mikä on oelottavin video minkä olet nähnyt youtubessa?
Kommentit (161)
Älkää syyttäkö minua kun oksennatte.
Vierailija kirjoitti:
Isisin teloitusvideoita olen joskus katsellut. Aika karmivia.
Ne ovat hyvin kesyjä verrattuna tähän videoon
Hand thing
Obey the walrus
My dead grandmother's coffin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoitatte Youtubeen Russian climb/Russian climber niin ne videot on pelottavia.
Tuo edellinen on. Pahin kaikista kun kaveri on yhden käden varassa videon keskivaiheilla.
Samoin kaikki traffic in Russia videot on karmeita.
Russian sleep experiment on aika klassikko. Kannattaa katsoa pimeässä yksin ennen nukkumaan menoa. Jos haette niin tulee suht pelottava naama heti hakutuloksissa.
Näitten joukossa oli pari kivaa, Top 15 Scariest Ouija Board Videos
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto: Winner takes it all, nuotinvierestä. Karseeta katottavaa ja kuunneltavaa.
Jännä juttu. Kuinka paljon tämä sinua pelotti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sisältää?
Niilo22 phuukki on ilone videot.
Joku sellainen hupimielessä tehty, mutta to-del-la pelottava. Kuvataan pimeää portaikkoa ylhäältä. Alhaalta nousee konttaustyyliin miekkonen mustat housut ja paita päällä ja päässä hänellä on sellainen ihmissusi naamari. Vai olikohan tää kuva, ei video? Aivan järkyn pelottava ja samalla ihana. Vähän kuin se kuva mustasta koirasta sumuisen tien reunassa, metsän vieressä ja koiralle on photoshopattu punaiset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Islams 10 most diabolical evil teachings
Epämiellyttävä totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sisältää?
Kånkeneita.
Sellainen video, jossa 15-vuotias tyttö kertoo kokemuksistaan satanistisen rituaalihyväksikäytön uhrina. Kamalinta mitä olen koskaan eläessäni katsonut. :((( https://www.youtube.com/watch?v=72OznY9ByZo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islams 10 most diabolical evil teachings
Epämiellyttävä totuus
Järkyttävää
Vimeosta. Ei nyt niin hirmu pelottava, ehkä vähän ällö, mutta varmaan kaikki miesvihaajat tykkää. Miehistä voi olla vähän ikävä:
Vierailija kirjoitti:
Vimeosta. Ei nyt niin hirmu pelottava, ehkä vähän ällö, mutta varmaan kaikki miesvihaajat tykkää. Miehistä voi olla vähän ikävä:
Huvittavinta tietty, että voittivat Grammyn tuon esityksestä vuoden -94 Woodstockissa :)
Isisin teloitusvideoita olen joskus katsellut. Aika karmivia.