18-vuotias tyttäreni seurustelee 25-vuotiaan miehen kanssa.
En todellakaan aio hyväksyä tätä. Eikö aikuinen mies löydä oman ikäistä seuraa kun pitää pikkutyttöjä vikitellä?
Kommentit (14)
Mihin he tarvitsevat suhteessaan ulkopuolisten hyväksyntää? itse olen syntynyt -95 ja mieheni -83, yhdessä ollaan oltu 3 vuotta ja yritetään tällä hetkellä meidän esikoista. Tälläistä se rakkaus vaan on, ihmiset rakastuu eri ikäisiin ihmisiin, ikäerot voi olla pienempiä tai suurempia, se on vain elämää. Jos olisit minun äiti, niin luonteeltani olen sen verran kettumainen että eipä tarvitsisi sun edes sitten lapsenlapsia nähdä ja anteekspyynnöt tuossa vaiheessa ei enää auta mitään, kyllä aikuisen ihmisen pitää osata käytöstavat ettei rupea kiukuttelemaan toisten parisuhteista!
Mä seukkasin 19-vuotiaana 32-vuotiaan kanssa ja 25-vuotiaana 16-vuotiaan kanssa. Onneks ap ei oo mun mutsi. :D
18 vuotias pillu. Ai ai ku tekis mieli t:24v
Aika outoa. Aikuinen mies seurustelee juuri ja juuri yläasteelta päässeen tytön kanssa. Eikö hän saa ikäistään naista?
Tunnen tytön joka on 4 vuotta nuorempi kuin sinun tyttösi, mies taas vuoden vanhempi kuin tämän tapauksen mies.
Itse olen 14 v tyttö ja seukkaan 32v miehen kanssa pari vuotta vielä niin sitten loppuu salailu :)
Aloin itekin seurustella 18 vuotiaana 25v miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa. Aikuinen mies seurustelee juuri ja juuri yläasteelta päässeen tytön kanssa. Eikö hän saa ikäistään naista?
Tämä viesti on suoraan kopioitu toisesta ketjusta paitsi että sukupuolet vaihdettu toisinpäin. Samalla myös ylä- ja alapeukut kääntyivät toisinpäin. Juu ei av-mammat ole yhtään seksistejä...:D
Mä olin 4-vuotias kun tapasin tulevan mieheni. Oltiin seurusteltu 14 vuotta kun olin tyttäresi ikäinen. Perustin ekan oman yritykseni 7-vuotiaana. Ekan miljoonani sain kasaan 12-vuotiaana. Että jotain perspektiiviä tähän asiaan.
Tästä ei saa tehdä aloitusta, niin laitan sitten tänne:
Nyt se on sitten virallista. Suomi on maailman sosiaalitoimisto. Onkohan kukaan näistä valopäistä koskaan miettinyt millä tämä maksetaan? Budjetin paisumisesta ja 6 miljardin lisävelasta päätellen ei..
http://yle.fi/uutiset/tiesitko_suomi_antaa_toimeentulotukea_ulkomaalais…
http://mahjong.puheenvuoro.uusisuomi.fi/222096-suomesta-on-tullut-koko-…
http://hennakajava.puheenvuoro.uusisuomi.fi/222118-aletaan-kaikki-tyott…
Mikäs tuossa nyt on? Molemmat täysi-ikäisiä.
Itsekkin vasta seurustelin 23v kanssa ja olen 18v :) ei sovittu sitten vaan yhteen, eikä ikä liittynyt mitenkään eroon.
Ja suhteessamme emme huomanneet mitään kummallista liittyen ikäeroon.
Onneksi minun vanhempani ottivat miehen hyvin vastaan ja itseasiassa kehuivat minua valinnassani, että kerrankin olen löytänyt kypsemmän miehen 😅
Eikä minun tarvinnut suhteessa esim. esittää sen "aikuisempaa" kuin olen.
Minä ainakin ehdotan, että tapaa vaikka mies, niin saatat yllättyä positiivisesti!
Taas tällaisia. 7 vuotta on ihan normaali ikä ero, ja itse olin juurikin 18 vuotias kun rupesin mieheni kanssa 15 vuotta sitten seurustelemaan. Mieheni on minua 7 vuotta vanhempi.
No voin kuule kertoa ihan omasta kaveripiiristäni että kaikki 25v "miehet" eivät ole miehiä nähneetkään, moni on vielä pojankoltiainen. En nyt tiedä kummastakaan, mutta voi olla että 18v tyttäresi on kypsempi osapuoli. Ja mielestäni tuo nyt ei ole kovin kummoinenkaan ikäero jos nyt rehellisiä ollaan. Mutta vanha provo, näitä on nähty.