Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen ei enää halua nähdä minua: syynä kissa-allergiani

Vierailija
01.09.2016 |

Nainen oli erittäin kiinnostuneita minusta ja mielellään vietti aikaa kanssani. Sänkyynkin menimme useasti. Nyt hänelle selvisi minun olevan kissa-allerginen ja koska hänellä on kissa hän lopetti minun tapaamisen.

Minut on siis jätetty kissan takia. En kyllä kehtaa kertoa kenellekään että hävisin eläimelle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma kuin ap:lla. Olen allerginen ja on todella vaikeaa löytää naista jolla EI olisi jonkinlaista karvaista miehenkorv...lemmikkiä. Tai sitten jos ei ole lemmikkiä niin on urheilu- tai työnarkkari.

Vierailija
22/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista ettei nainen halunnut jatkaa tapailua koska todennäköisesti ap olisi jossakin vaiheessa joka tapauksessa vaatinut valitsemaan joko kissan tai hänet. Helpommalla pääsi kun laittoi heti välit poikki kun tunteitakaan tuskin olin niin paljoa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo meni vähän pieleen heti alkuunsa, kun jätit copy-pastetun tekstin muotoon "kiinnostuneita".

Ole tarkempi ensi kerralla ;-)

P.S. Ja hanki elämä niin ehkä sinulla joskus oikeasti on nainen.

Vierailija
24/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmasti ikävältä, mutta ei lemmikkiä voi sen takia lopettaa, että ottaa allergisen kumppanin. Nainen toimi siis ihan ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi