. Ja sen jälkeen vasta soitti sinne baariin, jossa olivat viimetteeks olleet. Siellähän se puhelin sitten oli. Ja kun hän meni sitä hakemaan, oli lompsakin samassa paikassa. Vähänkö nosti vahingonilo päätään! Hihihiii :) Enpä jaksanut hänelle kauheesti neuvoja jaella, joten toimi ihan oman hataran päänsä varassa.

Tuolla se nyt taas nukkuu väsymystään pois. Kuten tekee muuten meidän Helmikin. En yleensä laita enää tähän aikaa päikyille, mutta kun hän nukkui vain pari tuntia tuossa 12- 14 (kun normaalisti ekay unet on n. 10 - 11) niin oli niin väsyn oloinen, etten hannonut valvottaa iltaan asti. Nyt joudun kyllä hänet sitten herättämään, ettei ihan venähtäisi yöunille meno.

Mies osti muuten mulle anteeksipyytö lahjukseksi Piano -elokuvan. Sitä olen kärkkynyt tosi kauan, mutten ole viittinyt ostaa, kun on ollut aika hintava. Että oli tästä jotain iloa...Ja mies myös vannoi, ettei läträä alkkomahoolin kanssa, kun vasta ens juhannuksena, jos silloinkaan. Oli myös äitinsä vähän häntä toilailusta läksyttänyt. Että ei pääsis liian helpolla.

Mutta minäpä tästä vetäydyn telsun pariin. Huomenna taas tsekkaamaan uusimmat juorut.

lehtovi ja Helmi

Vierailija
9/14 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa saisin tytön nukkuvan edes sinne seitsemään.Tänään ollaan taas herätty klo 6.15. Kuinka moni muu kukkuu tähän aikaan jo? Vaikka ulkona on valoisaa aikaisin,niin Mimmin sekä meidän huonessa on kyllä ihan pimeää,eli ei pitäisi sen vaikuttaa. Iltaa vaikka venyttää pidemmäksi ja menee lähemmäksi klo 22 nukkumaan,sekään ei tuo aamun uniin pituutta..No,ei auta kun herätä kun neiti käskee. Olen muuten kokeillut antaa maitoakin silloin kuudelta,mutta ei sekään auta..

Sitten muistatteko raskausajaltanne törmänneen tälläseen..Minua on alkanut ottamaan päähän yksi juttu ja tässä nyt esimerkki eiliseltä. Mimmin kummit pyysi meitä saunomaan heille ja pienellä varoitusajalla lähdettiinkin. Lupasin miehelle,että saa ottaa muutaman saunaoluen,että voin ihan hyvin ajaa. No, kyläiltiin melkein neljä tuntia ja minulle ei tarjottu mitään->> ei edes vettä ;/ kaikki kun joivat jotain alkoholipitoista juomaa,niin minä jäin sitten ihan kuivin suin!!! En sitten kehdanut pyytää suoraan, vaikka vihjailinkin että " jopas paleltaa saunan jälkeen ;)" . Tämä ei ollut ensimmäinen kerta,vaan olen muuallakin jäänyt " seinäruusuksi" , koska minähän olen raskaana,enkä voi olutta ottaa, niin unohdun sitten tyystin.. No, joo sellanen juttu..

Olin sitten niin kiltti vaimo ja vein miehen tallille vielä kavereitten kanssa turisee.Kotiutui tuossa klo 2,eikä nyt kovassa jurpanassa ollut.Antaa miehen nyt nukkua,minä nukun sitten huomenna!!

Nyt haiseepi kakka,joten pesu hommiin!!

Tuulia

Vierailija
10/14 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntaiaamua kaikille! Meillä herätään myös viimeistään klo 7. Ihan sama meneekö nukkumaan klo 20 vai 22 illalla :) Päikkärit on nykyään klo 10-12. Niitä kun sais edes tunnilla siirrettyä niin pärjättäis yksillä unilla. No nyt sit n. klo 16 likka vaatii vielä puolen tunnin tirsat ja on aina kiukkunen kun mikä herätessään. Oon ihan ihmeissäni. Väsyny on mutta toiset päikkärit kiukututtaa vietävästi. Oonkin sit usein lähteny rattailemaan. Niissä nukkuu ok ja on tyytyväinen herätessäänkin kun näkee miut.

