KULMAKARVOJEN nyppiminen -voiko kipua vähentää?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Muistan, miten paljon ensimmäiset nyppimiskerrat sattuivat, auts auts!! Minulla tummat karvat, jotka kasvavat syvällä ihossa. Nyt kun kulmia on nyppinyt 15 vuoden ajan, niin eipä satu enää:) onko muitakin varoiteltu, ettei kulmia saa nyppiä vahingossa liikaa, kun eivät kasva enää takaisin? Itsellä meni sellainen kymmenen vuotta säännöllistä nyppimistä, ennen kuin yhtään alkoi karvankasvu vähenemään nypityltä alueelta;) vieläkin nypittävää riittää.
Ei se nyppiminen mitään karvankasvua vähennä. Olen nyppinyt säännöllisesti kulmiani 35 vuotta ja vieläkin rehottaa.
Eihän se edes pahemmin satu. Epiloi genitaali/kainalokarvoja ni rupee vasta tuntumaan. Kulmakarvojen nyppiminen pistää vaan aivastuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, miten paljon ensimmäiset nyppimiskerrat sattuivat, auts auts!! Minulla tummat karvat, jotka kasvavat syvällä ihossa. Nyt kun kulmia on nyppinyt 15 vuoden ajan, niin eipä satu enää:) onko muitakin varoiteltu, ettei kulmia saa nyppiä vahingossa liikaa, kun eivät kasva enää takaisin? Itsellä meni sellainen kymmenen vuotta säännöllistä nyppimistä, ennen kuin yhtään alkoi karvankasvu vähenemään nypityltä alueelta;) vieläkin nypittävää riittää.
Ei se nyppiminen mitään karvankasvua vähennä. Olen nyppinyt säännöllisesti kulmiani 35 vuotta ja vieläkin rehottaa.
Ai ei vai? Missä on Saimi Hoterin kulmakarvat? Jossain ranskan mallilavojen takana.
Kai nyppäset tarpeeksi nopeasti ja voimalla?
Käytä ap kulmakarvatrimmeriä tai semmoista veistä. Todella kätevää, saa ne värittömät pikkukarvatkin helposti pois. Ei menee kuin parikymmentä sekuntia, kun sheivaa, teen sen aina meikatessani, niin pysyy siistinä.
Tarkoitan siis tällaisia, on monellakin merkillä, eikä maksa montaa euroa.
http://lifeanddisasters.blogspot.fi/2015/05/oodi-kulmakarvaveitselle.ht…