Kotikampaajat vie kampaajien/partureiden työt
Mitä mieltä siitä, että kotona tehdään kampaajien työtä pimeästi ja ilmaiseksi? Leikataan perheenjäsenten ja jopa sukulaisten tai kavereiden hiuksia, värjäillään ja laitetaan juhlakampauksia. Kyseessä on kuitenkin työ, jota tehdään ammattina ja nyt tuloa jää saamatta ja rahaa liikkumatta.
Kommentit (16)
Mitä mieltä siitä, että kotona siivotaan ja laitetaan ruokaa pimeästi ja ilmaiseksi? Laitetaan ruokaa perheelle ja jopa koko suvulle tai kavereille ja käydään myös isovanhemmilla siivoamassa. Kyseessä on kuitenkin työ, jota tehdään ammattina ja nyt tuloa jää saamatta ja rahaa liikkumatta.
Joo ja jotkut laittaa ruokaakin kotona ja vie ravintoloissa työskentelevien työt. Tai ompelee vaatteita ja siivoaa itse.
Ei kutita pyllyäni mitenkään.
Olen opiskelija jolla ei ole ollut kesätöitä kolmeen vuoteen hakemisesta huolimatta. Lukiolaiset, (virallisesti) työttömät ja firmojen pikkupomojen sukulaiset ovat vieneet kaikki paskaduunit nenäni edestä.
Ei ole rahaa maksaa yli 100 euroa kampaamoon kahden kuukauden välein kun tuttu (opiskelee kampaajaksi) ottaa 5 euroa tästä samasta työstä.
Heti kun nuo kampaajat työllistävät minut jollakin tavalla (palkkaisivat minut vaikka tuliopettamaan lapsiaan [tai itseään] järkevään hintaan), lupaan käyttää rahojani ylihinnoitelluissa kampaamoissa.
Niin ja kotona seksiä antavat vievät ilotyttöjen työt. Todella epäreilua.
Samalla voisit sanoa, että isovanhemmat vie lastenhoitajien työt ja kotikokkaus ammattikokkien työt. Hiusten laitto ja leikkaus on arkinen työ, mikä kaikkien pitäisi osata edes pienissä määrin. Mitäs valitsit tuollaisen alan.
Ylikouluttaminen vie kampaajien työt.
Melko yksimielisiä mielipiteitä. Noin minäkin olen sen ajatellut.