Tää äiti on nyt kyl vähän ihmeissään!!! Alkaa tosiaan olla neuvoton olo. Odotan tiistain neuvolaa et voisin terkaltakin kysyä. Kun en tiiä onko neidillä vatsaflunssa vai eikö sovi lehmänmaitotuotteet. Tänä aamuna kun menin likan huoneeseen, siel hais ihan navetalta. Vaippa oli TÄYNNÄ semmosta sinappia. Nyt sit sen jälkeen on tehnyt kolmet vesiripulit. Siirryttiin nyt takas pelkkään NANiin niin selvii kait jotain. Jos ripuli jatkuu niin sit kait on vatsatautia kera nuhan. ON tää sit vaikeeta. Vaippoja kuluu ja bodeja menee pyykkiin. Tätä on jatkunu kaksi viikkoa enempi tai vähempi. Välil on parempi ja välil huonompi. Oon tavan maitoa sekoitellu jonkin aikaa korvikkeen sekaan mut en saa selkoa johtuuko se siitä vai ei. Ihokin on aika kuiva paikoitellen. Kysyin siskoltakin jolla 3 lasta eikä osannut sanoa mitään. Kehotti vaan pysymään korvikkeessa vähän aikaa ja seurata tilannetta. Tääl päin on kyl vatsatautiakin liikkeellä. Toivottavasti tää on sitä.

Meiän likalla on ollu pienestä pitäen hyvin toimiva vatsa. Kunnon " pökäleitä" on harvoin vaipassa näkynyt :-D Hauskaa teidän varmaan lukea minun kakkajuttuja, heh.

Joo, tänään ois muuttoa edessä. Miehen siskon loput kamppeet haetaan. Kummityttöni tulee tähän meille siksi aikaa likan kanssa olemaan. En viitsi likkaa ottaa sinne muuttamaan. Vois olla aika altayksikön laatikot purettu väärässä paikassa :)

Moikka!

Vierailija
11/14 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meilläkin yhä herätään varhain. Tänään ennen kuutta, mutta sain tisulla hetkeksi urvahtamaan, joten ylös noustiin " vasta" varttia vaille 7.

Nukkumaan kävi tyttö kymmenen jälkeen. Oli suhteellisen mukava yö, kun en KAI tisuttanu ko pari kertaa. Mä en oikeesti enää muista, kuinka usein tuo herää...on vaan parempia ja pahempia öitä... ;)

Kai se unikoulu auttais,mutta mä en jaksa siivota öisin yrjöjä ja vaihtaa petivaatteita ym. Tyttö nimittäin yhäkin oksentaa tosi herkästi. Ja aina isomman parun tuloksena on hurjat ryynit. Jotenkin yhä toivoo, että tuo joskus oppii sitten aikanaan itekseen. oonkohan vähä naiivi taas?!!

Tämä maalisneitimme vaikuttaa muutenkin erittäin kovapäiseltä ja vaateliaalta sekä varsin äkkipikaiselta sisupussilta. Kun ei saa, mitä haluaa, alkaa esim hyppiä tasajalkaa ja huutaa, kuin teurastettais. Aamulla, kun koitan ite jatkaa unia,tyttö repii mua tukasta ja rynkyttää sängyllä pomppien kädet mun selän päällä ja karjuu korvaan.

Jee, Sanni osaa muutes kiroilla jo. Tulee nimittäin " perrrkele" ja " hitshi" tosi napakasti. Keltäköhän lie oppinut.. tää mamma alkaa ny siivota suutaan :/

Joku kyseli (nasuliinako?) syömisistä.Meitilläkin sihtikurkku, jolle soseutan 8kk ruokaa, johon kyllä onneks voi myös jemmata omatekosta jauhelihaa/pastaa/pottua sekaan. Leivän murusia maistellaan ja jopa niellään, mutta jos safkassa on kökkö, se tulee muun ruuan kanssa kaaressa ulos.

Nokkamukista menee vettä varmaan puolisen desiä-desi päivässä. Jois varmaan enemmänkin, mutta en anna lipittää, kun ei sitten ruokaa ja maitoa mahdu. Tuttipullo ei kelpaa vieläkään. Ja maitoa ei mukista suostu juomaan...tisut on yhä sitä varten... :(

Vähän juustoa on maisteltu ja piimää lusikasta. Ihan kaupan mustikkarahkaa oon syöttäny muutaman kerran ja viimeks meni jo puolisen desiä, joten kalsiumia siis sais muualtakin pikkuhiljaa.

Kasviksia ja marjoja tämä laiska ravintolakokki-äiti ei tarjoa riittävästi. Hedelmäsoseet ei uppoo ollenkaan paitsi omena, joten sitä menee purkki tai puolikas päivässä. Parsakaali-peruna on herkkua, joten sillä tuo aamu ja iltapuuro menee alas YHÄ useimmiten.

