Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi kaikki rock-henkiset naiset fanittavat syksyä?

Vierailija
02.09.2016 |

joka syksy fb täyttyy "autumn welcome"-tyylisistä kuvista. sama juttu instan kanssa. ja kyseessä aina rockhenkiset tai muuten vain tyyliltään persoonalliset naiset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä pukeutuminen on kivointa ja tulee käytettyä enemmän värejä.

Vierailija
2/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki rockhenkiset naiset on läskejä ja tykkäävät kun saa taas peittää itsensä kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kalpeaan hipiään, lävistyksiin  ja raskaaseen musiikiin ei sovi auringon, biitsillä hengailun ja värikkäiden kukkien fanittaminen 

Vierailija
4/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johtuu siitä, että syksy on ylipäätäänkin suosikkivuodenaika suurelle osalle.

Vierailija
5/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kesä on so last season.

Vierailija
6/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkää taitelijasielua syksyn väriloisto ja pimenevät tunnelmalliset illat insipiroi ja kiehtoo. Pidän kyllä kesästäkin, mutta syksy on ihan ominta aikaa tunnelmointiin ja taiteiluun. Kaikki on jotenkin ihanan rauhallista ja maagista hektisen kesän jälkeen. 

Vierailija
7/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki rockhenkiset naiset on läskejä ja tykkäävät kun saa taas peittää itsensä kunnolla.

No joopa joo...rockhenkisyys ei muuten aina näy ulospäin yhtään mitenkään. 

Vierailija
8/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni muukin ihminen pitää syksystä, mutta sä huomaat vaan rock-henkisten päivitykset.

Vierailija
9/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rockhenkisten meikit näyttää typerältä auringonvalossa ja sulavat naamaan kii. No en tiedä. Itse pidän viilenevistä päivistä, kun saa raitista ilmaa taas ja syksyn tuoksuista ja väreistä ja pimenevistä illoista. Nukkuu paremmin ja lenkkeilykin mukavampaa ilman lämpöhalvausta.

Vierailija
10/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska SYNKKÄÄ PIMEÄÄ JA KYLMÄÄ 🤘 Plus Halloween, vitun jepa

T.pinkistä tykkäävä tyttönen

Vierailija
11/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tunnistat rockhenkiset ihmiset?

Vierailija
12/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋 Täällä! Mä en tykkää syksystä, vaik oon rokrok. On niin kalseaa ja pimeetä, hyi!

Vierailija
13/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että gootin kesä pvc-puvussa on jotenkin helppoa aikaa?

Vierailija
14/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Mä rakastan kesää.

Vierailija
15/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "uusiudun" syksyllä ainakin ulkonäön osalta. Kesän jälkeen alkaa taas kiinnostaa enemmän kivat vaatteet, tulee tehtyä käsitöitä ja puuhasteltua kotona. Kesällä tulee myös pakkosuoritettua asioita, ettei se menisi hukkaan, syksyllä voi ottaa rennommin. Yleensä syksyisin on myös eniten minua kiinnostavia tapahtumia, mutta niissä käyminen ei tunnu yhtä vaivalloiselta kuin kesällä. Jotenkin syksyn säätkään eivät ärsytä niin paljon kuin nuorempana.

Vierailija
16/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki  rock-henkiset fanita syksyä. Minä en fanita syksyä, minä vihaan sitä.

Vierailija
17/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan "kaikki", ja sinä tunnetkin ne? Höps höps, minä en ainakaan, joten totuutesi ei päde täälläkään.

Vierailija
18/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rockhenkinen ja tykkään talvesta, syksy on vasta listalla kakkosena.

Vierailija
19/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka syksy fb täyttyy "autumn welcome"-tyylisistä kuvista. sama juttu instan kanssa. ja kyseessä aina rockhenkiset tai muuten vain tyyliltään persoonalliset naiset.

Pop on heinäkuu. Rock on marraskuu. Rock on syvällistä, pop taas pinnallista bilettämistä ja kertakäyttö musaa.

Vierailija
20/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun herkkää taitelijasielua syksyn väriloisto ja pimenevät tunnelmalliset illat insipiroi ja kiehtoo. Pidän kyllä kesästäkin, mutta syksy on ihan ominta aikaa tunnelmointiin ja taiteiluun. Kaikki on jotenkin ihanan rauhallista ja maagista hektisen kesän jälkeen. 

Matti Nykänenkin on omasta mielestään taiteilija. Jos dokaaminen on taiteenlaji niin siinä masa on kyllä haka.