Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen ei enää halua nähdä minua: syynä kissa-allergiani

Vierailija
01.09.2016 |

Nainen oli erittäin kiinnostuneita minusta ja mielellään vietti aikaa kanssani. Sänkyynkin menimme useasti. Nyt hänelle selvisi minun olevan kissa-allerginen ja koska hänellä on kissa hän lopetti minun tapaamisen.

Minut on siis jätetty kissan takia. En kyllä kehtaa kertoa kenellekään että hävisin eläimelle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin on omat kisset tärkeemmät kuin tuore suhde.

Vierailija
2/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tyhmä, tyhmempi, tyhmin, koiraihminen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voisi aloittaa/jatkaa suhdetta ihmiseen, joka on allerginen eläimilleni. Ne on olleet mun elämässä jo kauan, enkä niistä luopuisi kenenkään ihmisen takia. Sensijaan jostakin uudesta ihmisestä voi luopua, vaikka se harmittaisikin.

Kyllä ne jo olemassa olevat lemmikit on tärkein, ne on ollut jo ennen sua ja tulisi olemaan vielä mahdollisen eron jälkeenkin.

Vierailija
4/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit heti sanonut että olet allerginen! Tuhlasit naisen aikaa! En itsekään tapailisi allergista. Kissa ensin, parisuhteet kakkosena.

Vierailija
5/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parisuhteen ja rakkauden pitäisi olla yhtä kissaa tärkeämpää jos kerran alkoi tapailemaan. Ap

Vierailija
6/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, ajattele sitä, että et varsinaisesti "hävinnyt" kissalle. Kissa nimittäin kuului tuon naisen kotiin ehkä vuosiakin ennen sinua.

Olisit hävinnyt siinä tilanteessa, että naiselle olisi ollut tarjolla uutena elämänkumppanina a) kissa ja b) mies.

Ymmärrän kyllä harmisi; olen itse hirveän allerginen kissoille ja saan oireita kissojen omistajistakin.

Vierailija
7/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö parisuhteen ja rakkauden pitäisi olla yhtä kissaa tärkeämpää jos kerran alkoi tapailemaan. Ap

Jos vasta tapailitte, se ei ollut parisuhde eikä rakkautta, vaan mahdollisuus että sellaiset joskus voisi tulla. Hyvin voisi olla tulemattakin.

Sitäpaitsi kissavihasi oli varmaan allergiaasi suurempi ongelma. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka halveksuu ja vähättelee minulle tärkeää asiaa.

Vierailija
8/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä olisi ollut delfiini et olisi päässyt edes treffeille.

Vierailija
9/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä hänen olisi pitänyt tehdä?

Söitkö allergialääkkeitä?

Vierailija
10/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttavissa parikin allergista miestä. Toisen vaimo halusi kissan, joka myös hankittiin ja mies oli allergialääkityksellä. Työkaverin perheeseen hankittiin koira ja työkaveri hankki allergialääkkeet.

Vierailija
11/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä hänen olisi pitänyt tehdä?

Söitkö allergialääkkeitä?

Kait ap olisi laittanut valitsemaan, joko hän tai kissa.

Olisi hävinnyt silti.

Vierailija
12/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti allergiset, itkettääkö vai naurattaako tuo luulo, että allergialääkkeet poistavat kaikki allergiset oireet taikaiskusta?

Itse en ole, mutta sekä mies että poika on mm. siitepölyallergisia, poika koira-allerginen. Elämä olisi helppoa, jos kaikki oireet poistuisivat tuosta vaan kun hankkii allergialääkkeet. Vaan ei, ne lievittävät sitä samassa määrin kuin kuuma mehu ja mynthon lievittävät flunssaa, eli helpottavat oloa hetkellisesti. 

Vierailija
13/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halusi parisuhteen ja se ei sinun kanssasi ollutkaan mahdollista kissa-allergiasi vuoksi. On pelkästään hyvä, että asia selvisi jo nyt eikä vasta sitten, kun olisit ollut jo rakastunut. 

Vierailija
14/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttavissa parikin allergista miestä. Toisen vaimo halusi kissan, joka myös hankittiin ja mies oli allergialääkityksellä. Työkaverin perheeseen hankittiin koira ja työkaveri hankki allergialääkkeet.

Lieviä oireita saava ehkä voikin asua eläimen kanssa samassa huushollissa, jos on mieltynyt siihen, että käyttää lääkettä 10-15 vuotta (tai enemmän) ja kuluttaa siihen parisataa euroa vuodessa (tai enemmän).

Minä otan allergialääkettä, kun olen menossa kissakotiin kyläilemään. Yöksi en jää koskaan, sillä lääkkeestä huolimatta heräisin aamulla punaiset silmät turvoksissa ja limakalvot paksuina.

Nro 7

Vierailija
15/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus.

Vierailija
16/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan se on ero tehdä, jos uusi tuttavuus on allerginen jollekin mikä liittyy minuun. Eihän se semmoinen suhde voi edetä esim. yhteisasumiseen koskaan.

Vierailija
17/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisit sanonut että haluat silti seurustella ja olet valmis elämään allergiaoireittesi kanssa kissan kanssa :) 

ai ei tämä käy? no eiköhän nainen ihan oikean ratkaisun tehnyt. kissa kuitenkin pysyy kuolemaansa asti omistajan kanssa. teidän suhde ois voinu loppua vaikka kuukauden päästä. ei alkaneen suhteen takia voi luopua rakkaasta lemmikistä. 

p.s. olen allerginen kissoille ja meillä on niitä 4

Vierailija
18/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kaksi kissa-allergikkoa ja kissa. 

Vierailija
19/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pitäköön hauskaa vain kissa seuranaan *Tirsk*

Vierailija
20/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mitää allergiaa naisen vaatteista, joissa taatusti oli eläinpölyä?

Hmm. Jotkut ns allergiat ovat korvien välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi