Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia avioliitossa?

Vierailija
01.09.2016 |

Ollaan oltu naimisissa kohta seitsemän vuotta, yhdessä kymmenen.
Rakastan miestäni ja lapsiani, arki rullaa ihan mukavasti, mutta...
Näen jatkuvasti unta että ihastun, välillä unien tunteiden kohde on joku ihan tuntematon, välillä joku tuttu.
Unessa on niin ihana tunne, se jännittäminen, tykkääköhän sekin minusta, tulisiko tästä jotain jne. Kuitenkin aina kun ensisuudelma lähenee muistan että ei hitto, en minä voi tällaista tehdä, minähän olen naimisissa!

On myös hauskaa välillä jos käy kavereiden kanssa baarissa flirttailla hieman, kokeilla voisko joku enää kiinnostua tällaisesta kolmen lapsen äidistä...
Huomio tuntuu hyvältä, vaikkei tulisi mieleenkään edes suudella ketään enkä kyllä salaakaan sitä että olen naimisissa.

Onko tämä nyt sitten vain sitä että arki on hiukan puuduttava tällä hetkellä, vai onkohan tämä ihan oikea ongelma johon pitäisi keksiä jokin ratkaisu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H U O R R A!

Seksiä harrastan vain mieheni kanssa enkä veloita siitä häneltä mitään.

Kiitos rakentavasta kommentista. Tuntuuko paremmalta jo?

Vierailija
2/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Niin kauan kuin pysyy haaveilun puolella, ei mitään tarvetta syyllisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo terveelta suhteelta kuulosta. 

Vierailija
4/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään silloin tällöin näitä toiseen ihastumisunia. Oi että olin onnellinen, kun ihastus katsoi pitkään ja otti kädestä kiinni, joskus jopa suudeltiin. Ei noista mitään haittaa ollut, aamulla ja päivällä olin hyväntuulinen verrattuna jonkin painajaisunen jälkeiseen fiilikseen. Nyt viime vuosina noissakin unissa on yleensä oma mies, mutta fiilis on sama. Olemme viisikymppinen aviopari ja olemme olleet yhdessä parikymppisestä asti.

Unet on unia, satunnaisista ei kannata huolta kantaa. Voiko olla, että kaipaat vain seurustelun alkuaikojen rakastumisen tunnetta?

Vierailija
5/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo aivan sinun henkilökohtainen ongelma eikä liity mitenkään avioliittoon.

Vierailija
6/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti näkyy vain Kaksplus Premium Gold-paketin tilanneille

Vierailija
7/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli pitkään silloin tällöin näitä toiseen ihastumisunia. Oi että olin onnellinen, kun ihastus katsoi pitkään ja otti kädestä kiinni, joskus jopa suudeltiin. Ei noista mitään haittaa ollut, aamulla ja päivällä olin hyväntuulinen verrattuna jonkin painajaisunen jälkeiseen fiilikseen. Nyt viime vuosina noissakin unissa on yleensä oma mies, mutta fiilis on sama. Olemme viisikymppinen aviopari ja olemme olleet yhdessä parikymppisestä asti.

Unet on unia, satunnaisista ei kannata huolta kantaa. Voiko olla, että kaipaat vain seurustelun alkuaikojen rakastumisen tunnetta?

Voi hyvin olla.... sen yhden kerran kun melkein ihastuin ihan oikeaan ihmiseen, niin sekin muistutti ulkonäöltään hyvin paljon miestäni.... kai tää on joku naisen keski-iän keiisi, vaikka olen vasta 35v. =D

Vierailija
8/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan noita ihastumisjuttuja kun suhde on pitkä, ja välillä tosiaan vain sitä arkista puurtamista. Niin kauan kun ei siirry ajatuksista/fantasioista tekoihin, niin on ihan viatonta.  Pahempaa on tosiaan jos luulet että tuollainen johtuisi oikeasti jostain Ongelmasta ja hätäännyksissäsi lähdet pettämään ja eroamaan (näitähän sattuu vaikka kuinka). Tiedän kyllä ihmisiä jotka eivät 20 vuoden yhdessäoloajan aikana kertaakaan tunteneet minkäänlaista viehätystä koskaan kehenkään muuhun, mutta se on aika harvinaista.

Vierailija
9/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin avioliitossa on sääntö, että molemmat saa flirttailla muille. Yökerhoissa tämä nainen hieroo itseään miehiä vasten, kun on tanssilattialla.