Sanni on alkanut laulamaan.Tai oikeastaan hyräilemään. Muuttelee äänen korkeutta äää-ääää--yyy--yy. Hauskan kuuloista. nytkin tässä sylissä loilottaa ja näprää varpaitaan keskittyneen näköisenä. Nää aamut on kivoja, kun tyttö on niin hyväntuulinen ja touhukas, joten itekin jaksaa paremmin herätä seurailemaan tuota hymytyttöä :)

Lehtoville sarkastinen hymy...anoppini toteaisi, että pojat on poikia. Niih, repikää siitä sitten huumoria. Miehille muka on sallittua kaikki tuollainen ja eihän ne isät ennenkään oo kasvatukseen ja lastenhoitoon puuttuneet ym blaa-blaa-basaa.

Mut onneks se siun anoppis sentään on mukana ajan-hengessä ja läksyttää poikaansa. Mä en enää jaksa ees anopilleni kertoa näitä meidän perheen juttuja.

No niin tyttö kaipaa jo ekoille päikkäreilleen, joten eikun hellurei ja hauskaa pyhää

T: Sola

Vierailija
12/14 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinkin ensimmäisen kerran tänne taaperopuolelle kurkkimaan, mitä maaliksille-05 kuuluu. En ole pitkään aikaan kirjoitellut vauvapuolelle, kun meillä on oma kone rikki ja kun mies tuo illalla työkoneen kotiin, en jaksa enää kirjoitella.

Meillä on siitä erikoinen aamu tänään, että olemme miehen kanssa kaksistaan kotona. S on ollut viime yön mun vanhemmilla ensimmäisen kerran yökylässä. Oltiin eilen miehen kanssa yhden kaverin häissä.

Soitin vähän aikaa sitten vanhemmilleni ja kysyin kuinka yö oli sujunut ja poika oli nukkunut siellä kuin unelma. klo: 4 aikaan oli meinannut herätä, mutta oli nukahtanut silittelyyn ja sitten oli aamulla herännyt vasta klo: 8. Voi kun yöt olisivat normaalistikin tuollaisia. Melkein joka aamu tällä viikolla meillä on herätty klo: 5-6, huoh....

KOhta pitäälähterä hakemaan poikaa, kun alkaa olla kauhea ikävä. Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille :)

Vierailija
13/14 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mukava" kuulla että joku muukin joutuu soseuttamaan ruokaa maalismuksulle. Aattelin et ollaan jotenkin poikkeuksia tai että meidän neidin kurkussa on joku pahemman kerran vialla :)

Eilen yritettiin tarjota spaghettia ja jauhelihakastiketta (purkista). Yleensä syö sitä n. 10 lusikallista. Nyt sai spaghettia suuhun ja yökkäs samantien. Sen jälkeen ei kelvannu mikään. Soseutin siis taas ja söi sit. Tää alkaa olla aika turhauttavaa välillä. Mut kestää sit minkä kestää. Sormineen syö tosiaan vaikka ja mitä, tänä aamuna esim. pilkoin sämpylää, juustoa, kalkkunaleikettä ja banaania. Kaikki meni eikä kakonu yhtään.

Toissapäivänä syötiin purkista jotain stroganoffia.....annoin lusikalla aina niin että lusikassa oli yksi perunanpala, yksi porkkananpala tms...Tai sit vaan sitä kastiketta. Hidasta ronkkimista oli mutta silleen meni ehkä 20 pientä lusikallista. Yhtään jos annat lusikalla enemmän kökkösosetta, yökkäys on valmis.

Ihmetyttää vaan välillä että mistä tää johtuu. Ei sillä, on miul aikaa soseuttaa noita ruokia vaikka kuinka. Tai sit annan syödä likan omin sormin ruokansa.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin taas moikka! :)

Vierailija
14/14 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein huvita tehdä mitään ihmeellistä,eikä telkkuakaa jaksais koko päivää katella.Ei sillä,että sieltä mitään tulisi. JA HERKKUJA TEKEE MIELI!! Voisin ahmia hesen ruokaa,sitten jäätelöä,limua ja karkkia...*huokailee*!!!! No,otin minä pakkasesta mansikoita sulamaan,illalla vaniljajätskiä saunan jälkeen ja samalla katson unelmakämppää.

Tänään ollaan lämmitetty,siivoiltu,ulkoiltu..Silti kello on noin vähän. Herättiin niin aikasin, niin kyllähän tässä kerkeää.

PAINOSTA:kävin sitten vaa' alla.Aamupaino oli 71.5kg,eli ihan ok.Mutta se neuvolan vaaka näyttää aina paljon enemmän.Täytyy ryhdistäytyä,kahen viikon päästä olisi sinne neuvolaan mentävä ja vaa' an siellä näytettävä 72.2kg, koska kuukaudessa se 400g ois suotavaa.. :/

Mites muitten painonpudotus??????

Eipä miulla mitään asiaa ole..joten kai se on mentävä jotain tekemään.

KIRJOITELKAAS!!!

Tuulia+co