Lisäksi on h*lvetin kateellinen, kun joku hänen ystävistään saa huomiota miehiltä, hakematta sitä. Hänen pitäisi olla paras ja seksikkäin.

Sitten tämä perheenäiti lataa itsestään poseerauskuvia nettiin tuttavien nähtäville. Ja yrittää änkeää julkkispiireihin.

Vierailija
10/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina miehen kun avaa haarat. Ainakin hetkeksi. Siinä mielessä nämä naisten ihastumiset ovat vaarallisia, koska nainen saattaa saada valheellisen kuvan omasta parisuhdemateriaaliarvostaan ja tuhota hyvän sekä menettää sitoutuneen mieheen.

Jos on tylsää niin keksi teille yhteistä tekemistä miehen kanssa. Hommaat lapset mummon hoitoon ja lähdette jonnekin lämmittelemään suhdettanne. Mies voi myös olla stressaantunut ja rasittunut lapsiperhehelvetistä eikä jaksa panostaa yksin parisuhteeseen.

Vierailija
11/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika yksipuolinen ohjelmisto tuolla alitajunnan elokuvateatterissa. Yritäs joskus vaihtaa kanavaa!

Vierailija
12/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan noita ihastumisjuttuja kun suhde on pitkä, ja välillä tosiaan vain sitä arkista puurtamista. Niin kauan kun ei siirry ajatuksista/fantasioista tekoihin, niin on ihan viatonta.  Pahempaa on tosiaan jos luulet että tuollainen johtuisi oikeasti jostain Ongelmasta ja hätäännyksissäsi lähdet pettämään ja eroamaan (näitähän sattuu vaikka kuinka). Tiedän kyllä ihmisiä jotka eivät 20 vuoden yhdessäoloajan aikana kertaakaan tunteneet minkäänlaista viehätystä koskaan kehenkään muuhun, mutta se on aika harvinaista.

Eiei, en siis missään nimessä lähtisi pettämään tai eroamaan, lähinnä mietin että onkohan meidän suhde täysin puutunut ja pitäisi tehdä asialle jotain pariskuntana että saisin nämä fiilikset ihan omasta puolisosta eikä unista tai vieraiden huomiosta =)

Vierailija
13/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aika yksipuolinen ohjelmisto tuolla alitajunnan elokuvateatterissa. Yritäs joskus vaihtaa kanavaa!

No, nämö ihastumisunet nyt olivat relevantteja tässä aloituksessa, näen kyllä paljon muitakin unia mutta niistä en tullut puhumaan =)

Vierailija
14/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina miehen kun avaa haarat. Ainakin hetkeksi. Siinä mielessä nämä naisten ihastumiset ovat vaarallisia, koska nainen saattaa saada valheellisen kuvan omasta parisuhdemateriaaliarvostaan ja tuhota hyvän sekä menettää sitoutuneen mieheen.

Jos on tylsää niin keksi teille yhteistä tekemistä miehen kanssa. Hommaat lapset mummon hoitoon ja lähdette jonnekin lämmittelemään suhdettanne. Mies voi myös olla stressaantunut ja rasittunut lapsiperhehelvetistä eikä jaksa panostaa yksin parisuhteeseen.

Mies ei joudu yksin panostamaan, järjestän meille lapsivapaata välillä ja myös hemmottelen arjessa, esim annan nukkua pidempään ja teen erikoisaamiaista ja huolehdin lapsista, hän taas hemmottelee hieromalla.

Seksiäkin on, jos nyt olisi kiinnostava tieto, molempien aloitteesta.

Vierailija
15/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun aina välillä johonkin tyyppiin, huomaan komeat miehet. Joskus ihastuminen on ollut molemminpuolista, mutta en mä oikeasti koskaan mitään tekisi! Ajatuskin jonkun muun koskettamisesta, saati suutelemisesta, tuntuu ihan hölmöltä. En koskaan riskeeraisi parisuhdettani ja mieheni kyllä tietää sen.

Vierailija
16/16 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen mieheni kanssa sängyssä, ajattelen aina että hän on joku muu. Muuten en saa mitään nautintoa. Naimisissa 17-vuotta.

Nään kans välillä unta muista. En harrasta flirttailua, koska olen mielestäni vanha ja ruma.

Olisi ihan hirveetä jos yrittäisi flirttailla ja mies suhtautuisi et mitä toi vanha kääkkä yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi